bölüm 33

309 10 11
                                    

- Herkeste büyük bir düğün heyecanı vardı. Yarın Evlendiğin için en heyecanlı olan bendim. Tüm bunlar bir yana hamileliğimin de ikinci ayına girmiştim. Herşey benim için güzel ve yolunda gidiyordu. V ile konuşup kızlarla son bir kez bekarlığa veda partisi yapmak istediğimi söyledim. V pek sıcak bakmasada beni kırmamak adına kabul etti ama şartları varmış...-
V- Sakın alkol almak yok. Bebeğe zararlı. Korumasız çıkamazsınız. Derin dekolte olmayacak.!!
Lia- ne anlamı kaldı bu Parti'nin?!!
V- Şartlarım bunlar.. beğenirsen..
Lia- off tamam kabul ediyorum.
V- Bugün bol bol eğlen Lia hanım. Yarın gece çok yorulacaksınız. Bir süre eğlenemeyebilirsiniz..
Lia- Yaa eşek...
V- Niye ilk seferinmiş gibi utanıyorsun ki??
- Pic smile time-
Lia- tamam ya sus..
- Aşağı inip kızlara haber verdim.-
Maria- ben gelmiycem kızlar. Size iyi eğlenceler.
Lia- saçmalama Maria. Bizim en büyük hayalimiz birbirimizin bekarlığa veda partisinde doyasıya eğlenmek değilmiydi? Sensiz olmaz hem..
Maria- Lia hiç havamda değilim. Hem Jin'de var ona kim bakacak?
Yeji- babası var. Ne güne duruyor? Çocuk yapmayı bildiği gibi bakmasınıda bilsin..
Hwasa- onlarda bekarlığa veda partisi yapacakmış..
Lia- Neee?!! V bana söylemedi.. Erkekler bekarlığa veda partisinde ne yapar?!!!
Yeji- Tabikide son kez başka kızlar... Neee Jimin!! Bittin sen!!
- Lia ve Yeji koşarak V ve Jimin'in yakasına yapışmaya gitti.. Hwasa benle konuşmaya başladı..-
Hwasa- Maria canım neden artık hiç mutlu değilsin?
Maria- yaşamaya bile hevesim kalmadı. Artık ölmek istiyorum. Sadece oğlumu düşündüğüm için, onun için hala bu hayata katlanıyorum.
Hwasa- lütfen böyle konuşma... Seni seven bir sürü insan var.. bizim için çok değerlisin.
Maria- Beni hiç kimse sevmiyor. Kimsenin sevgisinide istemiyorum zaten.
Hwasa- ne demek kimse sevmiyor?! Başta Jungkook sonra Lia ve yeji, ben..
Maria- Jungkook mu ? Hahahahah Jk'mi beni seviyor?!
Hwasa- seni sevmeseydi öldürürdü Maria..
Maria- Benden nefret ediyor. Öldürmekten beter ediyor. Oğlumu bana çok az gösteriyor, beni de oğlu için öldürmedi zaten.
Hwasa- Bir gün anlıycaksın seni ne kadar sevdiğini..
Maria- umarım o zaman çok geç olmuş olmaz..
Jungkook'tan
İçeri girerken hwasa yengenin ve Maria'nın konuştuklarını duydum. Hepsini dinledi. Onu sevmediğimi hatta nefret ettiğimi düşünüyor. Evet ona öyle hissettiriyorum ama onu çok seviyorum. Anlayamayacağım kadar çok. Acaba çok mu üstüne gidiyorum.. Maria odaya çıktı bende peşinden gittim.
Jk- Maria..
Maria- efendim?.
Jk- biraz konuşalım mı?
Maria- Merak etme Jin'i bugün kucağıma almadım. Bunun için kızmaya geldiysen?..
Jk- hayır.
Maria- tamam o zaman. Lia'nın bekarlığa veda partisine girmiyorum merak etme.
Jk- beni dinliycek misin?
Maria- söyle..
Jk- Gel otur şuraya.
Maria- senin yanına mı? Emin misin?
Jk- evet otur hadi.
- Oturdum ve konuşmaya başladı Jungkook-
Jk- Senden nefret etmiyorum. Evet böyle düşünmekte haklı olabilirsin.. ama senden yemin ederim nefret etmiyorum.
Maria- Evet benden nefret etmiyorsun. Benden tiksiniyorsun. Bunu söylemeye geldin değil mi?
- Jk bir anda bana sarıldı. Ellerimi tutup konuşmaya başladı-
Jk- Seni o kadar çok seviyorum ki tahmin bile edemezsin. Sadece çok öfkeliyim sana. Seninle ve oğlumla çok güzel bir hayat hayal etmiştim ama sen böyle yapınca... Her neyse.. Neden ağlıyorsun?!!
Maria- özür dilerim.. Ben çok pişmanım.
- Jk elleriyle göz yaşlarımı sildi.-
Jk- bende özür dilerim Birtanem. Evet hala kızgınım ama ağlama lütfen. Seni sevmeye başladığım gün tek bir damla göz yaşını akıtan herkesi öldürmeye yemin ettim. Şimdi benim yüzümden ağlama.
- Jk'ye sarıldım...-
Maria- Beni affettin mi?
Jk- Dur bir düşüneyim... Eğer bir tane öpersen neden olmasın?..
- Hiç düşünmeden onu dudağından öptüm ve geri çekildim. Bu seferde o beni öptü.-
Jk- evet affettim. Ve artık oğlunu istediğin zaman alabilirsin..
Maria- teşekkür ederim.
Jk- Seni gerçekten çok özledim.
Maria- bende seni çok özledim. Hatta birşey itiraf ediyim mi?
Jk- et..
Maria- beni sevmediğini düşündüğüm için üzülüyordum.
Jk- Sen beni seviyor musun?
Maria- evet. Bu sefer gerçekten Evet. Neyse hadi biraz Jin'i oynatalım. Çok özledim onu..
Jk- uyuyor ama..
Maria- uyandıralım.
Jk- ama çok güzel uyuyor. Sonra severiz.
Maria- hayır Jk bugün doğru düzgün emmedi bile çok uyudu.
- Jin'i uyandırdım ve onu emzirdikten sonra onunla oynamaya başladık.-

Katilin TakıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin