2 - Drasequin Büyücüsü

74 12 109
                                    

Kısım I

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısım I

"Tüm övrenciler ortak salona-hık!" Bay Myong iki kanadı da sonuna kadar açık olan kapının yanında durmuş, öğrencileri sanki bir ahıra koyun sokmak istiyormuşçasına içeri doğru tıkıştırmaktaydı.

Salondaki hafif geleneksel müzik tınısı Jungkook'un kulaklarını doldururken yanındaki Jimin'in bakışları ise daha çok uzun masadaki tavuk butundaydı. Ona bir an önce ulaşmak istiyordu.

Bambam ikilinin yanından uzaklaşıp diğer masaya doğru ilerlemiş ve arkadaşları ile gülüşmeye başlamıştı bile. Jungkook onun enerjisine ve mutluluk saçan yüzüne her zaman ki gibi imreniyordu.

Jimin ile masaya yaklaşıp sandalyesine oturdu ve diğer arkadaşları ile selamlaştı. Uzun süre geçtiğinden dolayı mıydı yoksa gerçekten de büyümüşler miydi? Jungkook geçen sene ders notu aldığı ufak tefek kızın uzadığını fark etmişti.

"Saçlarını uzatmışsın Kook."

Hemen arkasından gelen ses afallamasına sebep olmuştu. Birden arkasını döndüğünde ise ona sinir bozucu gülümsemesi ile bakan genç ile göz göze gelmişti.

Sessiz kalmayı tercih etse de arkasındaki kişi yanındaki iki uzun boylu arkadaşı ile onu rahat bırakacak gibi görünmemekteydi.

"Hogwarts'da süpürgeden düştüğünü sevgili arkadaşlarına anlattın mı?"

Jungkook dudaklarını ısırdı.

Min Yoongi.

Gumicue binasındaydı. Binanın sembolü olan dokuz kuyruklu tilki kadar da kurnazdı. Üstündeki koyu turuncu formasının rengi giymekten açılmıştı. Ailesinin durumunun çok da iyi olmaması, bir kabadayı olmasını ve burnunun havada olmasını engellemiyordu. Özellikle ana Quidditch takımında olduğundan her şeyde söz hakkının olabileceğini düşünüyordu.

Bu yaz tatilini ona zehir edebilirdi, eğer Hogwarts'da katı kurallar olmasaydı.

"Süpürgeden mi düştün?!" Jimin aniden paniklemişti "Bir yerine bir şey oldu mu? Neden bana söylemedin?!"

"Kız arkadaşını sakinleştirsen iyi olur." Yoongi yanındakiler ile gülmeye başladı "Sanırım biraz endişelendi."

"Ben sana göstereceğim kız arkadaşı- Ah!" Jimin kafasına yediği baston ile şaşkına dönmüştü. Agresif bir şekilde arkasına döndüğünde korktuğu yüz ile karşı karşıya gelmişti.

"Bay Park? Elf kulaklarınızdan memnun kaldıysanız size sesinizin daha az çıkması için bir ördek ağzı verebilirim."

"Bay Soogi.. Min Yoongi'ye yanlış masada olduğunu söyler misiniz? Lakin koridorda dikilerek göz zevkinizi bozacağına eminim."

Bay Soogi tek kaşını kaldırıp Jimin'e bir süre baktıktan sonra diğer gence döndü.

"Küstahça fakat doğru. Yerinize oturun Bay Min."

𝐔̈𝐜̧ 𝐁𝐮̈𝐲𝐮̈𝐜𝐮̈ 𝐓𝐢𝐥𝐬𝐢𝐦𝐢 ☯︎ 𝗩𝗺𝗶𝗻𝗸𝗼𝗼𝗸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin