Bouřlivá noc v jeskyni

14 2 0
                                    

Běžela jsem lesem větvičky stromů se o mě plácali a vítr mi projížděl vlasy. ,, Doufám že se mu nic nestane" řekla jsem a zastavila se. Koukla jsem se na nohu a vyděla jen jak se noha zbarvuje červeně od tečící krve z nohy. ,, Skvěle" řekla jsem s povzdychem a šourala se směrem pryč. ,, Už je stmívá a být tady sama v otevřeném lese je nebezpečné" hned jak jsem to dořekla spatřila jsem okem jeskyňku. ,, OH támhle se schovám na noc" rozešla jsem se směrem k jeskyni. ,, Tak to snad bude jako přístřešek pro noc stačit" posadila jsem se na kámen a koukala na stromy jak se houpají ve navyšující rychlosti větru.,, To nevypadá jako lze by jen foukal vítr" vykoukla jsem ven a cítila malé jemné postupem větší kapky jak na mě dopadají. ,, A k tomu prší to je skvělé" zase jsem si sedla na kámen a pomalu s poslechem deště jsem usla.

-Další ráno-
Probouzela jsem se po hlasů nějaké osobu jak mi ťuká na rameno.Pomalu jsem otevřela oči a viděla osobu menší postavy předemnou. ,, Haló slyšíte mě?" Zavolala na mě ta osoba. Chvilku jsem na ni koukala a pak jsem ze sebe vykoktala že ano. Ustrašeně se na mě koukla a pohladila mě po tváři. ,, Ty chudáčku co jsi dělala tady sama v lese a k tomu v noci divím se že jsi ještě na živu" pak jsem ji jen zaslechla volat na někoho v povzdálí. Před tím než jsem stačila zjistit na koho volala měla jsem před očima černo. Slyšela jsem jen potom ,, honem s ní na hrad nebo nám tu promrzne a to nechceme tak šup hoši běžte a ty pošli vzkaz jejímu veličenstvu . Pak už jsem nic ani neslyšela dokud-.

Dračí Princ A Jeho PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat