Okullar açılmıştı ve okula gitmek üzere hazırlanıyordum.Bu sene 11. olmuştum yani lise 2 heyecanlı ve üzgündüm.Heyecanlıydım çünkü lise 2 olmuştum olmuştum.Üzgündüm çünkü çarpıştığım çocuğu bir daha göremiğcektim.Artık okula gitme vakti gelmişti ve servise binmiştim.Klasik olarak tören istiklal marşı falan olmuştu.Şuan şok geçiriyorum çünkü o bizim okulda ve 11. Sınıfların orda ama o a şubesinde bense b üzüldüm sonra aynı okulda olmamız bile şans dedim ve hemen tekrar gülümsedim.sınıflara çıkmıştık ve benim şansıma geçen seneki sevgilimde bizim okulda ve bizim sınıftaydı nasıl bir şansım var benim yaa !!!! Selim yanıma doğru geliyordu ve şöyle dedi " merhaba özge ne şans dimi aynı sınıftayız bak bence geçen seneyi unutalım ve tekrar arkadaş olalım" dedi ben cevap olarak " bilmiyorum selim sen beni aldattın ve şimdi unutmamı istiyorsun çok zor" dedim ve tam cevap verirken hoca girdi.ilk ders olduğu için tanışma falan oldu ve zil çalmıştı .kantinde otururken tam yanıma geliyordu çarpıştığım adını bilmediğim çocuk o sırada hemen masaya selim oturdu belli ki ismini bilmediğim çocuğun yanıma oturcağını anlamıştı çünkü selam aşkım diye öpmüştü beni ve ismini bilmediğim çocuk yolunu değiştirmişti gitmişti.ben birden bağırarak"sen naptığını sanıyorsun ne aşkımı bitti ve kalk git bu masadan bir daha sakın yanıma gelme" zil çalmıştı 2. Derse girdik ve ders matematikti nefret ediyorum matematikten bir an önce bitse keşke derken zil çaldı. Ben 11/A sınıfında onu ararken bir kızla gelirken gördüm ama genede yanına gittim.konuşmaya başladım " selam beni hatırladın mı " güldü ve evet dedi aynanda adın ne dedik ve aynanda gülerek sen söyle dedik filmdeyim sanki filmlerde hep böyle oluyor.sonra o "lütfen önce sen söyle" dedi.ben de " özge seninki"
"Buğra " dedi ve "biraz yürüyelim mi "dedi. Ben "sevgilin bir şey demesin"dedim. "Benim sevgilim değil o kuzenim" çok özür dilerim yanlış anlama oldu dedim sevimli bir gülüşle."peki ya sevgilin var mı" dedim boş bulunarak."hayır senin var mı" dedi "hayır o kantinde gördüğün eski sevgilim barışmaya çalışıyor ama çok zor" dedim "neden" dedi. "Boşver ya" dedim."peki sen bilirsin ama anlatmak istersen her zaman dinlerim " dedi ve telefon numarasını verdi. Zil çaldı derse girdik. Hoca yerleri ayarlamıştı. Begüm diye bir kızla oturuyordum. Ders nerdeyse boş gibi geçiyordu çünkü hoca sadece nasihat falan veriyordu ki zil çaldı ve okulun ilk günü bitmiş oldu.Eve Buğrala döndüm yolda giderken sohbet ettik yürürken birde fark ettim ki arkamızdan selim geliyor. Evin önüne gelmiştik . Buğraya teşekkür edip sarıldım.Selim sinirden yumruğunu sıkıyordu.Buğra bana " iyiki o gün çarpmışsın bana" dedi ve gitti.