22

23 0 0
                                    

Sheila gördüğü mühürlerden sonra baya afallamıştı. Dönüş yolunda giderken Sheila' nın durgunluğunu fark eden Chris:

- Ne oldu güzelim? Durgun görünüyorsun.

- Göğsündeki iz... ne olduğunu biliyor musun?

- Hayır.

- Bilmelisin. O bir mühür.

- Mühür mü? Ne mührü?

- Kader mührü.

Chris ve Ed, aynı anda:

- Kader mührü mü?

- Kader mührü mü? O da ne?

- Chris, mühür ne zamandır vücudunda?

- Bir buçuk iki ay olmuş olmalı.

- Mühür, doğduğumuz gün vücudumuza kazınır. Sadece bir şey tetiklerse onu, kendini gösterir.

- Kahin Teressa dokunmuştu, ondan sonra ortaya çıktı.

- Sana bir kehanet söylemiş.

- Evet söyledi de. Bu mühür tam olarak ne Sheila?

- Yüzyıllar önce bir kehanet ve o kehaneti gösteren bir mühür ortaya çıkmıştır. Kader, asırda bir, bir çifte kendisini seçmesine izin verir ve o mührü o çifttin bedenine kazınmasını sağlar. Mühürlü kişi sadece mühürlü olduğu kişiyle mutlu bir hayat sürebilir. O da ölmeden birbirlerini bulurlarsa. Çünkü birbirlerine mühürle bağlı kişiler, tek manevî olarak değil, fiziksel olarak da birbirlerine bağlanır.

- Fiziksel olarak bağlanır derken?

- Yani mühür, ruhları da birbirine bağlar. Eğer Chris zarar görürse aynı acıyı mühürlü olduğu kişide aynı zamanda ve aynı anda hisseder. Birinin ruhu ölürse kendisine bağlı ruh da çok geçmeden ölür. Sarafina ve sen...

Chris ve Ed aynı anda:

- Sarafina ve ben?

- Kardeşim ve Chris?

- Birbirinize mühürlüsünüz.

Chris duyduğu kelimeyle anında arabanın frenini çekip:

- N-ne? dedi.

Ed:

- Bunu da nereden çıkardın?

- Chris' in göğsündeki izin aynısı Sarafina' nın yani Lisa' nın bedeninde de var. Hiç fark etmedin mi Chris?

Chris yaşadığı şaşkınlıkla:

- H-hayır.

Ed:

- Bu mühür denen şey ne kadar doğru? Nereden biliyorsun?

- Annemle babam geçen asırın mühürlüleri. Ama onların mühürleri daha farklıydı ve omuzlarında bulunuyordu.

- Bu yok olacağı anlamına mı geliyor?

- Mühür ruha kazılıdır. Onu asla yok edemezsin.

Ed:

- Az önce vücuda kazılı olduğunu söylemiştin.

- Ama tek vücuda kazılı değil.

Chris, direksiyona ters yöne çevirip:

- Lisa' nın bunu bilmesi gerekiyor. Ben bir avcıyım, her an yaralanabilirim.

Ed:

- Lisa' nın, henüz kendisinin ölümsüz olduğunu bildiğini sanmıyorum.

YILDIZ MASALI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin