7

40 1 0
                                    

Edward hastaneye girer girmez Christopher' ın kaldığı odayı öğrenmişti ve endişeyle oraya yönelmişti. Odaya varınca içeri hızla girdi.

- Chris!

Ed, içerdeki doktor ve hemşireyi fark etmesiyle:

- Ben üzgünüm, sizin burada olabileceğinizi tahmin etmedim.

Doktor:

- Siz sanırım Bay Johnson' un yakınısınız.

Ed, eline uzatıp:

- Merhaba efendim. Ben Edward, Edward Lagravenese, Chris' in yakın arkadaşıyım.

Doktor uzatılan ele karşılık verip:

- Bay Johnson' un doktoru Patrick Wilson.

Ed:

- Memnun oldum efendim. (Elini çekip) Chris nasıl? Bir sorun yok değil mi?

Doktor Patrick:

- Az önce Bay Johnson' un tomografi sonuçları elime geçti. Yarası sandığımızdan daha çabuk iyileşiyor. Ama herhangi bir durumla karşılaşmamak için bir gece burada tutacağız. (Chris'e dönüp) Tekrar geçmiş olsun Bay Johnson.

Chris:

- Christopher demeniz yeterli.

Doktor Patrick:

- Pekala geçmiş olsun Christopher, deyip kapıya yönelmişti ki Edward:

- Affedersiniz, Bayan Lisa buralarda mı? Kendisine bir teşekkür borcum var da.

Hemşire:

- Bayan Lisa, az önce ayrıldı efendim.

Ed:

- Anladım, teşekkür ederim.

Doktor Patrick ve hemşire Elizabeth odadan çıkınca Chris, merakla:

- Demek adı Lisa idi.

- Evet, kendisini gördün mü?

Chris fesat bir gülümsemeyle:

- Hem de çok yakından.

Ed gülüp:

- Bak sen, güzel miydi bari?

- Çok, çok güzeldi. Özellikle ışıl ışıl parlayan mavi gözleri.

- Demek o kadar yakından gördün. Peki, şu an neden burada değil?

- Neden burada olsun? Yapması gerekeni yaptı ve gitti.

- Ona bir hayat borcun var biliyorsun değil mi Chris?

- Bir daha karşılaşırsak bunu ödeyeceğime emin olabilirsin Ed.

Ed:

- Dünyaya gelişimizin ikinci haftasında, ölümsüz olarak hastanelik olmayı nasıl başardın Chris? Gerçekten çok merak ediyorum.

- Hiç sorma. Lanet bir Aralının lanet bir büyüsü yüzünden, diyeyim sen anla.

- Çok net anladım kardeşim, çok net anladım.

Saatler sonra

Lisa, hastaneden çıktığı gibi direk eve gelmişti. Çünkü bugün yaşanılanlardan sonra okula gitme hevesi hiç kalmamıştı.

Lisa dalgın dalgın Ethan' ın sesini ve gözlerini düşünürken kapının zil sesiyle düşüncelerinden koptu. Kimlerin olduğunu az çok tahmin ederek kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açmasıyla Mia, Bella, Gino ve Nikko ile karşılaştı.

YILDIZ MASALI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin