1. Bölüm 3. Part

291 10 7
                                    

-MERKEZ-

RIZA: Mesut ve Selin çok iyi iş çıkarttınız.

SELİN: Sağ olun müdürüm.

RIZA: Geçin oturun gençler sizinle konuşmamız gereken şeyler var.

HÜSNÜ: Hayırdır baba bir sorun mu var?

RIZA: Var. Gizli görev bizi bekler.

Ali: Bakalım şanslı kişi kim.

Rıza: Biriniz Serhat Karabeyli'nin malikanesine sızacak.

HÜSNÜ: Bu uyuşturucu, silah tahsilatı yapan mafyadan bahsediyoruz dimi baba?

RIZA: Evet. Zaten elimizde iki seçenek var.

ALİ: İki seçenek derken nasıl yani baba

RIZA: Aylin ya da Selin temizlik görevlisi olarak içeri sızacak. Sonradan koruma olarak biriniz içeri girecek. Büyük bir tahsilat yapılacak bilgi toplayıp çökertmemiz lazım.

SELİN: Ben daha önce çok gizli görevde bulundum isterseniz ben yaparım Rıza baba.

RIZA: Çok iyi. Zaten ayrıntılı olarak bilgi geçilecek size.

MESUT: Tek başına halledilecek bir şey değil bu baba.

RIZA: Tek başına halletmeyecek zaten sonradan koruma olarak sen sızacaksın içeriye. Ama o zamana kadar Selin'le iletişim halinde olacaksın. Olası bir durumda haberimiz olacak.

ALİ: Ne zaman peki bu görev.

HÜSNÜ: Sen ne zaman istersen o zaman. Ne zaman olmasını istersiniz Ali bey. Özel bir tercihiniz var mı yoksa şefimiz mi seçimini yapsın?

ALİ: Abi dalga geçme ya. Gayet ciddi bir soru soruyorum burada

RIZA: Yarın. Biz her şeyi hallettik kimse senden şüphelenmeyecek Selin.

SELİN: Tamamdır baba.

RIZA: Hadi şimdi gidip dinlenin.

Herkes çıkmış Selin operasyon detaylarını öğrenmek Mesut ise birkaç dosyayı halletmek için kalmıştır.

RIZA: Hadi çıkın yarın zor bir gün olacak. Biraz dinlen Selin.

SELİN: Tamam baba çıkıyorum şimdi.

RIZA: Mesut seni bırakır.

SELİN: Yok ben giderdim hiç gerek yok.

MESUT: Bırakırım çıkıyordum ben de şimdi.

SELİN: İyi tamam o zaman.

-MESUT-SELİN ARABA-

MESUT: Kusura bakma

SELİN: Ne için

MESUT: Geçen gün baya sert davrandım.

SELİN: Biraz öyle oldu. Ki senin kötülüğünü istememiştim.

MESUT: Farkındayım ama birinin bana karışması hoşuma gitmiyor. Hele bu birkaç gün önce tanışmış olduğum hakkımda hiçbir şey bilmeyen biriyse.

SELİN: Pardon haklısın.

MESUT: Öyle demek istemedim.(mesut ağzının ayarını ss) Neyse aç mısın?

SELİN: Açım.

MESUT: Ne yiyelim.

SELİN: Birkaç gün önce tanıştığın biriyle yemek yemek hoşuna gitmez emin misin?

MESUT: Senden çok çekeceğimiz var belli.

SELİN: Hıı aynen. Çorbacıya sür bari.

MESUT: Bir kellepaça içeriz.

SELİN: Yok ben mercimek içerim.

MESUT: Çorbacıya gidip Mercimek çorbası içmek mi? Tuhaf.

-ÇORBACI-

MESUT: Usta bana böyle bol sarımsaklı bir kellepaça bir de yavan bir mercimek çorbası..

SELİN: O imayı hiç sevmedim. Mercimek çorbasını böyle kınamana izin veremem..

MESUT: ıığığığığığ yok o da zor durumda kalırsam içerim.

SELİN: Sen gülebiliyor muydun? Yine gülünce biraz sempatik oluyorsun.

MESUT: Gülmeyince ne oluyorum çok merak ettim.

Selin sırıtarak;

SELİN: Bilmem.

-ARABA-

SELİN: Çorba için çok sağ ol.

MESUT: Afiyet olsun.

Selin tam arabadan ineceği sırada

MESUT: Selin

SELİN: Efendim

MESUT: Yarın çok dikkatli ol. Ekip arkadaşımın başına bir şey gelmesini istemem. Zaten ben dinlemede olacağım.

SELİN: Mesut

Mesut daha saatler önce onu tanımadığı için karışmasına sitem ettiği kadının ağzından ismini bu kadar nahif bir şekilde duymanın verdiği şaşkınlıkla Selin'e bakar.

SELİN: Geçen günü telafi etmeye çalışıyorsun demi. Emin ol unuttum ben. İyi davranmaya çalışmak zorunda değilsin.

MESUT: Emin ol zorunda hissettiğim için değil.

Esra Erol deyimiyle aralarındaki elektriklenme bakışlarından belli oluyordu. Kimseye açılamayan o adam Selin'e iyi davranmak zorunda gibi hissediyor kırmaktan korkuyordu. Oysaki saatler önce onu tanımadığını söylediği laflar sıcaklığını kaybetmemişti bile.

MESUT: Neyse tuttum seni git dinlen.

SELİN: Tekrardan sağ ol. Ha bu arada bir ara mercimek çorbasını denemeyi ihmal etme. Hatta ben yapayım o zaman mercimek ve kellepaça arasında zorlu bir seçim yapmak zorunda kalırsın. Ama tabii ki mercimek galibiyeti yakalar.

MESUT: Sende konuşurken nefes almayı ihmal etme. Benden sana tavsiye.

SELİN: Bak bugün imalarınla 2. kalbimi kırışın.. Neyse iyi geceler.

MESUT: İyi geceler..

Zorlu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin