Bu aşk oyununu ben kazandım Jeon Jungkook. Planım işe yaradı. Senin gibi bir katile aşık olacağımı mı sandın.. Ne beni ne de bebeğini asla görmiyceksin.
Jk- Sevgilim bak bu çok güzel değil mi?
Maria- evet aşkım. Ama çok aldın ya yeter. Gidelim artık.
Jk- tamam.
- Kıyafetleri aldık ve eve gittik.-
Maria- Jk benim uykum geldi ben uyuycam.
Jk- tamam Birtanem. Benim dışarda ufak bir işim var. Uyu sen.
- Odama çıktım. Ellerimi karnıma koydum. Konuşmaya başladım.-
Maria- Bebeğim sen merak etme. Seni bu katilin ellerine asla bırakmam. İkimiz herkesten uzakta birlikte mutlu olcaz. Sen bu planın parçası değildin annecim. Seni hiç hesaba katmadım. O pislik zorla yaptı bunu. Evet başta senden nefret ettim ama sen benim en değerlimsin. Bebeğimsin. Biricik oğlumsun.
- Uyudum. Sabah uyandığımda Jk yanımda değildi. sonra bir anda Jk kapıdan girdi.-
Jk- günaydın Birtanem.
Maria- Günaydın. Hazırlanıyım beni okula bırak.
Jk- tamam.
Giyindim ve okula gittim.
Giydiğim..Bebek 4 aylık olmuştu. Ve benim karnım belli olmaya başlamıştı. Utanıyordum okulda yürürken. Ama kimse bana birşey demeye cesaret edemiyordu. Jk'den dolayı.
Lia'dan
Maria'dan eskisi gibi fazla konuşmuyorduk. Onu aradım ve okuldan çıktıktan sonra bizim eski çalıştığımız cafe'de buluşacağımızı söyledim. O da tamam dedi.
- Bir kaç saat sonra cafe de buluştuk.-
Lia- Maria bana bir kaç gün önce birşey anlatacağını söyledin.
Maria- Lia ben Jk ile çıkıyorum ya.. onu seviyorum falan...
Lia- Eeee
Maria- işte ben aslında onu sevmiyorum. Dokuzuncu aya girince kaçıp kimsenin beni de bebeğimi de bulamayacağı bir yere gidicem.
Lia- Maria sen delirdin mi?!! Jk sizi bulur ve seni mahveder.
Maria- Bulamaz. Seul dışında bir yer ayarladım.
Lia- Jk'yi tanımıyor musun? Dünya dışında bir yere gitsende bulur seni.
Maria- sadece birlikte geçecek son beş ayımızı güzel geçirelim ve başka bir şeye karışma Lia.
Lia- Tamam senin hayatın karışmıycam. Ama V bildiğimi öğrenirse beni asla affetmez.
Maria- Bilmez korkma.
Lia- tamam.
- Eve geldik ve herkes salonda oturuyordu.-
V- Lia nerdeydiniz?
Lia- dışarı çıktık biraz.
Jk- yalnız mı?
Maria- yok koruma vardı yanımızda.
Jk- tamam.
Maria- ben duş alıp dinlenicem.
Jk- tamam ben de geliyorum bekle. Herkese iyi geceler.
Herkes- iyi geceler.
- Duş aldık ve uyuduk. Jk bana sarıldı. Aslında bundan nefret ediyordum ama biraz daha sabretmem gerekiyordu.
- Jk uykulu bir şekilde konuşmaya başladı.-
Jk- Mariaa..
Maria- efendim Jk?
Jk- Seni çok seviyorum.
Maria- Bende.
- İçimden nefret ediyorum diyordum ama..-
- Günler hızlıca geçmeye başladı ve ben dokuzucu aya girdim. Artık kaçma zamanı gelmişti.. aşağı indim Jk beni bekliyordu..-
Jk- Aşkım hazırlan. Bebek odası için eşyaları almaya gidicez. Doğuma az kaldı odayı hazır edelim.
Maria- tamam hazırlanıp geliyorum..
GiydiğimBütün gün bebeğin odasıyla ilgilenip odayı dekore etmiştik.
Maria- Yaa Jk çok iyi oldu yaa.
- Jk arkamdan bana sarıldı.
Karnımı okşayarak konuşmaya başladı.-
Jk- babacığım bak odan da hazır. Hadi gel artık oğlum ya.
Maria- off ben korkuyorum.
Jk- korkma birtanem ben hep yanında olucam.
- gece olmuştu. Uyuduk. Yarın büyük gündü çünkü kaçıyordum.. çok üzgünüm Jk bu bebeği çok istediğini biliyorum ama yapacak bişey yok.-
Sabah Lia'dan
Maria bugün gidiyordu. Çok üzülüyordum o benim en yakın arkadaşımdı. Uyanıp Jk ile aşağı indiler.-
Maria- Günaydın.
Herkes- Günaydın.
Maria- Sevgilim benim bugün kontrolüm var ben geç kalmadan gidiyim.
Jk- ben bırakıyım seni.
Maria- hayır ben giderim aşkım. Sen işini aksatma bugün önemli bir toplantınız olduğunu söyledin.
Jk- senden ve bebeğimden daha önemli değil.
Maria- merak etme koruma alıcam yanıma.
Jk- peki tamam dikkat et.
- Hemen çıktım. Hastaneye girdim. Kıyafetlerimi değiştirdim ve peruk ,maske takıp çıktım. Korumalar beni tanımadı. Artık kurtuluş vaktiydi. Hemen Otobüsüme binip Seul'den ayrıldım. Artık ben ve bebeğim mutlu olacaktık.. Busan'a yetiştik ve hemen kendime tuttuğum eve geldim. Ben ortadan kaybolalı 3 saat oldu. Şimdiye fark etmişlerdir.
Korumalardan
Maria hanım içeriden uzun süre çıkmayınca merak edip içeri girdik ve ne Maria hanım vardı ne de doktor. Hemen etrafı aramaya başladık. Hiçbir yerde yoktu. Bay Jeon bizi öldürecekti ama yinede onu arayıp haber vermemiz gerekiyordu.
Jungkook'tan
Eve geldim ve odaya çıktım. Maria yoktu. Aşağı Salona indim.
Jk- Lia Maria hala gelmedi mi?
Lia- Hayır Jk
Jk- neden bu kadar geç kaldı?!
Lia- bilmiyorum.
- Hemen aradım Maria'yı açmadı. Korumalarını aradım. Bana onu bulamadıklarını söyleyince kan beynime sıçradı. Hemen odaya silahımı almaya çıktım. Bir anda çekmecede bir not buldum açıp okumaya başladım.
Notta yazanlar; Jungkook bu mektup elindeyse ben büyük bir ihtimalle başardım. Artık senden kurtuldum. Seni hiç bir zaman sevmedim ben ve bebeğim sensiz çok mutlu olacaz. Umarım hiç karşılaşmayız kendine iyi bak hoşçakal.~ Maria.
- Mektubu okuyunca Dona kaldım. Hiç böyle birşey beklemiyordum. Maria'ya olan bütün sevgimin yerini öfke kapladı. Bir anda bağırmaya başladım.
Jk- Mariaaaaaa!!!! Sen bittin Maria!!! Yemin ederim bulucam sizi. Seni bu sefer geberticem Maria.! Yemin ederim seni geberticem.
- Hepimiz Jk'nin sesine koştuk. Hayatım da ilk defa Jk'yi ağalarken gördüm.-
V- Jk ne oldu?!!!!
Maria- gitmiş.! Bebeğimi de alıp gitmiş. Onu sevmekten başka hiçbir şey yapmadım. Suga- ne demek gitmiş?!
- Herkes notu okudu-
Jin- tamam kardeşim sakin ol ikisini de bulucaz.
- Jk çok öfkeliydi. Duvarı yumrukluyordu.-
Jimin- Sakin ol kardeşim. Söz bebeğini bulucaz.
Rm- hiç bir yere gidemez.
Jk- Onu bulup geberticem. Yemin ederim bu sefer yapacam.
J hope- Sinirden saçmalıyorsun.
Jk- oğlumu ondan alıp kendisini geberticem. Beni kandırdı. Benim bebeğimi benden alıp gitti. Bunu nasıl yapar?!!!!!!!!
V- tamam sakin ol biraz.
Jk- Bütün Kore'yi delik deşik edicez onları bulana Kadar.
Rm- tamamdır.
Jin- Lia sen bişey biliyor musun doğru söyle?
Lia- hayır bilmiyorum gerçekten.
V- Lia eğer sonradan bildiğini öğrenirsem canını yakarım.
Lia- sana bilmiyorum dedim.!
V- Tamam hadi çıkalım.
Maria'dan çok fazla sancım olmaya başlamıştı. Hastaneye gittim ve beni hemen doğuma aldılar. Bebeğimi kucağıma verdiklerinde bir an bütün dünyada ki herşeyi unuttum. Sanki dünya da sadece ben ve bebeğim kalmış gibiydik.
Çok tatlıydı. Tıpkı Jk'ye benziyordu... Ama o babasının kim olduğunu asla bilmiycek. Bir kaç gün hastanede kaldıktan sonra evimize gittik. Çok mutluydum oğlumla. İsmini Jin koymaya karar verdim. Jk böyle istiyordu. En azından bu istediği gibi olsun...
Jungkook'tan
Günlerdir ona ulaşamadım. Belki de oğlum doğmuştur.. aklımı yiycektim. Geceleri uyuyamaz olmuştum. Oğlumun odasına gidip oturdum. Kendi kendime konuşmaya başladım..
Jk- Herşey çok güzel olacaktı. Üç kişilik mutlu bir aile olacaktık. Neden Maria neden?! Bu sefer sana kıyıcam Maria. Seni öldürecem yemin ederim. Benden çocuğumu çaldın..Yeni bölüm de görüşürüz beğenip yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın lütfen sizleri seviyorum ❤️❤️💞❤️💞❤️😽😚🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Takıntısı
Fiksi PenggemarKendi halimde hayalleri olan sıradan bir hayat yaşayan genç bir kızdım. Taa kii o suçlu ile karşılaşana kadar nerden bilebilirdim ona aşık olacağımı ? Ben artık bir suçluya aşığım en az onun kadar suçluyum aşkımın bedenimi ele geçirmesine izin verdi...