Trecuse un an de cand eu si Kuroko am ajuns ca prin minune un cuplu.Totul era perfect,ajunsesem sa cred ca il iubesc.
Orice moment petrecut alaturi de el era unul pretios.
Ne jucam,glumeam,ne certam,faceam dragoste,tot ce putea face un cuplu normal,l-am facut.
Aveam de gand sa il cer si in casatorie,insa..
"Un barbat in varsta de 20 de ani a fost gasit mort in apartamentul sau de un prieten apropiat.
Abdomenul victimei a fost golit de organe si umplut cu bomboane invelite intr-un ambalaj facut manual pe care scria "Did you miss me buddy? "
Mda..barbatul de 20 de ani era Tetsu..iubitul meu.
Barbatul ce aveam de gand sa il cer in casatorie .Barbatul cu care vroiam sa imi petrec batranetile,a fost ucis.
Desi am plans,desi nu am iesit din casa 1 luna intreaga,desi toata lumea era ingrijorata pentru mine,nu imi pasa.
Insa stiam ca nu puteam sa dau timpul inapoi.
Asa ca intr-o zi am renuntat la moleseala ,trezindu-ma cu o noua masca pusa.
O masca ce nu se va sparge decat atunci cand atacatorul lui ,va muri de mainile mele.Deabia atunci voi sti ca Tetsu a fost razbunat.
M-am inrolat la Academia de politie si in 4 ani ,datorita straduintei si determinarii mele,am fost promovat ca general al sectiei Crime si Investigatii.
-Daiki,vreau sa te uiti peste documentele astea.Ultima victima a fost in urma cu 2 zile.,Dupa cum vezi,sunt aceleasi criterii ca in crimele de acum 4 ani. tu ce crezi? M-a intrebat Kagami care incerca sa ma ajute sa gasesc ucigasul lui Tetsu.
Si eu am fost uimit cand am dat de Kagami la Academie in urma cu 2 ani. Ii povestisem tot ce se intamplase,uimit fiind de cazul sotiei sale care a murit in aceleasi circumstante. Coincidenta? Nu prea cred.
-Ai dreptate..
-Midorima Shintarou a fost ucis acum 2 zile,...
-Midorima...Midorima...de unde stiu eu numele asta?
Hey Kagami...cand aveam noi gasca in liceu..nu era printre noi si un baiat Midorima?
-Ba da..
-Tetsu, Midorima si restul victimelor au fost elevi la fostul nostru liceu !
-Asta ar insemna ca atacatorul e unul dintre fostii colegi. Dar de ce marcheaza numai pe cei din fosta noastra gasca.?
-Nu am idee..
In liceu gasca noastra era una foarte cunoscuta...si nu aveam dusmani. Din contra...eram iubiti de toata lumea. Aproape toata lumea..
Am luat documentele cu mine si impreuna cu Kagami, am mers la Kise.Singurul membru al gastii ramas in viata cu exceptia mea si a lui Kagami.
Daca atacatorul avea in vizor numai membrii gastii, Kise ar fi urmat fara indoiala .
A fost foarte fericit sa ne reintalneasca , insa cand a auzit vestile, s-a ingalbenit la fata
-Kise..daca stii orice! Orice mic detaliu.Spune-ne!
-Imi puteti arata dosarele? A intrebat Kise cu aceeasi expresie sparta .
-Inafara de faptul ca toate victimele au fost prietenii nostri...nu vad nici o legatura..scuze Aomine-chi.
-Nu-I nimic. In seara asta voi sta eu cu Kagami de paza..cu siguranta tu vei fi urmatorul, deci pregateste o camera.
Kise facu ce ii spusesem.
Dupa 2 ore veni si noaptea .Kise era in camera lui , iar eu si Kagami stateam de paza.
-Cati prieteni au murit din cauza neatentiei noastre..
Spuse Kagami ce privea pe geam in timp ce tragea dintr-o tigara.
-Nu am putut face nimic pana acum ...dar ne revansam noi.
Ne-am asezat pe canapea, si in scurt timp, fara sa imi dau seama, am atipit.
Brusc ma trezesc zguduit de Kagami care era super alarmat -Daiki...Kise a disparut!
I-am spus sa se calmeze, apoi am intrat in camera lui Kise..insa patul era facut..si nu prezenta nici urma de lupta.
Sa fi fugit?
Ne-am intors la sectie, unde din nou am inceput sa pun cap la cap toate intamplarile .
-Tetsu, Akashi, Miko, Midorima si restul au fost ucisi...daca Kise ar fi fost in vizorul atacatorului...nu ar fi mort pe acum? Ma intrebase Kagami in timp ce cerceta dosarele pentru a nu stiu cata oara.
-Doar daca...
-Nu poti fi serios ..Kise nu ar fi in stare.
Incepusem sa il suspectez pe Kise.
-Cumde tocmai el a ramas in viata in toti acesti ani...si de ce a disparut tocmai acum?Daca atacatorul il avea in vedere, era mort de mult. Ceea ce ma duce la gandul ca el poate fi ucigasul.
-Generale, va cauta cineva la telefon. Spuse secretara inainte sa paraseasca biroul.
Ridic receptorul si raspund.
-Aomine Daiki la telefon.
-Aominee-chi! Did you miss me buddy?
YOU ARE READING
Love is the answer
RomanceAceasta este a doua mea poveste...inca am multe greseli pe care trebuie sa le corectez insa nu sunt experta. Scriu din placere..daca va place dati comm/vot si ce mai vreti voi. ^.^