bölüm şarkısı: The Rose - Sorry"Bütün gece hatırlayamadığım anıları düşünüp durdum.
Neden her şey yeniden netleşiyor?"
Hatırlanan şarkı ve Jungkook'un yeniden yeşeren umutlarıyıl 8 nisan 2018
Karanlığa boğulan aşkı parlatmak için göz yaşlarını sunan Kim Taehyung...______________________
Jungkook belki tekrardan odaya girmeyeceğini bilse bile belki bir umut o farketmeden bir süre camdan onu görebilmek için gelmişti hastaneye.
İki sene önce heyecanla ve umutla tırmandığı merdivenlerin önüne geldiğinde omuzları düşebilirmiş gibi daha da düşmüştü. Elinde yine de getirdiği mor kabı ile bir süre merdivenleri izlemişti.
Kavunu içeri giremese bile getiriyordu, çıkıştada hemşirelere bırakıyor kavunları Taehyung'a vermelerini istiyordu.
Merdivenleri yavaş adımlarla çıkarken sonunda bitişine ulaşmıştı. Taehyung'un odasına giden koridora girdiğinde duyduğu müzik sesiyle durmuştu.
Gözleri bir anda kocaman açılırken, ışıldamıştı.
Belki ışıldamamıştı gerçekten filmlerde olduğu gibi ama Jungkook emindi eğer yanında biri olsaydı Jungkook'a "gözlerin parıldıyor, sanki kayan bir yıldız gördüm" derdi.
kapıya doğru ilerlerken şarkının sesi artmıştı.
I'm Lonely 나만 홀로 남겨진 밤
(Yalnızım) Sadece benim olduğum gecede
혹시 몰라 기다려
Ne olur ne olmaz diye bekliyorum
넌 왜 연락조차 없는지
Neden benimle irtibata geçmiyorsun?
I'm Sorry 가지마 잊지마 날
Üzgünüm, gitme unutma beniJungkook cama daha da yaklaştığında görmüştü esmeri çiceklerini izlerken perdesi açılmıştı sonuna kadar. Yıldızları izliyordu arkadan çalan şarkıya karşı eşlik ederken.
Bir yandan da sesi titriyordu şarkıyla beraber. Ağlıyordu, unutulduğu için ağlıyordu esmer.
내가 옆에 있을게
Yanında olacağım
너만 바라봐 줄게 난 Tonight
Sadece sana bakacağım bu gece
I'm Sorry 미안해 하지마 boy
Üzgünüm, özür dilerim yapma oğlum
다시 돌아와 줄래
Tekrar geri döner misin?Şarkıyı değiştirmesiyle Jungkook kırgınca gülümsemişti. O ana kadar ağlamaya başladığını fark etmemişti bile Jungkook. Sağ elini kaldırıp göz yaşlarını hızla silmişti tekrar akıcaklarını bilse bile.
네가 없는 나는 없으니까
Çünkü sensiz ben bir hiçim
지쳐버린 난 Tonight
Tükenmiş bir haldeyim bu gece
잊혀지지 않는 말
Unutulmayan sözler
돌이킬 수 없어 Sorry
Geriye dönemiyorum, üzgünüm
이기적인 난 I'm Sorry
Bencilim, üzgünümTaehyung şarkıya eşlik etmeye devam ederken daha da çok ağlıyordu, artık hıçkırıkları şarkıyı bile bastırırken çatlayan sesiyle devam etmişti. Jungkook ise mutluluktan ağlıyordu.
Şarkılarını açmıştı Taehyung çünkü.
Bu şarkı Jungkook'un en sevdiği şarkıydı Pazar günleri kahvaltı hazırlarken beraber söylerlerdi şarkıyı değiştirerek.Hatta bir kere Taehyung örgü örmeyi neden sevdiğini söylemişti jungkook'a yine aynı şarkıyı dinleyip kahvaltı hazırlarken.
İleride bir kızlarının olmasını istiyordu.
Hayatı boyunca her zaman bir kız çocuğunun olmasını istemişti, jungkookla onu evlat edinip büyütmek.Yelekleride kızı için örüyordu. Taehyung doğmadan önce cinsiyet belirleneceği gün Taehyung'a kız demişlerdi. Taehyung doğana kadar da onu herkes kız sanıyordu.
Bu yüzden Annesi hep rengarek yelekler örmüştü küçük kızı için ancak Taehyung doğduğunda kadın sanki kızı olucağını öğrendiğindeki sevincinden bile daha çok sevinç göstermişti.
Taehyung büyüdüğünde bile ona bunları anlatıp eski sakladığı küçük yelekleri gösteriyordu. Taehyung'un annesi çok sevecen bir kadındı herkese gülerdi, oğluna ve eşine bütün sevgisini sunardı.
Ta ki eşi hastalanana kadar annesini çökeltmişti babası. Sevgi ile dolu olan küçük yeşil müstakil ev kargaşaların evi olmuştu. Annesi ise daha az gülen birisi olmuştu.
Bir süre sonra ise ikisini de kaybetmişti Taehyung.Annesine örüyordu aslında bu yelekleri onun sahip olamadığı küçük kıza ileride sahip olup giydirmek için özenle örüyordu hepsini.
Jungkook ise hastane camına alnını yaslarken aklına gelenlerle gözleri daha çok dolmuş o da Taehyung gibi hıçkırmıştı. Şarkının sonuna geldiğini fark ettiğinde ise kafasını kaldırmıştı.
널 만났던 거리
Seninle buluştuğum sokağı,
함께 했던 시간을
Birlikte geçirdiğimiz zamanıJungkook hızla odaya girmesi ile Taehyung'a eşlik etmişti o Ayın vurduğu ışıkla aydınlanan Karanlık oda da esmer adam ona şaşkınca döndüğünde,
놓지 못할 것 같아
Bırakabileceğimi sanmıyorum
지쳐버린 난 Tonight
Tükenmiş bir haldeyim bu geceTaehyung şarkıya devam ettiğinde yatağından ayaklanmıştı. Yavaş adımlarla kapının önünde onun gibi ağlayan tanımadığı adama ilerlerken bu sefer şarkıya beraber söylemeye başlamışlardı.
잊혀지지 않는 말
Unutulmayan sözler
돌이킬 수 없어 Sorry
Geriye dönemiyorum, üzgünüm...O gece Kim Taehyung tanımadığı bir adamla sarılarak ağlamıştı sabaha kadar.
Jungkook ise aşık olduğu adama uzun süre sonra sarılmanın verdiği mutluluğu yaşamıştı aynı şekilde sabaha kadar...
___________________
selam!
nasılsınız?oy vermeyi unutmayın^^!
sizleri seviyorum<3
Arkadaşlar hastane neden gece açık diye sorarsanız bu tarz hastanelerin geceleride ziyaretçi kabul ettiğini okudum bu yüzden bu şekilde yazdım umarım beğenmişsinizdir:,)
iyi günler/iyi geceler/iyi akşamlar/günaydın
-Rea
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kavun çekirdeği ✓
Kısa HikayeKim Taehyung kavun severdi ancak neden kavun sevdiğini hatırlamayacak kadar kendini hastalığa teslim etmişti... [ alzheimer taehyung ] tüm haklar aşkını her şeyin önüne koyan Jeon Jungkook'un kalbinde saklıdır..