- Mektubu çıkarıp ona verdim. Okuduktan sonra çok fazla sinirlenmişti. Bana sımsıkı sarıldı.-
Jk- Korkma birtanem sana kimsenin zarar vermesine izin vermem. Benim yanımda güvendesin unutma.
Maria- biliyorum.. ama ben kendim için değil oğlum için endişeleniyorum.
Jk- İkinize de kimse dokunamaz.
Maria- Eve gidelim. Artık oğlum için çok korkuyorum. Dikkat edicem.
Jk- Kendine de dikkat edeceksin.!.
Maria- Tamam gidelim hadi.
- Birlikte eve gittik. Günler birer birer korku ile geçiyordu. Jungkook da artık bizim dışarı çıkmamıza izin vermiyordu. Lia bebeğini doğurmuştu. Hayat onlar için çok güzel devam ediyordu.-
V'den
Ben, eşim ve kızım çok mutluyduk. İkisinide çok seviyordum. Kızımla oynamak yapmayı sevdiğim en güzel şeydi. Onunla birlikteyken herşeyi unutuyorum. Kötü bir adam olduğumu, bir katil olduğumu.. Sadece onun babası oluyorum.. bu beni çok mutlu ediyor.
Lia'dan
Odaya çıktığımda V Nara'yı oynatıyordu..Lia- Beni de aranıza almak ister misiniz?..
V- Gel sevgilim. Uzan yanımıza.
- Yanlarına uzandım ve kızımızı oynatmaya başladık. Çok güzel bir mutlu aile tablosuydu. Onlarla çok mutluyum. Herşey çok güzel gidiyordu.Bu mutluluğu bozmamak için ben de V de çok çabalıyorduk. V ben ve Nara'yı ben de Nara'yı korumak için elimizden geleni yapıyorduk.
V- Sizi çok seviyorum. Siz benim hayatımda ki en değerli kişilersiniz. Bana baba olma duygusunu yaşattığın için sana çok teşekkür ederim Karıcım.
Lia- Ben de sizi çok seviyorum.
Maria'dan
Artık evde bunalmaya başlamıştım... Dışarıda çıkamıyordum. Hwasa'da evine dönmüştü.. Jk ile konuştum... Ama keşke konuşmasaydım. Denediğini bırakmadı bana.
Maria- Gerçekten çok sıkılıyorum Jungkook. Jin 1 yaşında ama doğru düzgün dışarı çıkmadı çocuk. O da sıkılıyor..
Jk-Maria dışarı çıkamazsınız. Jin üzerinden prim yapmaya çalışma bana.
Maria- Yaa ama ya.. Bari Hwasa'lara gidelim. Lütfen.
Jk- İyi tamam. Hazırlan hadi çıkalım.
Maria- Yess bee!!. Tamam Sevgilim hemen geliyorum.
- Yukarı çıkıp hazırlandım. Jin'i de hazırladım.-
Maria'nın giydiği
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Takıntısı
ФанфикKendi halimde hayalleri olan sıradan bir hayat yaşayan genç bir kızdım. Taa kii o suçlu ile karşılaşana kadar nerden bilebilirdim ona aşık olacağımı ? Ben artık bir suçluya aşığım en az onun kadar suçluyum aşkımın bedenimi ele geçirmesine izin verdi...