bölüm şarkısı: Olivia - favorite crime"Ne hale geldiğimize bir bak"
İlaçlardan nefret eden Taehyung ve Jungkook Beyyıl 16 şubat 2018
hastalığı ilerleyen Taehyung ve tükenmeye başlayan Jeon Jungkook______________________
Esmer adam yatağından doğrulmuş ve odasında tur atmaya başlamıştı. Bu küçük odada sıkılıyordu.
Kimseyi hatırlamaması da cabasıydı tabiki, Taehyung'a göre hiç ziyaretçisi yoktu. İnsanlar onu unutmuştu ve geçen bu 3 yılda Taehyung depresyon evresine yükselmişti.
Doktorların Taehyungtan ümitleri çok fazlaydı başlarda çünkü hastalığı genç yaşta görülmüştü bunun sebebide bir yandan hastalığı aile genlerinden kapmasıydı.
Taehyung'a erken teşhis konulmuştu ilaçlarlada iyileşeceği düşünülmüştü ancak Taehyung'un bedeni buna dayanamamıştı. İlaçlar ne kadar hastalığı yavaşlatsada durdurmuyordu.
Jungkook ise bir kaç haftadır odaya asla girememişti sadece camdan odanın içine bakabiliyordu oda Taehyung onu fark edene kadar sürüyordu.
Taehyung ilaçlarını içmeyi bırakmıştı. Tabiki bunu isteyerek yapmamıştı hastalık yüzünden gereksiz gelmişti artık ona.
Öncesinde camın önündeki çicekleri ve kavunu için hiç kapatmadığı perdesi son 4 aydır kapalıydı ve açılmıyordu.
Ziyaretçi kabul etmiyordu.
Jungkook odaya girdiğinde eline ne geçerse ona fırlatıyor dışarı çıkmasını istiyordu.
Bazen halisinasyon görüyor boşluğa kızıyordu.
İlaçların tadının iğrenç olduğunu söyleyerek tek tek almayı bırakmıştı. Ama hemşireler yine de yemeğinin ya da suyunun içine katıyorlardı bazen, bazende eğer kabul ederse seruma ekliyorlardı. Taehyung bunu pek fark etmiyordu tabi.Jungkook umut etmeyi kesmişti.
Esmer adam kimseyle ne sohbet ediyor ne de doğru düzgün yatağından çıkıyordu, bir sene önce hastane bahçesinde bile hemşirelerle dolaşan adam şimdi kafasını çevirirken bile huysuzlaşıyordu.
Taehyung etrafa neşeli bakışlar atmayı kesmişti.
Jungkook ise onun iyileşmeyeceğini bildiği halde ziyarete gitmeye devam etmişti.
___________________
selam!
nasılsınız?bölümleri kısa tutuyorum çünkü eğer çok uzatırsam sizide sıkıcağından korkuyorum.
hemde zaman atlamalarını daha iyi anlayın diye :,)
umarım beğenmişsinizdir
vote vermeyi unutmayın!diğer ficlerimede göz atın lütfen ^^!
iyi günler/iyi geceler/ iyi akşamlar/ günaydın
-Rea
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kavun çekirdeği ✓
NouvellesKim Taehyung kavun severdi ancak neden kavun sevdiğini hatırlamayacak kadar kendini hastalığa teslim etmişti... [ alzheimer taehyung ] tüm haklar aşkını her şeyin önüne koyan Jeon Jungkook'un kalbinde saklıdır..