Medya: Sasha Doğan
Neden hep en iyide gözün Adam?
"Hayır anlamıyorum ben en iyi olduğum zaman niye benimle ilgilenmedin?!"
Elindeki gofretten bir ısırık daha aldı parmakları sayfaların arasında gezinirken.
"Haklı değil miyim Spaydi?"
Tam bu sırada açılan odanın kapısıyla elindeki çizgi romanı hızla yatak örtüsünün altına gizlemeye çalışsa da kuzgun gibi gözlere sahip olan ablası görmüştü.
"Biliyordum , hala o saçma şeylerden birkaçını sakladığını biliyordum!"
Parmağını üzerine doğru sallayarak yavaş adımlarla odaya girdi.
"Seni pis velet , benden saklayabileceğini mi sanıyordun?"
Bu sırada kesişen gözleri ile ikisi de örtüye doğru hamle yaptı.Bu kovboy kavgasının kazananı hiç şüphesiz Sasha olmuştu.
"Dedektiflik ve kapı dinleme konusundaki yeteneklerin olabilir abla ama asla benim kadar çevik olamazsın!!"
Bu sırada elindeki çizgi roman sertçe çekilip alındı.
"Anneee!?"
Sasha'nın bağırması ile ensesine tokat yemesi bir olmuştu.
"Ah Sasha-" ablasının cırtlak sesi kesti annesinin sözünü.
"Ben sana söylemiştim anne."
"Violet odana git!" Ablasının şaşkın nidası ile Sasha'nın yüzünde sinsi bir gülümseme peyda oldu.
Her şeye rağmen savaşın kazananı Sasha'ydı.
"Şimdi sana gelelim erkek Fatma kılıklı kızım."
Elindeki çizgi roman sopa şeklinde bükülürken , her zaman olduğu gibi kapı zili imdadına yetişti.
Annesi kötü bakışlar atarak aşşağı inerken , Sasha da peşinden indi.
Zil tekrar tekrar çalarken bu alacaklının kim olduğunu ikisi de biliyordu.
"Nasılsın Lea Teyze?"
"Her zamanki gibi Levi."
Annesi içeri geçerken Sasha çizgi romanını kurtarmanın verdiği mutlulukla kapattı kapıyı.
"Son anda yetiştin Levi."
"Annen yine senin saplantılı aşkını çöpe mi atacaktı yoksa!"
Dudağını büzerek güçsüz bir yumruk savurdu Levi'nin omzuna.
"Dalga geçme Levi gerçekten ucuz kurtuldum yarısından çoğunu yaktı zaten!"
"Daha evde var yani!"
"Hadi benim duygularıma acımadı binbir zahmetle kazandığım paralara da mı acımadı ben ne paralar döktüm onlara."
Başını aşşağı yukarı salladı Levi.
"O paraları başka bir alana yatırsaydın zengin olmuştun."Gülümseyerek etrafında döndü .
"Ah Levi harcadığım her kuruşa değerdi. Hem Spaydi için parti bile açarım.""Senin kadar umursamaz olmayı dilerdim Sasha , sınavlardan aldığın notlara ve işittiğin azarlara rağmen hala Spaydi diye dolanıyorsun ortalıkta."
Kaşlarını çattı ve durdu Sasha. Levi de durmak zorunda kaldı.
"Ne oldu?"
"Spaydiyi küçümseme Levi o büyük bir kahraman."
"Ne kahraman ama!"
Onu umursamadan hızlı adımlarla karşıya geçti.
"Hey nereye?"
"Çizgi romanlarımla huzurlu zamanlar geçirebileceğim sessiz bir yere."
Duyduğu sözlerle kafa karışıklığıyla durup başını kaşıdı.
"Yani?""Kütüphaneye."
Bir elini havaya kaldırarak salladı ve köşeyi döndü. Levi ise şaşkınca arkasından bakıyordu hala.
___________
Her zamanki ıssız köşesinde Çizgi romanın 26. Sayısını tekrardan okuyordu.
"Artık anlatacak mısın Emir işinin iç yüzünü."
Duyduğu isimle gözleri çizgi romandan sesin geldiği raflara yöneldi.
"Aras ile benim fotoğrafımı görmüş."
Sessiz adımlarla raflara doğru yürüdü . Kitapların arasından zar zor gördüğü yüzle gözleri hızla büyüdü.
Seher Arslan , Sasha'nın çocukluk aşkının sevgilisi.
"İkinizi öğrendi mi yani?"
Kim olduğunu görmese de sesin kime ait olduğunu biliyordu.
Sude Kılıç , Seher denen gerizekalının yardakçısi.
Seher bir kahkaha attı.
" Aras'la öpüşürken çekilmiş bir fotoğraf, salak her şey ortada olduğu halde gelmiş benden açıklama bekliyor!"Hüzünle kıvrıldı Sasha'nın yay misali kaşları. Emir onun için her şeydi. Hayatına girdiği anda göktaşı gibi altüst etmişti tüm hayatını. Şimdi ise gözlerine bakmaya kıyamadığına yapılan hakaretler sinirini bozuyordu.Hemen ardından kocaman bir gülümseme yayıldı dudaklarına.
"Şimdi yedim seni Seher!"
Mırıldanışları eşliğinde hızla çizgi romanını alarak kütüphaneden çıktı.
Hızla telefonunu çıkararak yıllardır kayıtlı olan ama bir türlü mesaj atamadığı numarayı tuşladı.-Hey !
-O tilki kılıklı çiyandan ayrıldığın için seni tebrik ediyorum.
-Sevgilin olmadığına göre
-Artık bir şansım olabilir bence
Adam: Ne diyorsun sen?!
Gözleri mutlulukla kısılırken duyduğu korna sesi , çığlık seslerine karışmış ve vücudu çarpmanın etkisiyle havalanmıştı.
Yere savrulan çizgi romandan gelen büyük ışık huzmesi caddeyi kaplarken Sasha çoktan çizgi dünyasının içine düşmüştü.
Sasha (Saşa)
Levi (Riva)
Violet(Biolet)
Lea(Li)
Yabancı isimlerin okunuşu .
Mizah ve hayran kurgu karışımı kısa hikayemize hoş geldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Spaydi
ChickLitTüm hayatı çizgi romanlarından ibaret olan Sasha , uyandığında kendini bir savaşın ortasında bulur. "Okurken gayet de ideal bir kahramandın Spaydi. Gerçek hayatta neden bu kadar farklısın." "Burasının gerçek hayat olmadığını sen söylemiştin!" "Ah Sp...