In aceasta lume bantuita de fantomele trecutului,inca nu s-a nascut persoana care sa imi inteleaga personalitatea blestemata. Banuiesc ca in aceste conditii nu voi avea parte de asa numita "dragoste"...sau poate da? Cu toate ca inima nu ma lasa sa imi fac sperante false..este posibil sa am si eu parte de ea? Nimeni nu stie ce iti poate rezerva viitorul nu? Kagami s-a casatorit..si acum orice speranta s-a evaporat..cu toate ca era baiat,niciodata nu am experimentat sentimentele ce le aveam atuni cand eram cu el Nici o femeie nu a reusit sa ma impresioneze astfel incat sa ma simt fericit doar fiind alaturi de ea.. Banuiesc ca sexul in cautarea lucrului numit "dragoste" nu conteaza nu? Ce ar trebui sa fac?
-Domnule..sunteti bine? Deschid ochii si observ un baiat de aproximativ 17-18 ani,ce ma privea ingrijorat cu ochii sai albastri ce se asemanau cu intinderea marii in lumina soarelui. "Ce frumos.." Clipesc pentru un moment,trezindu-ma la realitate apoi ma ridic in fund,si imi observ hainele ude si murdare ce se lipeau de pielea mea cafenie.
-D-da..sunt in regula..Raspund eu cuprins de o durere patrunzatoare ce imi inunda simturile . Persoana respectiva,isi strecoara mana sub bratul meu,ajutandu-ma sa imi ridic trupul din balta de sange combinata cu apa murdara si urme de la ulei lasate in urma de masini. "Acum imi amintesc..ieri Kagami s-a casatorit..si cum eu sunt mai idiot de felul meu ,bineinteles ca nu am putut face altceva decat sa ma fac crita si sa ma bat cu invitatii de la nunta..Ce idiot sunt.."
-Unde ma duci?..Intreb eu persoana ce cu greu reausea sa imi sustina corpul slabit.
-Acasa,ai nevoie de ingrijiri medicale..
-Nu ar fi mai usor daca mi-ai chema un taxi?..Asa te scap si pe tine de deranj.
-Si sa te las asa? Ma crezi de piatra? Imi raspunde el serios apoi adauga.
-Si in plus,locuiesc foarte aproape,inca 2 pasi si ajungem .
-Nu am de ales ha? Il intreb eu constient deja ca nu are de gand sa ma lase in modul in care eram . Cumva privirea sa spunea tot ce trebuia spus, Inca cativa pasi am mai facut,moment in care am intrat intr-o cladire modesta de 3 etaje. La parter,a doua usa pe stanga,fu sfarsitul micii noastre "plimbari" Am intrat in urma sa in casa,si am ramas intr-un fel uimit ..toti peretii incaperii erau plini cu poze in care persoana respectiva aparea inconjurat de o multime de prieteni. Ciudat a fost faptul ca desi toti peretii erau plini de poze..un singur perete nu avea nici macar o poza..si se parea ca ele fusesera scoase recent.. Am asteptat unpic la usa,fiindca daca intram,ii dadeam de lucru in urma mea bunului samaritean . In scurt timp baiatul,venise cu un prosop si schimburi pentru mine, i-am multumit,apoi am intrat in baie,dand drumul apei ce imi curata usor ranile infectate. Cand am terminat de facut dusul,m-am intors in sufragerie,unde ma astepta persoana respectiva cu masa pusa .
-Te simti mai bine? Ma intreaba baiatul in momentul in care ma asez la masa.
-Da. Multumesc! Ii raspund eu incantat. Dupa masa nu prea reusita,am inceput sa discut cu bunul samaritean dar nu inainte de ai afla numele.
-Wohohoah! Stai asa..tu esti iubitul lui Satsuki?
YOU ARE READING
Love is the answer
RomanceAceasta este a doua mea poveste...inca am multe greseli pe care trebuie sa le corectez insa nu sunt experta. Scriu din placere..daca va place dati comm/vot si ce mai vreti voi. ^.^