Seznámení s princem

13 1 0
                                    

 -Na hradě-
  Jediné co si pamatuji je ženský hlas, a to že jsem byla v jeskyni v lese. Ale jak jsem se ocitla tady vážně nevím. Zvedla jsem se z postele udělané jako pro princeznu. I když princezna jsem,ale to oni netuší a možná to tak i bude lepší. Potom co jsem se zvedla, porozhlédla jsem se po místnosti. Byla pěkně a decentně zařízená, jemné barvi, jen užitkový nábytek, a nějaké dekorace.

Po mém šmejdění po pokoji jsem zaslechla lehké zaklepání na dveřích od mého pokoje. Pomalu a nejistě jsem je otevřela jen abych viděla služku, která měla v ruce červené šaty, na šatech byly decentně zdobené střevíčky které byly pasující k udaným šatům, jen byly ty střevíčky černě zbarvené místo červené.
,, Oh slečno nečekala jsem,že budete tak brzy vzhůru, jen jsem pro vás akorát chtěla přijít, a přinést vám oblečení, máte se sejít s její veličenstvem v zahradách" jen jsem na ní koukala, zarazilo mě to že mě očekává "její veličenstvo" jelikož jsem byla jediná dcera krále musela jsem se naučit, politiku a tyhlenty věci jelikož bych měla usednout na trůn, ale o tomhle království jsem v životě neslyšela ,, oh dobře, budu tam" vykoktala jsem ze sebe a jen jsem se na tu služebnou pousmála.

Netrvalo chvilku a byla jsem oblečena. Jelikož nevím kde jsou zahrady půjdu podle instinktu a po případě se někoho zeptám, ale tě možnosti bych jsem se ráda vyhnula. No tak jsem se vydala na cestu. Chvíli jsem bloudila a bloudila až jsem našla tu správnou cestu bez toho abych jsem se musela někoho ptát tak jsem byla na sebe hrdá aspoň trochu. Stále mám v hlavě Luka, vážně doufám že je v pořádku. No tak jsem došla do zahrad, usedla jsem si do malého altánku obklopeného květinami a motýly. ,, Velice pěkné" ,, ano já vím je to tu nádherné" uslyšela jsem zasebou a pak následovně jsem ucítila ruku na mém rameni. Opatrně jsem otočila hlavu abych se koukla kdo je to.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 12, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dračí Princ A Jeho PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat