Bugün uyandığımda içimde bir karamsarlık üzgünlük var nedenini bilmiyorum.Okul için hazırlanmıştım ve servise binmek için aşağı inmiştim.
Servis geldi ve okula doğru yola çıktı servis. Okula gelmiştik sınıfa çıktım.
1. ders başladı
1.ders bitti
2.ders başladı
2.ders bitti
3.ders başladı
3. Ders bitti
Teneffüsteydik bir an başım döndü gözüm karardı bayılcak gibi olmuştum.Hocalar falan başıma toplanmıştı herkesi bulanık görüyordum ayağı kalktım.-tamam iyiyim endişelenmeye gerek yok
Dedim 2 adım attım ve yere yığıldım (bayıldım).
Ayıldığımda hemşirenin odasındaydım hemşire
- canım bir şey olmamış iyisin gece kaçta yattın?
- on ikiye çeyrek vardı.
- geç yattığın için halsiz düşüp bayılmışsın canım
- tamam teşekkür ederim
Dedim ve sınıfa çıktım.
Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu sanki sınıfa uzaylı girdi.
5. Dersteydiler
5. Ders bitti
Seçmeliydi ders ben seçmeliye girmedim ama eve de gitmedim sahile gittim.
Sahildeyken telefona instagramdan bir bildirim geldi. Buğra fotoğraf koymuştu.Yanında 2 güzel kız vardı biri sarışın biri esmerdi.Ben iyice kötü olmuştum. Allahtan Buğralar cumartesi dönüceklerdi fakat artık buğraya karşı duygularımın yanlış olduğunun farkına varmam gerek o benim kankam ayrıca o da beni kankası olarak görüyor ve buna saygı duymam gerek.Eve doğru yürüyordum.
Eve gelmiştim ve çok halsizdim annemden izin aldım ve cuma günü okula gitmedim.Sonunda cumartesi gelmişti ve Buğralar dönmüştü fakat içimdeki karamsarlık üzgünlük hala geçmemişti.Buğralara gitmiştim ve gitmez olaydım Buğra'nın odasında o sarışın kız vardı.
Buğra bana- Hoşgeldin kanka merhaba demeye mi geldin ?
-Evet ama müsait değilsin galiba ben sonra gene uğrarım
- yok hayır bak bu yeni sevgilim Alya
- tanıştığıma memnun oldum
Alya mıdır nedir ordan
- Bende çok memnun oldum artık hep görüşücez zaten
- Nasıl yani
- Ben sizin okula kaydoldum
- çok mutlu oldum artık hep görüşürüz dediğin gibi,ben artık daha fazla rahatsız etmiyeyim görüşürüz
Dedim ve eve ağlayarak geri döndüm.Saatlerce ağladım ama bir süre sonra ağlamaktan uyuya kalmıştım.
Rüyamda o caffedeki çocukları görmüştüm.O bana laf atan çocukla çıkıyorduk ve ben şevvalle kankaydım.
Offf resmen kabus işte !!!!