Kim Taehyung ve onun küçük yelekleri

5.4K 510 524
                                    



bölüm şarkısı : Jungkook- Still with you

" Beraber güldük beraber ağladık, bunlar basit duygulardı ama benim için her şey demekti.."


Kim Taehyung ve onun küçük yelekleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kim Taehyung
ve onun küçük yelekleri

yıl 22 temmuz 2017
Jeon Jungkook'un kokusunu halen hatırlayan Kim Taehyung için notlar..

______________________

Beyaz tenli adam elindeki mor renkli beslenme kabını sıkı sıkı tutarken gerginlikle merdivenleri çıkıyordu. Günlerden Cumartesiydi ve hava kapalıydı yağmur yağacağı ne kadar belli olsada yanına yinede şemsiye almamıştı jungkook.

Cuma günü gelememişti sevdiği adamı ziyaret edememiş bu yüzden ertesi gün olur olmaz hemen çıkmıştı evden aceleyle. Hastaneye vardığında ise biraz dinlenmiş elindeki beslenme kabını kontrol etmişti. Kavunların hiçbirinin ezilmediğine kanaat getirdikten sonra ise merdivenlere yönelmişti.

Şu an ise tam kapının önündeydi. Sol elini yavaşça kaldırmış kapıyı üç kere tıklamıştı. Bir süre sessizlik olduktan sonra içeriden "gel" sesi duyulmuştu.

Jungkook yavaşça kapı kolunu kavramış heybetli bedeninin açtığı kapıdan içeri süzülmesini sağlamıştı. Kafasını kaldırdığında gördüğü yüzle gülümsemişti.

Sevdiği adam ona çok güzel bakıyordu. Jungkook onu çok seviyordu sadece bir gün görmemesi bile bir ömüre bedeldi onun için. Taehyung yaklaşık bir yıldır alzheimerdı.

Belirtiler ilk başladığında ikiside fark etmemişti çünkü Taehyung hayatı boyunca unutkan biri olmuştu. Hastalık ise ona genlerinden bulaşmıştı babasında da aynı hastalık vardı. İlk başlarda Taehyung çok korkmuştu babasına ne olduğunu biliyordu, annesine aşık olmasına rağmen adam kendini o kadar kaybetmişti ki bazen kaçırıldığını söyleyip, babası annesini hırpalıyor sadece bir kaç yıl önce dokunmaya kıyamadığı karısına hakaretler ediyordu.

Taehyung endişelenmişti, jungkook ise onun bunu yeneceğine inanmıştı. Sonra ise işler iyice ilerlemişti...

Esmer  kafasını yavaşça açılan kapıdan giren adama çevirmiş gözlerini kocaman açmıştı. Sağ eliyle yatağının yanında uzanan köpeği severken halen şaşkın bakışları yüzündeyken beyaz tenliye sorusunu yöneltmişti "üzgünüm sizi tanımıyorum kimsiniz acaba?" Jungkook ise her gün olduğu gibi yine aynı şekilde gelen soru ile iç çekmiş ve konuşmuştu "Jungkook Jeon, sizi ziyarete geldim." demişti yavaşça eğilirken taehyung ise küçük ve tatlı bir alkış tutmuştu "Tanıştığıma memnun oldum Jungkook bey" demiş gözleri kısılana kadar kare gülüşünü sunmuştu beyaz tenliye.

Jungkook'un ise o an yüzünde oluşan tek şey kırgın bir gülümsemeydi. Minik adımlarla esmer adamın yatağının yanındaki küçük sandalyeye oturmuştu.

"Biliyor musun örgü örmeye bayılırım, sen gelmeden öncede yelek örüyordum ancak ara vermiştim tam da zamanında geldin" konuşmasının ardından bakışlarını camdan dışarı çıkartmıştı "Hastayken unutmadığım tek şey örgü örmek sanırım bazen adımı bile unutuyorum biliyor musunuz?"

Taehyung şaşkın bakışlarıyla Jungkook'a döndüğünde onun dikkatli bir şekilde onu izlediğini fark etmişti ardından ise elindeki küçük beslenme kabını.

"ben özür dilerim girdiğinizden beri düzgün konuşmanıza izin vermedim jungkook bey, kabalığım için üzgünüm"

Taehyung ona mahçup bir şekilde bakarken jungkook hızla kafasını sallamıştı iki yana itiraz edercesine "Hayır kabalık etmediniz. Ben sizi dinlerken eğleniyorum, aynı zamanda size bir şey getirdim." elindeki beslenme kabını açmıştı hızlıca taehyung ise o kabı açarken içine bakmaya çalışıyordu haylaz çocukları andırıyordu bu hali.

"Ben size kavun getirdim belki seviyorsunuzdur." Taehyung ikinci defa kocaman gülümsemesini sunarken jungkook'un elinde olan mor beslenme kabına uzanmıştı. "Benim en sevdiğim meyve kavun nerden bildiniz bilmiyorum Jungkook bey, teşekkür ederim." bu sözler üzerine jungkook kafasını "bir şey değil" anlamında sallamıştı.

Taehyung ise şapırdatarak kavunu yerken duraksamıştı "Jungkook bey, parfümünüzün adı ne? kokusu çok tanıdık geliyor. hoşuma gitti."

Jungkook onun sözlerinden sonra duraksamıştı. Ona söyleyemezdi bu parfümü onun beğendiğini ve jungkook'a hastalığı ilerlemeden önce verdiğini. Jungkook anlatsa bile ve esmer unutmayacağına dair söz verse de ertesi güne tekrar unutucaktı Taehyung biliyordu.

Çünkü Taehyungla çok söz vermişlerdi birbirlerine ama Taehyung söz verdikten sonra hepsini teker teker unutmuştu, Jungkook ise sözlerini yerine getirmek için her şeyi yapıyordu...








___________________________













selam!

nasılsınız?
ben çok iyiyim.

bu günlük bu kadar :,)
oy vermeyi unutmayın!:3

diğer ficlerime de göz atın^^!

iyi günler/iyi geceler/iyi akşamlar/günaydın















-Rea

kavun çekirdeği ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin