[ 29 ]

564 35 64
                                    

her üçü de birden sakinleşti, debelenmeyi bıraktı..
birbirlerinin gözlerine şaşkınca bakakaldılar..
ve bir süre sonra ..
Kaya dizlerinin üzerine çöktü ..
İlk birkaç saniye şoktan bir şey yapamamıştı Yiğit ..
yere düşen silah sesiyle kendine gelip, Kaya'ya baktı ..
adam üzerinden ilk şaşkınlığı attığında, kontrolü eline almaya çalışan bir sakinlikle yere düşen silahı alıp hızlı adımlarla oradan uzaklaştı ..

Yiğit Kaya'nın kafasını kaldırıp, kucağına koydu : B-baba.. baba .. aç gözlerini ..baba ..
İlk baba deyişi böyle olacağını hiç tahmin etmiyordu ..
Kaya'nın göz kapakları hareket edince bir elinin tersiyle gözyaşlarını hızla sildi Yiğit
Kaya'nın zorlandığı her halinden belliydi : iyiyim ben , merak etme , sen iyisin değil mi?
Yiğit : konuşma, yorma kendini ..
Kaya tekrar konuşmak için ağzını açtı..
bir şeyler söylemeye çalışıyor, ama sesini duyuramıyor gibiydi..
kafasını eğip, kulağını ağzına doğru yaklaştırdı Yiğit ..
" E-Ender .. "
Ender mi ? Bu durumda bile onu mu düşünüyordu?
Yiğit bütün gücüyle bağırdı : yardim edin , kimse yok mu ?
Kaya'nın yüzü terle kaplıydı ve sıkı bir şekilde kilitledi dişlerinin arasından hızlı nefesler alıp veriyordu ..
bir kaç saniye sonra Yiğit ayak sesini duyunca kafasını kaldırıp gelen kişilere baktı ..

iki kardeş hastaneye koştura koştura geldiler ..
Caner girişte oturan kadına doğru koştu : ben Yiğit Çelebi için gelmiştim nerede olduğunu bilmek istiyorum ..
Ender Caner'in yanında geldiğinde nefes nefese kalmıştı ..

kadın bilgisayara bakıp cevap verdi : bu isimle birini bulamadım bey efedeni , bu hastanede olduğuna emin misiniz ?

Ender sert bir şekilde yutkundu : Kaya .. Kaya Ekinci ..

kadın tekrar bilgisayara baktı : kendisi şu an ameliyathanede.. üçüncü katta bulunuyor..
Ender duyduklarıyla şoka girdi , bir an için dengesini kaybetti : ameliyathane mi ?

Caner ablasının kolunu tutarak onun düşmesine engel olmaya çalıştı : abla kendine gel lütfen ,güçlü olmalısın .. kim bilir Yiğit ne halde

Ender kafasını sallayarak kardeşini onayladı : doğru diyorsun.. hangi katta dedi ?

üçüncü kata geldikten sonra ameliyathane nerde diye aramaya başladılar ..
Yiğit ameliyathanenin kapısında çökmüştü ..
bir günde hem babasını bulup hem kaybettiğini düşünmek istemiyordu ..
Kaya'yı beklerken geçen zamanı bilmiyordu..
omzuna değen elle baktığında Caner'i gördü ..
Yiğit güçlükle fısıldadı : ya ona bir şey olursa ?
Caner onun ayağa kalmasına yardım etti ..

Ender tereddütle oğluna yaklaşıp sarıldı ona : oğlum..

Yiğit annesinden uzaklaştı : benim hava almaya ihtiyacım var .. ufak bir şey olursa bile bana haber verirsin değil mi Caner ?

Caner ablasıyla bakıştı : tabii tabii .. istersen geleyim seninle hı ? dur geliyorum böyle daha iyi ablam bize haber verecek

Ender kendini sandalyeye bıraktı , daha fazla gözyaşlarını tutamadı , gözlerini kapatıp başını arkasındaki duvara yasladı ..
içinden durup dururken keşke arasaydım diyordu .. özür dilerim diye mırıldandı Ender .. Kaya'nın onu duyamayacağını bile bile çok özür dilerim dedi ..
uzun zamandır gözleri ameliyathanenin kapısındaydı..
hâlâ ufak bir haber bile yoktu..
yanında hissettiği hareketliliğe rağmen kafasını oynatmadı Ender ..
ne zaman geldiğini bile bilmediği Merve elini Ender'in elinin üstüne koydu ..

Merve : iyi misin ? gözlerinin altı mosmor olmuş..istersen benim odama geçelim biraz dinlen hı ?

Ender alayla güldü : sence iyi miyim ? gerek yok iyi böyle, teşekkür ederim

Yâr mı ? Yara mı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin