Tam herşey yolunda derken

128 12 0
                                    

O an kalbim yerinden çıkıcakmış gibi hissettim.keşke hemen yarın olsa da okula gitsem diye geçiyordum içimden.Sonunda sabah olmuştu.Kahvaltımı yapıp hazırlanıp servise binmiştim ve işte sonunda okuldaydım.Buğra beni gördü ve yanıma geldi."günaydın" dedi bende ona "günaydın" dedim ve birlikte sınıfa çıktık.Zil çalmıştı ve sınıflarımıza gitmiştik. Selim gene yanıma gelip bana bir kutu vermişti."bu ne şimdi" dedim
"içindekilere bak sonra bana gel tekrar cevabını ver" dedi.Hoca derse girmişti.
40 dakikanın sonunda ders bitmişti. Teneffüste kutuyu alıp kantine gitmiştim.Buğra geldi yanıma "selam,o elindeki ne?" Dedi. Ben de "selam,bende bilmiyorum selim verdi.Buğra'nın yüz ifadesi değişmişti.Ben sonunda kutuyu açmıştım.İçinde bizim selimle fotoğraflarımız ve birde not yazıyordu.Not kağıdın da "bu fotoğrafları o güzel günlerimizi hatırlayıp ve ne kadar eğlendiğimizi hatırlaman için veriyorum.LÜTFEN BENİ AFFET AŞKIM BEN SENİ SEVİYORUM"yazıyordu. Bu notu okuduktan sonra ağlamaya başlamıştım ve tuvalete koşmuştum.Buğra arkamdan geliyordu oda notu okumuştu.Ben okuldan çıkmıştım ve her zaman gittiğim yere yani sahile gitmiştim.Çok ağlıyordum ama kesin emindim affetmiğcektim hem ben artık Buğra'ya aşığım.okul çıkış saati gelmişti eve yürüyerek gitmiştim.Evin kapısının önünde Buğra oturuyordu beni görünce ayağa kalktı ve "nerdesin her yerde seni aradım seni çok merak ettim"dedi. " yalnız kalmaya ihtiyacım vardı" dedim.Sonra " seni beklettiğim için özür dilerim sende git hadi evine" dedim hiç düşünmeden.Sonra bu dediğimi düşününce kendime salak niye öyle diyorsun mal özge diye söyleniyordum içimden ki Buğra birden öptü beni.Ben şok geçiriyordum o an öptü dediysem yanağıma bir buse kondurdu.O an dünyalar benim oldu ama ben mal gibi utandığım için eve koştum.Sabah olmuştu ve ben hala o öpücüğün etkisindeydim.Hemen kahvaltımı yapıp hazırlanıp servise binmiştim.Okula gelmiştim ve hala çok utanıyordum.Buğra beni görmüştü ama gelemedi çünkü Selim yanıma daha önce gelmişti. Selim bana cevabımı sordu ben de ona " evet seninle güzel günler geçirdik fakat sen beni aldattın ve benim sevgim sana karşı o zaman bitti hem ben başkasına aşığım" dedim ve yanından ayrıldım.Tam rahatladım derken Buğra'nın yanında bir kız gördüm. O an kalbime bıçak saplanmış gibi hissettim.Gözlerim dolmuştu ve titriyordum hep öyle oluyor sinirlenince titriyorum.Sınıfa çıkmıştım elimde kutuyla.Sinirden kutunun içindeki tüm resimleri yırtmıştım.Beni ağlarken görünce selim herşeyi yanlış anladı sanki onun için ağlıyorum sandı.Buğra'nın geldiğini gördü sınıftan çıkardı beni ve kapının önünde beni iyi ki affettin aşkım dedi sarıldı.Buğra bu olayı görünce sinirden sınıfına gitti.Derse girmiştik. Ders edebiyattı en sevdiğim ders çok güzel geçmişti ders.Sonra zil çaldı ve okul bitmişti.Buğrayı çıkışta bekledim fakat o erken çıkmıştı yoktu.Birkaç defa aradım mesaj attım fakat cevap vermedi.Yarın da haftasonuydu onunla konuşamazdım.En iyisi pazartesiyi beklemekti.

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin