Ahá! Už vím, odkud ho znám! Jeho jméno přece bylo i v Hermionině dopise! Počkat... takže já jsem taky čarodějka?
"Jak vidím, slečno jste z toho dost zmatená. Dávám vám tedy prostor na dotazy" zase se usmál stařík. Ten jeho úsměv už mi pomalu začíná lézt na nervy.
"Takže... Jak ne možné, že znáte moje celé jméno, i to, že můj pokoj má levé východní okno?" vypálila jsem první otázku, která mě napadla.
"Slečno Graysnow, vaše jméno, mám zapsané už od vašeho narození, jelikož jste dcera dvou z nejmocnějších kouzelníků světa, ale o tom až jindy. A vaše adresa, je vždy automaticky přiřazena k vašemu jménu" vysvětlil.
"Podle toho dopisu jsem taky čarodějka. Je to pravda?" ptala jsem se dál. "Ano. Jste čarodějka, stejně jako já, a slečna Grangerová" zase se usmál.
"Vy jste znal moje rodiče?" napadla mě další otázka, jelikož v jedné odpovědi se o nich zmínil, jako o skoro nejmocnějších kouzelnících na světě.
"Ano. Vaše rodiče znal každý kouzelník v Anglii, slečno, a vás též každý zná jako Diamond, princeznu zla" v jeho očích se zableskla starost. Vykulila jsem oči. Já jsem známá, a ani o tom nevím.
"Řekněte mi o nich něco, prosím?" zeptala jsem se se štěněčím pohledem. Brumbálovi se zablesklo v očích, přes tvář mu rychle přeběhl temný stín. Bylo to tak rychlé, že jsem začala pochybovat o tom, co jsem viděla.
"Vaše matka se jmenovala Melody Dawn Graysnow, později Raddle, což asi víte. Nikdo nezná její původní příjmení. Všichni ji znaji pouze jako Melody Raddle. Byla metamorfomág, což jste zdědila po ní. Obvykle ale měla kudrnaté havraní vlasy podbarvené krvavě rudou, a smaragdově zelené oči.
Byla to dědička Havraspáru, a potomek Merlina. Ovládala živel vody, a mohla kouzlit i bezhůlky. Studovala v Kruvalu, kde byla nejlepší žačka. Všichni ji měli rádi, a byla milá. Když ale poznala vašeho otce, začala být zlá, a arogantní.
Váš otec, se jmenoval Tom Rojvol Raddle, jinak známí jako lord Voldemort, pán zla, nebo vy-víte-kdo. Za mlada po něm všechny dívky šílely. Jakmile ale dokončil studium v Bradavicích, kde byl ve Zmijozelu, se změnil, a to nejen vzhledově.
Začal si říkat Voldemort, a sehnal si skupinu posluhovačů, kteří si říkali smrtijedi. Ty se dali poznat podle tetování, jako máte vy, nad levým předloktím. Tomu tetování se říká znamení zla. Než Voldemorta Harry Potter, nebo-li vyvolený, připravil o moc, byl největším černokněžníkem všech dob.
Tom byl dědic Salazara Zmijozela. Uměl hadí jazyk, a bezhůlkovou magii. Říká se, že v rodu dědiců Zmijozelu, se dědí v ženské linii ovládání ohně, takže tuto schopnost nejspíš ovládáte.
Voldemort byl vždy chladný a arogantní, a zabíjel a mučil pro potěšení, což se stalo i s vaší matkou, jakmile se poznali. Spolu, byli pán a paní zla. Než Voldemort přišel o svou moc, a vaše matka zemřela, plánovali, že si z vás udělají Princeznu Zla, a budete stejná jako oni. Tehdy vás ale světu představili pod vaším druhým jménem, nebo-li Princezna zla Diamond.
Teď máte prostor na otázky" zakončil své vyprávění, a já na něj kulila oči. Moji rodiče byli monstra, a chtěli ho udělat i ze mě!
"Co je to ten metaněco?" začala jsem z lehka. "Myslíte metamorfomág? To je schopnost libovolně měnit svůj vzhled. S touto vlastností se musíte narodit. Nedá se naučit" vysvětlil s úsměvem. Takže jedna moje záhadná věc vyřešena.
"Co je to Havraspár a Zmijozel, a kdo je to Merlin?" ptala jsem se dál. "Havraspár, Zmijozel, Mrzimor, a Nebelvír jsou koleje v Bradavicích, pojmenované po jejich zakladatelích, a Merlin, byl dávný čaroděj s obrovskou mocí" odpověděl
"Co je bezhůlková magie?" vyzvídala jsem. "Normální čarodějky a kouzelníci musí kouzlit s hůlkou. Existují ale i takový, jako byla vaše matka, váš otec, a jste vy, kteří na kouzlení hůlku nepotřebují."
"Kruval, je hádám další kouzelnická škola" tipla jsem si. Brumbál mojí domněnku potvrdil pokýváním hlavou.
"Jak připravil Harry Potter mého otce o moc?" Chtěla jsem vědět úplně všechno. "Voldemort slyšel věštbu, že se má narodit dítě, které ho dokáže připravit o moc. Domyslel si, že je to Harry Potter. Nemohl Potterovi najít, protože byli pod Fideliovím zaklínadlem.
Jejich strážce tajemství, Sirius Black, je však údajně prozradil, Voldemortovi. Ten k nim zavítal navečer, zabil oba Potterovi smrtící kletbou, ale Harry ji nějakým zázračným způsobem odrazil na Voldemorta, který kvůli tomu přišel o moc." Zajímavé.
"Takže jaké všechny speciální schopnosti ovládám?" zeptala jsem se zase. "Jste metamorfomág, ovládáte bezhůlkovou magii, živly vody a ohně a hadí jazyk.
Též předpokládám, že se z vás stane schopný zvěromág, jako byla vaše matka." Zatvářila jsem se nechápavě. "Zvěromág, je člověk, který se kdykoliv dokáže přeměnit ve zvíře" objasnil, když si všiml mého výrazu.
"Také vás musím upozornit, že jako smrtijedka (může za to vaše znamení zla), se umíte přemisťovat pomocí obláčku kouře. Kdyby se ale Voldemort vrátil, a vy jste se k němu dobrovolně přidala, budete poslána na doživotí do Azkabanu, což je kouzelnické vězení." Tohle na mě bylo až moc informací najednou. Už mě nenapadali ani žádné dotazy.
"Jsem povinen vás říct, že tyto informace nesmíte nikomu říkat. Ani slečně Grangerové. Ode mě je to vše. Jestli už nemáte žádné dotazy, mohu tedy odejít" řekl, a vydal se z mého pokoje dolů, k domovním dveřím.
Pochvíli se nahoru přiřítila Mia, a ptala se, co to bylo za staříka, a co mi chtěl. Vysvětlila jsem, že to byl profesor Brumbál, a že mi donesl dopis z Bradavic osobně. Hermiona měla snad ještě větší radost z toho, že jsem čarodějka, než já. Usmála jsem se, a vydala se dolů na večeři, protože dnešní odpoledne uběhlo překvapivě rychle, kde jsem tu novinu řekla rodičům.
Po jídle jsem se vydala do koupelny, kde jsem se osprchovala, a převlékla do pyžama. Poté jsem si lehla do postele, a nechala se unášet do říše snů.
ČTEŠ
Sophia Diamond Graysnow
FanfictionVíte jak se říká, nasadit kamennou masku? Ona to ví moc dobře. Ne nadarmo je nejtvrdší kámen diamant. ______________ Všechny potřebné informace najdete v kapitole It's my life. Tak na co čekáš? Mazej číst, nebo Avada...!