-Hey Aomine-chi! Did you miss me buddy?
-Acum cateva ore ne-am vazut Kise.
-Stiu. Dar ti-a fost dor de mine emoticon colonthree
-Sa inteleg ca am avut dreptate tu esti criminalul.
-Bingo. Ti-ai dat seama destul de repede.Baietelul meu inteligent, uite de asta te iubesc eu pe tine.
-Lasa vrajeala, spune.De ce ai facuto? Am intrebat eu complet iritat de tonul sau copilaresc ce ma zgaria pe creier nu alta..
-Aa...no reason baby. Apropo, ti-au placut bombonelele din Kuroko? Erau putin patate..dar bune. Cu aroma de menta emoticon colonthree
-De ce Tetsu? Am intrebat eu din nou pe un ton , cat se poate de calm..insa numai eu stiu cum simteam ca explodez de nervi pe dinauntru.
-Plictiseala? Sau nu..cred ca din razbunare. Una din astea 2. Cum poate fi o persoana, atat de indiferenta..nu stiu.
Kagami saracul era speriat de ce fata aveam..se uita la mine ca la o maimuta in tanga.
-Razbunare pe cine mai exact?
-Pe tine! E logic..vezi tu..in ziua in care mi-ai refuzat sentimentele..am pus pe tine..un mic .blestem sa ii zicem asa. Tu nu trebuia sa ai parte de ce oamenii numesc "fericire" ..iar Kuroko. .ei bine..era in plus. Stii vorba aia, prea mult strica.
Mama ce cruci si acatiste vroiam sa ii arunc in cap..numai eu stiam.
-îl iubeam psihopatul dracului! Îl iubeam!
-Minciuni! Ai trait o iluzie a ceea ce tu ai numito dragoste.Tu nu ai iubit, si nici nu ai fost iubit! Curva aia de Kuroko si-a meritato cu varf si indesat.
-Vei plati Kise..jur ca te voi face sa platesti.Am spus eu scrasnind din dinti .
-Mrrr si tie felina nebuna emoticon colonthree . In seara asta la ora 9 sa fii in fata hotelului Anellise. Si fara companie te rog, asta daca nu vrei sa pateasca cineva ceva..ceea ce se va intampla si in caz de nu apari. Se yaa.
Spuse el inainte de a inchide.
L-am lasat pe Kagami in locul meu la birou, dupa care m-am dus acasa, unde am facut un dus,apoi mi-am luat vesta anti glont , in caz de psihopatul ala avea de gand sa ma faca pe mine urmatoarea lui victima, dupa care mi-am luat un tricou alb, un hanorac albastru inchis, hanorac de aceeasi culoare si tenisi albi.De arma nu aveam nevoie, niciodata nu am avut nevoie, asa ca nu mi-am luato.
La ora 9 fara 5 minute,am ajuns in fata hotelului, unde ma astepta Kise imbracat intr-un tricou alb, o pereche de jeansi negri de 3 sferturi si o pereche de tenisi albi.
M-a analizat din cap pana in picioare apoi mi-a zambit usor.
-Esti mai sexy ca niciodata Aomine-chi! Azi dimineata nu erai asa.Nu-mi spune ca ai vrut sa ma impresionezi..
-Lasa vrajeala Kise.Spune ce ai de spus, ca sa stiu ce urmeaza sa fac.
-Si daca ti-as spune ca in momentul asta sunt hard..ce ai face? M-a intrebat el apropiindu-se amenintator de mult.
-Laba! I-am raspuns eu ironic, denotand destul de clar ca nu sunt serios..
-Si ce mai asteptam?
M-a luat de mana, conducandu-ma pana in camera cu nr 203.
-Ia loc pe pat. Imi spuse el, in timp ce veni cu o sticla de Angely si 2 pahare din bucatarie.
Am fost nevoit sa refuz, crezand ca poate mi-a pus un drog sau poate chiar si otrava in bautura, insa Kise bause din amandoua pentru a ma asigura ca totul e ok.
In cele din urma am cedat tentatiei oferite de Angely, sorbind o gurita din lichidul dulce ce imi amortea simturile intr-un mod al dracu de placut.Angely fiind bautura mea preferata.
In sfarsit,am terminat bautura, dupa care am inceput sa il iau la intrebari pe Kise.
-Sa zicem ca l-ai ucis pe Tetsu fiindca vroiai sa te razbuni pe mine..insa pe restul, de ce i-ai ucis?
-Eh .chestii personale. Doar fiindca te iubesc, asta nu inseamna ca iti voi spune tot adevarul. Toate la timpul lor.
-Tu realizezi ca vorbesti cu un general nu? Numai un ordin trebuie sa dau, si ajungi in inchisoare.
-Ai putea face asta..dar nu au dovezi, asa ca eu as iesi cu basca curata ca si pana acum.
Intr-un fel avea dreptate..dar puteam sa folosesc si conversatia inregistrata de Kagami din momentul cand Kise m-a sunat la sectie.Dar doar acea conversatie, nu era o dovada solida..plus ca s-ar afla de sexualitatea mea daca cineva ar asculta conversatia..
-In fine, sa lasam porcariile astea deoparte.Te-am chemat aici cu un motiv.
Spue el asezandu-se langa mine.
-Si care ar fi ala? Am intrebat eu privindul fix in ochi.
-Vreau sa fim impreuna.
Am inceput sa rad zgomotos la auzul celor spuse, crezand ca glumeste.Insa parea destul de serios..
-Tu glumesti nu? Am intrebat pentru a ma asigura ca am inteles bine ce tocmai auzisem.
-Ti se pare ca glumesc?
-Stai asa baiete..adica tu vrei ca eu sa fiu cu tine dupa ce mi-ai omorat iubitul si aproape toti prietenii din cauza geloziei tale prostesti?
-Nu a fost gelozie...a fost iubire.Sunt nebun dupa tine Aomine!
-Tu te auzi Kis..
Brusc o senzatie de moleseala mi-a invadat corpul.
-Sayonara baby. Spuse Kise inainte sa pierd contactul cu realitatea .-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deschid ochii lenes, simtind aceeasi ameteala ca mai inainte.Eram speriat. Cum dracu mai eram in viata daca nebunul cica ma otravise.
Am incercat sa ma ridic insa mainile si picioarele imi erau imobilizate,iar cand m-am uitat mai atent la mine am observat eram numai in boxeri.
Am incercat sa slabesc legaturile..insa in zadar .
In mai putin de 2 minute isi facu aparitia idiotul de Kise imbracat doar cu un halat alb.
-Neata tigrule.
-Kise idiotule...parca ma otravisei.
Incepu sa rada ,apropiindu-se apoi de pat.
Cu degetul aratator al mainii drepte a inceput sa traseze linii de la gamba piciorului,in sus pana in zona intima,insa nu s-a oprit acolo,a continuat la fel pana a ajuns la maxilarul meu.
-Off Aomine.Stiu ca tu ma crezi un criminal psihopat.Ceea ce si sunt..dar eu chiar te iubesc pe tine. Nu as putea sa te ranesc niciodata.
-Prea tarziu..Am spus eu gandindu-ma la Tetsu.
-Off..Kuroko era doar inlocuitorul meu.Pana la urma eu l-am platit sa te ia din strada in acea zi.Fiindca eu te gasisem. Dar nu am avut curajul sa dau ochii cu tine.Si toata relatia ta cu el..a fost un fals.
-Si ai vrea sa te cred?Am spu eu revoltat..
Imi zambi usor,apoi se apleca scotand de sub pat o geanta unde a scos o multime de poze cu el si Tetsu pe care mi le arunca in fata.
Eram in soc.Pozele erau facute pe cand eram impreuna..stiu asta fiindca ii dadusem o bratara cu initialele AD..
-Mda Aomine..vezi bine. In timp ce era cu tine..ei bine ..era si cu mine.
Vrei sa iti spun ce zicea de fiecare data cand venea sa ma intalneasca?
Am dat negativ din cap,dandu-i de inteles ca nu vroiam sa aud. Insa el a continuat.
-Stii care i-au fost ultimele cuvinte?
Si-a scos telefonul din buzunar si a dat play unei inregistrari..
"-M-am saturat de papa lapte asta...numai la chestii romantice si rahaturi ii sta gandul. Iar cand suntem in pat,ma trateaza ca pe o femeie. Mai bine mor decat sa mai stau 5 minute cu el.
Si mai nou cred ca vrea sa ma ceara in casatorie..aseara cand ii umblam prin buzunare,am gasit un inel.Ia-ma de aici Kise..eu pe tine te iubesc!
-Esti o mica curvulita Tetsu..
-Curvulita ta vrei sa zici.
-Tetsu...ce ti-am spus eu tie " A urmat un moment e liniste,apoi se auzi tipatul disperat al lui Tetsu ce implora sa nu fie omorat.
-E fals..nu se poate..
-Ba se poate...in ziua cand a murit, tu erai la munca, si atunci el m-a chemat in apartamentul vostru.Daca nici asa nu ma crezi, iti arat si mesajele de pe atunci.
Nu imi venea sa cred...tot acel timp fu o minciuna..tot timpul petrecut impreuna..nu a fost nimic altceva decat o piesa de teatru ieftina. El nu m-a iubit nici macar o secunda..
-Si eu am.suferit in.tot acest timp..pentru ce?..am spus eu in sec..
-Tot ce am facut Aomine..a fost pentru tine. Te iubesc .
Spuse el inainte sa se aseze in bratele mele sarutandu-mi usor buzele in timp ce a dezlegat legaturile ce ma tineau legat,moment de care am profitat luandu-l in brate ,incepand apoi sa plang fara sa vreau.
Kise doar statea in bratele mele mangaindu-mi in acelasi timp obrajii palizi.
Toti acesti ani...pentru nimic.Pentru un nimic de om mi-am sacrificat eu fericirea...
-Kise..
YOU ARE READING
Love is the answer
RomantizmAceasta este a doua mea poveste...inca am multe greseli pe care trebuie sa le corectez insa nu sunt experta. Scriu din placere..daca va place dati comm/vot si ce mai vreti voi. ^.^