MESUT: Gözümün önünde çok kaybettim ben. Çok mezara kazdım arkadan çok dua okudum. Birini mi sevdim, sevdiğim kadar acı çektim. Çok mu güldüm güldüğümün iki katı ağladım. Buyum ben Selin bundan ibaretim.
SELİN: Neden şimdi peki? Biraz sonra gözlerinin önünde çırpınarak ölecek olamam yüzünden mi?
O sırada Ahmet içeriye girmiştir.
AHMET: Biraz beklettik ama kusura bakmazsınız artık. Gençler diğer depoya alalım arkadaşları.
Tam dışarı çıkacakları sırada Mesut arbede yaratıp adamın belindeki çakıyı almıştır.
ADAM: Rahat dur lan!
AHMET: Hadi oğlum seni mi bekleyeceğim.
ADAM: Getiriyorum abi.
Ahmet Selin ve Mesut'u diğer depoya getirip sıkıca bağlamıştır.
AHMET: Hadi benden size yarım saat vedalaşın.
Selin ve Mesut yalnız kalmıştır.
MESUT: Selin yaklaşıp belimde ki çakıyı çıkarsana.
SELİN: Çakıyı nereden buldun?
MESUT: Zor olmadı. Şu an tek derdimiz şu ipleri kesebilmek. Sen arkanı dön görmüyorum ama merak etme bir yerini kesmem.
Aradan 10 dakika gibi bir süre geçtikten sonra nihayet Mesut Selin'in bileğindeki ipleri kesmiştir.
SELİN: Oh şükürler olsun. E şimdi ne yapacağız.
MESUT: Beni çözmeyi düşünüyorsan yaparız bir şeyler.
SELİN: Şu küçük pencereden sığarım ben çıkarım oradan. İçten açılmıyor ama dıştan açılıyor bu kapılar, kilit seside gelmedi.
MESUT: Bas elimin üstüne ben çıkaracağım seni.
SELİN: Sıkışıp kalmam inşallah.
MESUT: Kalmazsın merak etme üflesem uçacaksın zaten.
Selin pencereden atlayıp etrafı kolaçan ettikten sonra kapıya doğru yanaşmış arkası dönük olan korumayı bayıltmıştır.
SELİN: Senin kafana sıkmak lazım ama dua et şuradan çıkalım.
MESUT: Selin açsana kapıyı.
SELİN: Tamam açıyorum dur.
Bak üflesem uçacaksın dediğin kadının yaptıklarını gör. Utanır mısın hiç sanmam:)MESUT: Hadi sonra sokarsın lafını hadi.
-BİRKAÇ SAAT SONRA-
SELİN: Saatlerdir yürüyoruz halim dermanım kalmadı.
MESUT: Bak şurada bi ışık var az daha dayan. Dağ evi falansa Rıza babalara oradan ulaşırız.
İkili kısa bir süre sonra kulübenin önüne gelmişlerdir. O sırada kulübeden yaşlı bir adam çıkmıştır.
MESUT: Selamünaleyküm amca rahatsız ettik ama telefon var mı birine ulaşmamız gerekiyor da.
İSMAİL: Var evladım ama çekmiyor tepeye çıkmanız lazım. Bu saatte nasıl çıkacaksınız. Gidecek bir yeriniz falan yok mu?
SELİN: Yok maalesef.
İSMAİL: Gelin evladım bir bardak çayımı için. Küçük bir yer ama sabaha kadar idare eder sizi.
MESUT: Hiç mi korkmuyor musun amca bana bir şey yaparlar diye falan.
SELİN: Yuh Mesut.
İSMAİL: Bana boşuna insan sarrafı İsmail amca demiyorlar. Hadi eşini de al gel.
SELİN: Yok biz ar-
İSMAİL: Hadi öyle duracak mısınız evladım gelsenize.
Aradan saatler geçmiş Selin ve Mesut İsmail amca ile iyice tanışmış başlarına gelenleri anlatmışlardır.
İSMAİL: Hayli yorgun görünüyorsunuz gidip dinlenin biraz. Yolcu yolunda gerek.
SELİN: Çok sağ ol İsmail amca. Senin hakkını nasıl öderiz biz.
MESUT: Evet bir şeye ihtiyacın oldu mu ya da başın sıkıştı mı hemen bize ulaş. Hakkını ödeyemeyiz ama yanında oluruz.
Muhabbet sohbetin sonunda Selin ve Mesut dinlenmek için odaya geçmiştir.
SELİN: Burada bir tane yatak var.
MESUT: Ben yerde yatarım sen geç.
SELİN: Olmaz öyle şey heryerin tutulur.
MESUT: Olur olur ver şu yastığı.
Mesut yastığı alıp yere uzanmıştır. Ama Selin'in içi hiç rahat değildir.
MESUT: O kadar da rahatsız değilmiş idare eder.
Aradan 10 dakika gibi bir süre geçmiştir. Ama Selin uyuyamıyordur.
SELİN: Mesut uyudun mu?
MESUT: Hııı
SELİN: Şey istersen yanıma gelebilirsin.
MESUT: Yanına mı?
SELİN: Hıı yanıma yani istersen tabii. Şey bir yerlerim tutulmasın falan o yüzden
MESUT: Selin nefes al
Mesut olduğu yerden kalkıp Selin'in yanına uzanmıştır.
SELİN: Yaşadıklarımız zordu ilk defa yaşamıyorum bu durumu ama bu sefer gerçekten zordu.
MESUT: Çok korktum biliyor musun? Hani bana bir şey olacak diye değil.
SELİN: Benim için mi?
MESUT: Evet senin için.
Selin Mesut'a daha çok yaklaşmış başını göğsüne koyup sarılmıştır.SELİN: İyi geceler
MESUT: İyi geceler canım
SELİN: Canım
MESUT: Hıı canım
İkili hafif bir kahkaha attıktan sonra uykuya dalmışlardır. Ahmet ise çok yakınlarındadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Aşk
FanfictionGizli bir görevde yolları kesişen, birbirlerine karşı zıt ama uyumlu iki kişi. Herkesin sahip olmak istediği bir aşk. Selin ve Mesut'un hikayesi..