Balca: Bebeğim
Balca: Desteğe ihtiyacın olduğunun herkes farkında
Balca: Teselliyi benim kollarımda bulabilirsin.
Balca:
Ömer Ali: Kimsiniz ?
Ömer Ali: Ve ne saçmalıyorsunuz bu fotoğraf neyin nesi
Ömer Ali: Sözlüyüm ben.
Karşısında otururken az daha gözlerim dolacaktı ama duygularımı dışarıdan 10/10 gizlemem gerektiği için kendimi toparladım yüzünde hiçbir ifade yoktu. Asker olmasından da kaynaklanıyor olabilirdi ondaki bu duygularını 10/10 saklama durumu.
Balca: Bebeğim...Söylediklerim ve duyduklarından sonra sözlü kalmayacaksın
Balca: Korkma seni yine de nikahıma alırım.
Ömer Ali: İsminizi ve ardından iddialarınız kanıtlarını yollamazsanız kendinizi karakolda bulacaksınız.
Burun kıvırdım söylediklerine gözlerini telefondan çekmeden ona sorulan soruya kısa bir cevap verdi.
Sonra parmakları hızla mesaj yazmaya devam etti bana yazmadığına göre kesin birilerine telefon numaramı sorgulatıyordu. Ne de olsa askerdi...Numarayı bambaşka alakasız bir arkadaşımın üstüne almasaydım endişelenebilirdim Ali ve o arkadaşım bilişimci olmasaydı.
Balca:
Balca: Ay götüm.
Ömer Ali: Yazıyor...
Balca: Biliyorum çok güzel hayatım yazmana gerek yok biliyorum.
Burnundan sert bir soluk verdi. Karşısında sırıtmamak için zor duruyordum.
Ömer Ali: Hanımefendi sözlüyüm ben.
Ömer Ali: Hemen söyleyeceğinizi söyleyin yoksa sizi engelleyeceğim.
Balca: Sevgilim...Söyleyeceğim şeyleri etrafındaki herkes biliyor ama
Balca: Elinde kanıt olan tek insan benim.
Balca: Bilmen gereken bu iş bittiğinde senin yüzüğün ya benim parmağımda olacak ya benim parmağımda olacak
Balca: Anlaşıldı mı ?
(İletilmedi)Balca: Offff
(İletilmedi)Balca: Hayatım böyle olmaz ama
(İletilmedi)Balca: Bekle beş dakikaya engeli kaldırıp ağzına sıçmıyor muyum senin ?
(İletilmedi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başının Belası | Texting | Yarı Texting
Ficción GeneralBilin bakalım kim seneye kalmadan nişanlanacak akrabasını ayartmaya çalışıyor ?