-Kise...
-E ok..nu trebuie sa zici nimic.Linisteste-te.
M-am lasat purtat de valul mangaierilor sale..iar incetul cu incetul..am intrat in lumea viselor.
Am deschis ochii usor,trezindu-ma in casa unde Tetsu a decedat.Era in viata!Statea cu fata la fereastra,privind cerul intunecat cu o expresie plina de dispret?..Pielea ii era palida iar ochii ce odata erau de un albastru superb,acum erau inecati intr-un gri sec.Hainele ii erau rupte iar corpul vanat si plin de sange.L-am privit pentru un moment..apoi fara sa imi dau seama,m-am trezit strangandu-l in brate puternic.
Brusc expresia fetei sale se schimbase..incepu sa rada zgomotos privindu-ma in ochi cu ura incercand in acelasi timp sa se elibereze din stransoarea mea. Insa nu vroiam sa ii dau drumul.Nu eram pregatit.
-Da-mi drumul idiotule!
A strigat el cat se poate de tare..
-M-ai uitat Tetsu? Sunt eu..Daiki!
-Stiu cine esti! Nici mort nu pot scapa de tine? Asculta-ma atent baiete. EU NU TE-AM IUBIT NICIODATA! TOTUL A FOST O MINCIUNA! TU CHIAR CREZI CA M-AS INDRAGOSTI DE O MOMAIE CA TINE? BITCH PLEASE...KISE ERA DE MII DE ORI MAI BUN CA TINE! TU CHIAR CREZI CA M-AI SATISFACUT VREODATA INDEAJUNS? Saracul de tine..ai fost pacalit de toate dulcegariile mele.Mie mila de tine...vroiai sa ma ceri si in casatorie? Te rog...am murit numai ca sa scap de dragostea ta seaca.
La auzul vorbelor sale..i-am dat drumul..moment in care fara sa imi dau seama..m-am trezit din nou intr-o alta camera cu Tetsu.
Camera era o scena de teatru,unde Tetsu si alta persoana care se presupunea a fi eu..faceau o parodie din timpul petrecut cu Tetsu...radeau cu pofta ,privindu-ma in acelasi timp cu un ranjet otravitor.
Toata scena era plina de amintiri distruse...fiecare vena din corp incepu sa palpaie de nervi insa nu puteam sa fac nimic.Parca eram lipit de scaun.
Am privit sceneta pana la sfarsit unde Tetsu a adaugat ultimele cuvinte.
-Daiki..ce ai inteles din tot ce ti-am aratat? M-a intrebat el cu zambetul pe buze.
-Totul a fost o simpla..farsa..
Am raspuns eu sincer cu ochii aproape umezi..
-Corect! Asta am vrut sa vezi.Eu nu te-am iubit niciodata..insa Kise..ai grija de el.El te iubeste cu adevarat. Spuse el de aceasta data cu un zambet pur...cald..dulce..
De nicaieri,o lumina il rapi pe Tetsu..si brusc camera s-a intunecat.
Toata mascarada fusese un vis..un vis sec in care o bucata din mine a fost reprezentata in mai putin de 1 minut!
M-am trezit din nou...de aceasta data in lumea reala.
Kise nu mai era..insa in locul lui a lasat in urma un biletel.
"Ne vedem curand motanel. Kise te iubeste :* ~
Am zambit usor..insa ceva era schimbat.Ma simteam..ca un nebun.Imi venea da tip de fericire!Imi venea sa fug ca prostul oriunde ma ducea soarta...ma simteam..liber.
In toti acei ani...am trait coplesit de planuri si ganduri de razbunare..insa mi-am pierdut timpul degeaba.Aveam de gand sa pun capat acestei povesti. Aveam de gand sa scriu un nou capitol in viata mea.
M-am imbracat dupa care m-am indreptat direct spre birou,unde ma astepta Kagami cu sufletul la gura.
Cand am intrat pe usa,expresia fetei s-a schimbat...parca ar fi vazut o fantoma!
-E-Esti in viata????!
-...de ce nu as fi?
-...nu e ca si cum te-ai intalnit cu ucigasul fostului tau iubit...spuse el sarcastic.
-Subliniez! Fostul..in trecut. Am trecut peste febra Tetsu.
Kagami era in soc.Ceea ce era normal din punctul meu de vedere..
-Kise ti-a zis ceva nu?..el ti-a facut asta nu? A intrebat el luand loc pe scaunul din fata mea cu aceeasi expresie sparta.
-Yep.
-Si ai sa renunti la ceva pentru care ai lucrat 4 ani? Sau mai bine sa te intreb..ai de gand sa renunti la Tetsu?
-Yep.
-Nu ma lua cu yep pe mine! Striga el revoltat. Ce ti-a zis Kise?
Nu avea rost sa tin secret ce s-a intamplat..mai ales fata de Kagami..i-am povestit tot ce s-a intamplat..insa am sarit peste vis si partea in care m-am trezit aproape gol..
Cand a auzit povestea...Kagami s-a ingalbenit la fata..a lasat capul in jos pentru cateva momente apoi m-a intrebat.
-Si tu il crezi?
-Vreau sa il cred.
-A omorat atatia oameni Aomine! PRIETENII NOSTRI!
-Si ce vrei sa fac ha? Tu nu vezi ca nu avem nici o dovada impotriva lui? Crezi ca nu as vrea sa il vad dupa gratii? Nu degeaba sunt politist.Dar pur si simplu nu avem cu ce sa il prindem! Nu a avut niciodata probleme cu politia..a facut diverse activitati de ajutorare e un cetatean model! Cum dracu vrei tu sa il invinovatesti cu cazierul pe care il are? Am strigat eu revoltat.
A tacut pentru un moment..apoi s-a ridicat in picioare cu intentia de a spune ceva..insa exact in momentul ala cineva batu la usa .
-Intra. A strigat eu oferindu-i permisiune locotenentul Akashi care vroia sa discute ceva cu mine.
Pe usa isi face prezenta locotonentul Akashi..insa nu era singur.Kise era cu el!
Atat eu cat si Kagami am impietrit.
-Ce e cu fetele astea pe voi? Uratii bun venit noului vostru coleg. Spuse Akashi cu o privire gen "Fi-ti respectuosi ca bag foarfeca in voi" privire ce mereu reuseste sa ma bage in boale.
-Nu e nevoie domnule locotenent. Spuse Kise privindu-ma fix in ochi. Ne cunoastem de mici.Am fost in aceeasi clasa timp de 11 ani ^.^
-Oh..bun atunci. Daiki ai grija de domnul Ryouta. Spuse Akashi inainte sa paraseasca biroul.
-He hee :3 Did you miss me buddy? :>
YOU ARE READING
Love is the answer
RomanceAceasta este a doua mea poveste...inca am multe greseli pe care trebuie sa le corectez insa nu sunt experta. Scriu din placere..daca va place dati comm/vot si ce mai vreti voi. ^.^