- Eve geldiğimiz de saat geç olmuştu. Hemen uyuduk. Sabah Lia'nın odasına koştum.-
Maria- Liaaaaa!! Uyan!!
Lia- Maria ne oldu??!!
Maria- Kalk hemen hazırlan benimle hastaneye gelmelisin..
Lia- Neden?!
Maria- Bugün bebeğin kontrolü var.
Lia- tamam. Git hazırlan ben de hazırlanıp geliyorum.
- İkimiz de hazırlandık.-
Maria'nın giydiğiLia'nın giydiği
- Jk bizi hastanye götürdü ve kapının önünde bekledi. Onu da çağırdım.-
Maria- Gelip bebeğinin kalp atışlarını duymak istemez misin?
Jk- Tabiki isterim. Ben girebiliyor muyum?
Maria- Buraya herkes eşi ile girer. Gel hadi.
- Ultrason da bebeği görüp kalp atışlarını duyunca çok sevinmiştik.-Jk- Bu anı bana yaşattığın için teşekkür ederim.
Maria- Seni seviyorum sevgilim.
Jk- bende birtanem.
Lia- Hadi yaa evde sırnaşırsınız. Eve gidelim artık.
Maria- Olmaz.! Ev olmaz..
Lia- Neden?!
Maria- Çünkü ben gezmek istiyorum. Jk bizi gezmeye götürsün.
Jk- Evet hadi gezmeye gidelim.
Lia- iyi tamam.
- V arayıp haber verene kadar bütün gün Lia'yı oyalamıştık. Ve canımız çıkmıştı. Eve geldik ve ev harika dekore edilmişti. V Lia'nın gözünü kapatarak onu içeri geçirdi, herkes bir anda...-
Herkes- Sürpriz!!! İyiki doğdun Lia..
Lia- Yaa çok teşekkür ederim. Çok şaşırdım. Ve mutlu oldum.
V- İyiki doğdun birtanem. İyiki benimsin. Seni çok seviyorum.
Lia- ben de seni çok seviyorum.
- V bir anda Lia'nın dudağına yapıştı.-
Lia- ama V!! HERKESİN içince yapma diyorum sana şunu.!!
Suga- alıştık biz. Rahat ol sen.
- Herkes çok eğleniyordu. Ta ki kapıdan bir kadın girip herşeyi bozana kadar...-
Hana- V nasıl bu kadar kötü olabilirsin ha? Ben burda senin çocuğunu tek başıma taşıyım sen sevgiline doğum günü sürprizi yap.!
- Herkes şoka uğramıştı. En çok da Lia.. V hemen Lia'nın yanına gidip ona sarıldı.-
V- Birtanem sakın inanma ona para için yalan söylüyor. Ben hiç kimseyi hamile bırakmadım. Yemin ederim.
Lia- çek ellerini üzerimden V!!
V- Ahh baş belası sürtük. Sana bir daha karşıma çıkma dedim değil mi?!
- V kıza silah doğrulltu.-
Jin- Dur V yapma! Senden hamile olduğunu söylüyor. Eğer doğruysa..
V- Abi bu sürtüğe inanıyor musunuz cidden?! Peki madem öyle yarın DNA testi yaptıralım.
Hana- D-DNA testi mi?
V- Ne oldu kendine güvenmiyor musun yoksa?!
Hana- hayır ne alakası var? Bu bebek senden. DNA testine falan gerek yok.!
V- Eğer bu bebek benden değilse seni öldürürüm.
Hana- hemen yarın mı yapacaz?!!
V- Evet.
- Bebek V'den değildi. Para için yaptığım bir oyundu bu sadece. V yarın yalan söylediğimi öğrecek ve beni öldürecek..-
Hana- V ben bu testi yaptırmak istemiyorum. Bebeğin senden olduğunu gayet iyi biliyorum.
V- Kapa çeneni!.
- Lia hiç birşey demeden odaya çıktı. Tam peşinden gidiyorum...-
Lia- sakın V !! Sakın peşimden gelme!.
Maria- Tamam V merak etme. Ben halledicem. Çok sinirli biraz gözüne görünmesen iyi olur.
V- Maria yemin ederim benden değil o bebek. Sen bana inanıyorsun değil mi?
Maria- Evet inanıyorum. Neyse şimdi Lia'nın yanına gitmem lazım sonra görüşürüz.
V- çok sağol Maria.
- Odaya Lia'nın yanına çıktım. Ve Lia ağlıyordu.-
Maria- Lia neden ağlıyorsun?
Lia- Sevgilimin başka bir kadını hamile bırakmış. Gülüyüm mü Maria?!
Maria- V benden değil diyor. Daha hiçbirşey belli değil. DNA testini görmeden hükmünü kesme adamın.
Lia- V'yi tanıyorsun. Biz sevgili olmadan önce hep böyle şeyler yapıyordu..
Maria- Bak kendin söylüyorsun.. siz sevgili olmadan önce.. yarını bekle sadece canım.
Lia- Peki. Eğer o bebek V'nin çıkarsa asla affetmem onu. Giderim buradan.
Maria- V seni asla bırakmaz Lia.. biliyorsun.
V'den
- bahçede bişeyler düşünüp delirmek üzereydim. herkes yanıma geldi.-
Jin- V bu bebeğin senden olmadığını söylüyorsun.. Bu kızla hiç birlikte oldun mu?
J hope- Eğer bebek senden değilse öldürecek misin?
V- Kızla birlikte oldum. Ama onu Hamile bırakmadığıma eminim. Şimdi konuşturmayın beni. Hamile bıraksaydım bilirdim. Ve evet benden değilse öldürecem.
J hope- Hamile bir kadını öldüremeyiz V.
Jk- sen öldüremezsin hyung.
Rm- J hope haklı. Hamile birini öldüremeyiz.
Suga- Eğer bu çocuk V'ninse..
V- Değil diyorum anlamıyor musunuz?!!
Jimin- Kes lan bağırma! Bize mi sordun bok yerken AMK.!
- V hiç birşey demeden odasına gitti.-
V'den
odaya geldiğim de Lia uyumuştu. Ben de yanına uzandım. Onu çok seviyorum ve asla kaybedemem. Yarını sabırsızlıkla bekledim.
- Sabah olmuştu. Hemen hazırlanıp hastaneye gittik.-
Hana'dan
Çok korkuyordum. Az sonra bebeğin V'den olmadığı anlaşılacaktı. Ben de daha fazla uzatmadan konuşmaya başladım.-
Hana- V b-ben çok özür dilerim. Yalan söyledim. Paraya ihtiyacım vardı. Bebek senden değil. Başkasından hamile kaldım. Lütfen öldürme beni.
Lia- Sen nasıl bir sürtüksün ha?!!
V- Size demiştim..
Lia- özür dilerim sevgilim. Nerden bilebilirdim ki?
V- tamam özür dileme aşkım. Şu sürtüğün de işini bitirelim.
Lia- Hayır. Bu pislik için elini kirletmeye değmez. Bırak gitsin. Hem karındakinin bir suçu yok.
V- Sen sevgilime dua et.
- Hepimiz eve geldik.-
Hwasa- Ne oldu V?! Senden değilmiş değil mi?
V- Hayır yenge.
Lia- eee ben demiştim size V yapmaz ondan değildir diye..
- Herkes gülmüştü. Bahçeye çıkıp oturmaya başladık.-
Maria'dan
Bir anda ağzım sulandı ve yutkundum. Canım çok fazla erik çekmişti. Ama Jk'ye söylemeye çekindim. Bir kez daha yutkundum.
Hwasa- Maria neyin var?
Maria- Bilmem.. böyle bişey oldum sanki. Bir fenalık bastı. Ve sanki canım çok fazla erik istedi.
Hwasa- aaa bu mevsimde varmıdır ki?
Jk- Ee ben hemen alıyım o zaman.
Jimim- Nerde bulacan bu mevsimde.
Jk- Hepiniz benimle gelin. Gerekirse Kore'de ki bütün marketlere bakıp buluruz. Bulana kadar dönmek yok eve.
Suga- Lan varya hamileler niye aşeriyor ki. Şu mafyaların haline bak. Market market erik arayacaz. Dua et işin ucunda senin çocuğun var Jk.
- Hepsi erik aramaya gitmişti. Ben de çok utanmıştım.-
Maria- offf ayıp oldu sanki yaa..
Hwasa- saçmalama ya. Aşermenin nesi ayıp? İyiki söyledin.
Yeji- off ben de hamile olmak istiyorum.
Hwasa- Jimin duymasın ciddiye alır. Sonra üçüz doğurtur sana görürsün.
- Hepimiz güldük.-
Jungkook'tan
Ben bir türlü bulamadım. Hyungları arayıp buldular mı diye sordum. Onlarda bulamamıştı. Ama asla almadan eve gitmem. Son bir markete daha baktım ve orda vardı. Hepsini arayıp bulduğumu söyledim.
Jin'den
Beyler Jk bulmuş. Hadi eve gidelim.
V- Eve gidince kutlayalım Jk'yi. AMK sabahtan beri aramadığımız market kalmadı.
Jungkook'tan
Jk- Bütün erikleri alıyorum.
X- Emin misiniz? Hepsini mi?
Jk- Evet. Ve ayrıca erik sattığın için seni ödüllendirecem.
- adama bir sürü para verip hemen eve geldim.-
Jk- Çok zor oldu ama buldum.
Maria- çok teşekkür ederim de. Neden bu kadar aldın??!!
Jk- bol bol yesin benim aslan oğlum.
Maria- bak yine oğlum dedin.
Jk- Valla bilerek olmuyor.
Suga- Kaç ay sonra doğacak bu bebek?
Maria- Sekiz ay sonra..
Suga- Ne!? Sekiz ay boyunca sen hep böyle aşerirsen biz bittik. Bari mevsimi olan şeyler iste.
Maria- off sanki benim elimde... Neyse ben uyumaya gidiyorum. İyi geceler.
- Herkes uyumaya gitti.-Yeni bölüm de görüşürüz beğenip yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın lütfen sizleri seviyorum ❤️❤️💞❤️😽😚🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Takıntısı
FanfictionKendi halimde hayalleri olan sıradan bir hayat yaşayan genç bir kızdım. Taa kii o suçlu ile karşılaşana kadar nerden bilebilirdim ona aşık olacağımı ? Ben artık bir suçluya aşığım en az onun kadar suçluyum aşkımın bedenimi ele geçirmesine izin verdi...