Bir ay sonra
Tenebris' te
Christopher bir ayın sonunda getirdiği sonuncu Aralıyı da Karanlık Lord' a teslim etti. İsyanla:
- Al bilmem kaçıncı Aralı. Son bir ayda hiç avlamadığım kadar Aralı avladım. Sırf senin için, sırf Lisa zarar görmesin, büyük savaşta yanımızda ol diye. Yetmedi mi ha! Yetmedi mi!
Karanlık Lord:
- Bende bunu seninle konuşacaktım Chris. 100' den biraz daha fazla Aralı getirdin bana. Hepsinin de yetenekleri harika ve şimdi vedalaşma vakti.
- Güzel, hoşça kal, deyip ilerledi.
- Büyük savaş kapıda Chris, son üç dolunay.
Chris şaşkınlıkla lorda döndü.
- Son üç dolunay mı? Sen nereden biliyorsun?
- Biliyorum işte, üçüncü dolunayda burada ve ordumla hazır olacağım Chris. Lisaya çok dikkat edin. Onu üçüncü dolunaya kadar hazır edin. Sarafina, ona en gizli sırlarını anlatsın, en gizli büyülerini göstersin. Ona ondan başka kimse yardım edemez.
Chris duyduklarıyla hızla oradan uzaklaştı ve Capellaya sevgilisinin yanına gitti.
Orion' da
Brad ve Will yer bulma iksirini haritaya damlattı. Damlatmasıyla damla bütün yerleri turladı. Brad ve Will aynı anda latince kelimeleri fısıldadı.
-Inveni id (Bul onu) Invenire ex praeterito quod futurum est. (Geçmişten gelen, geleceği değiştirecek olanı bul)
Inveni dominum elementorum dominum virium. (Elementlerin efendisini, güçlerin hakimini bul) Sentire flatum hybridum, monstra illum (O melezin nefesini hisset, göster onu)Damla fısıldanan sözlerle bir hortum oluşturdu. O hortum hızlı bir dönüşle haritadaki Capella' nın üzerine döküldü.
Will şaşkınlıkla:
- Capella...
Damla bir görsele dönüştü ve Lisa Lagravenese' in yüzünü gösterdi.
Brad hüzünle:
- Richard...
Will sinirle:
- BİZE YALAN SÖYLEDİ?! BİZE İHANET ETTİ?! CHRİS' İ VE SHEİLA' YI TEHLİKEYE ATTI?! BUNUN HESABINI SORACAĞIM, RİCHARD LAGRAVENESE?! BUNUN HESABINI SORACAĞIM?! Deyip kendini direk Capellaya ışınladı. Brad de onu takip etti.
Johnsonlar giderken, konuşmanın başından beri kapının ardında, Aralılar tarafından tutulan Orionlu casus açık olduğu ofise girdi. Gördüğü kişiyle gülümsemeye başladı. Bunu hemen onlara söylemeye gitti.
Capella' da
Chris endişeyle Lagraveneselerin yanına geldi. Korku ve endişeyle:
- Kötü haber!
Sarafina:
- Ne oluyor oğlum? Ne kötü haberi?
- Karanlık Lord, büyük savaşın üç dolunay sonra gerçekleşeceğini söylüyor.
Richard:
- Az önce kahin bana da söyledi. Bunu söylemek için hepinizi buraya toplamıştım.
Sarafina endişeyle:
- Ama nasıl? Nasıl bu kadar çabuk gelebilir?
Lisa korkuyla:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ MASALI (Tamamlandı)
FantasyChristopher Ethan Johnson, Orion gezegeninde doğup büyüyen bir elementer ve cadı avcısı. Sarafina Lagravenese (Lisa Garcia), Capella gezegeninde doğmuş ama Dünyada büyüyen kayıp bir elementer ve cadı. İki ayrı talihsiz aşktan doğan iki ölümsüz çocu...