Dans etmeyi öğrenen Taehyung Perşembe gününe aşık olan Jungkook

2K 381 222
                                    


bölüm şarkısı: Abbey - Please don't go

" Yalvarıyorum, gitme.
Yalvarıyorum, lütfen kal."


Dans etmeyi öğrenen Taehyung perşembe gününe aşık olan Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Dans etmeyi öğrenen Taehyung perşembe gününe aşık olan Jungkook

yıl 30 haziran 2019
gece yarısından sonra yükselen şarkı
yeniden bir araya gelen denizci aşkı...

__________________________

Jungkook 4 yıldır olduğu gibi tekrar gelmişti hastaneye esmer adamı görmek için.

Taehyung'un hastalığı ilaçları sayesinde yine yavaşlamıştı. Jungkook odaya girdiğinde sesini çıkartmıyordu sadece Jungkook değil odaya kim girse sesi çıkmıyordu.

Sanki öleceği o günü bekliyor gibiydi.

Jungkook odanın kapısının önünde dururken kapıyı tıklatmıştı, elindeki mor beslenme kabını sıkıcana tutarken. İçeriden ses gelmeyince kulbu aşağı indirmiş kapının gıcırdamasını sağlamıştı.

Büyük gözlerini oda da gezdirirken odada ki geniş alanda dans etme pozisyonunda sallanmaya çalışan bedeni görmüştü.

Odaya girdikten sonra Taehyung onu fark etmiş yaptığı şeyi hemen kesmişti. "üzgünüm sizi tanıyor muyum?"

Jungkook geçen yılla hatırına uzun süre sonra duyduğu bu cümleye gülümsemişti "Jungkook Jeon, ziyaretinize geldim."

Taehyung bir süre durmuş sonra gülümsemişti "bende tam şey yapıyordum" demişti ardından duraksamıştı bir süre bir noktaya odaklanmış yaptığı şeyi anımsamaya çalışmıştı ama pek başarılı olduğu söylenemezdi.

Onun yerine Jungkook devam etmişti "Dans ediyordunuz?" Taehyung ise sanki çok iyi bir haber almışçasına gülümsemiş ve kafasını aşağı yukarı sallamıştı.

"Bana eşlik etmek ister misiniz Jungkook bey? ben pek dans edemiyorum." kırgın sesiyle bitirmişti cümlesini.

Jungkook ise kafa sallamış elindeki mor kabı küçük sehpaya bırakmıştı ve kırgın gülümsemesini yüzüne yerleştirerek Taehyung'un beline ellerini sarmıştı. İlaçlardan dolayı doğru dürüst yemek yiyemediği için incecik olan beline.

Taehyung ise hızla çelimsiz ellerini Jungkook'un boynuna dolamıştı. "üç adım ileri iki adım geri ilerleyeceğiz Taehyung bey"

Taehyung Jungkook'un sözlerinden sonra dediği gibi adım dizlerini yapmaya başlamıştı.
Bu adım dizelerini iki defa daha yaptıktan sonra sevinçle başını izlediği ayaklarından çekerek Jungkook'a bakmıştı.

"Sizde fark ettiniz mi Jungkook bey uzun süre unutmadan yaptım! Hatta adınızı bile halen hatırlıyorum!" Esmer sözlerini bitirdikten sonra büyük bir kahkaha atmıştı.

Jungkook'un ise o gün için hatırladığı tek şey eve gittiğinde dahada içi parçalanarak ağlamış olmasıydı.

Bir de artık en sevdiği ikinci günün Perşembe olduğu...













_____________________




Selam!
nasılsınız?

umarım bölümü beğenmişsinizdir!!

oy vermeyi unutmayın^^!

iyi günler/iyi geceler/iyi akşamlar/günaydın
















-Rea

kavun çekirdeği ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin