Lia- neden ağlıyorsun Maria?
Yeji- Maria anla artık senin suçun yok o piskopat öldürdü.
Lia- Maria hala kendini mi suçluyorsun ?!
Maria- ben suçluyum çünkü Lia..
Lia- eğer beni birazcık seviyorsan kendini suçlamayı bırakırsın.
Yeji- ben çok acıktım hadi aşağı inip kahvaltı edelim..
Maria- siz inin benim canım istemiyor.
Yeji-saçmalama yaa iki gündür yemek yemedin nasıl canın istemiyor??!!
Lia- evet Maria hemen şimdi aşağı iniyoruz.. hemen.
Maria- offf tamam.
- üçümüz de aşağı indik ve bizi harika bir sofra bekliyordu. Çok özenle hazırlanmıştı..hemen oturup yemeye başladım.
Yeji- çok açıkmışım yaa..
Lia- ben de Allah'ın cezası pislikler bize iki gündür yemek vermiyor.
V'den
Tam içeri girerken Lia'nın konuşmasını duydum..
V- kusura bakmayın yemek vermek hiç aklımıza gelmedi. Lütfen siz de anlayış gösterin ilk defa birilerini esir alıyoruz normalde hemen öldürürüz.
Lia- haha çok komik.
V- Lia böyle yumuşak yüzlü olduğuma bakma eğer benle iyi geçinmezsen senin için çok kötü şeyler olacak..
Lia- aaaaa şeyyyy ıııııı tamam görürsem söylerim..
- Maria ve yeji gülmüştü. Onların gülmeleri V'yi iyice sinirlendirdi ve beni kolumdan tutup hızlıca duvara itti.
V- sana bana iyi davranmanı söylemiştim!!!!!!!!
Maria- ne yaptığını sanıyorsun sen haa aptalll!!! Lia iyi misin??!!!
- Lia cevap vermeyince iyice endişelendim ve yanına koştum.
Yeji- ne yaptın sen yaa ?!
V- M-Maria iyi mi neden kalkmıyor?..
Maria- yap yap sonra iyi mi aptalll kafası kanıyor ve bayılmış..!!
V- sen doktor değil misin bak hemen!
Maria- çabuk onu bir yere kaldır ve bana ilk yardım çantası getir çabuk!!!!
V- tamam.
- V Lia'yı kucağına aldı ve kanepeye yatırdı. Koşarak ilk yardım çantasını getirdi ve ben de pansumana başladım.
Maria- eğer bir daha ona zarar verecek olursan çok kötü olur senin için!.
V- özür dilerim ben bir anlık öfkeyle öyle yaptım böyle olacağını nerden bilebilirdim ki?..
Yeji- kes sesini haklı çıkmaya çalışma..
V- bana sakın bir daha bağırma!!
Maria- yeji odaya çık. V sen de Lia'yı odamıza çıkar.
V- tamam. Kendine gelince haber ver..
Maria- dikkatli çıkar..
V- tamam merak etme git ve yerini hazırla.
Maria- tamam.
- Lia'yı kucağına alıp odaya çıkardı ve aşağı indi biz de Lia'nın uyanmasını bekliyorduk.. Biraz zaman geçti ve Lia kendine geldi..
Maria- Lia iyi misin ?!
Lia- evet iyiyim başım çok ağrıyor ama..
Maria- normaldir sert bir darbe aldın başına daha ciddi şeyler olmadığı için tanrıya şükrediyorum.
Yeji- bir şey ister misin Lia?
Maria- şu anda onun sadece kahveye ve dinlenmeye ihtiyacı var ona kahve getirelim..
Lia- evet kahveye gerçekten çok ihtiyacım var.
Yeji- bekleyin beni..
- yeji'ye nereye gidiyorsun bile diyemeden aşağı indi ben Lia'nın yanında kaldım.-
Yeji'den aşağı V'nin yanına indim.
Yeji- hey bakar mısın?!
V- ne oldu?! bişey mi var, Lia iyi mi, uyandı mı?!!
Yeji- sanki senin yüzünden olmamış gibi umursuyur numarası yapma..
V- ne istiyorsun bunları söylemek için mi geldin?!..
Yeji- Lia kendine geldi ve o kahve içmeden yapamaz yani ona kahve vermemiz lazım..
V- tamam hemen getiriyorum bekle burda..
- gerçekten de hemen getirdi.. beş dakika sonra burdaydı.. ve sanırım dünyada ki bütün kahveleri almıştı..
V- al getirdim. Götür hemen ona.
Yeji- tamam çekil.
- kahveleri alıp yukarı kızların yanına çıktım..-
Yeji- Lia sana kahve getirtim.. ta da hahaha
Maria- harikasın..
Lia- lütfen hemen ver!!
Yeji- al !
- hepimiz kahve içtik ve artık daha iyi hissediyorduk.-
Maria- Lia biz şimdi biraz aşağı inicez sen de uyuyup dinleneceksin..!
Lia- tamam.
- yeji ve ben aşağı indik tam oturduk ve o pislik Jk geldi.-
Jk- Maria buraya gel!!.
Maria- ne oldu??
Jk- şimdi senle bir oyun oynayacaz..
Maria- off ne oyunu yaa nasıl mafyasın sen ?
Jk- nasıl bir oyun anlatayım.Bu bir cesaret oyunu Maria..
Maria- oynamak istemiyorum.
Jk- neden çünkü korkaksın..
Maria- ne düşünürsen düşün.
Jk- sana fikrini soramadım. Oynamak ister misin demedim. Oynayacaksın dedim. Beni takip et.
- Allah'ın cezası pis katili takip etmeye başladım. Bizi ilk kaçırdıklarında koydukları depoya geldik. Ama neden?.. ve piskopat birini kaçırmıştı adamın her yeri bağlıydı. Jk bana doğru yaklaştı ve boynuma eğilerek..
Jk- sadece dediklerimi yapacaksın anladın mı ?
Maria- a-anladım.
- bana iki tane kutu uzattı biri siyah diğeri kırmızıydı..-
Jk- seç birini.
Maria- neden, ne var o kutular da?
Jk- soru sorma sadece dediğimi yap.
Maria- k-k-kırmızı olsun..
Jk- güzeklll.
- kırmızı kutuyu açtı ve içinden bir bıçak çıktı.- Jk sırıtarak konuşmaya başladı..-
Jk- bu adamı öldürüp öldürmemek konusunda kararsızdım ve senin masum insanların ölümüne sebep olduğun aklıma geldi. Senden bu konuda yardım istedim. Eğer siyahı seçseydin bu adamı serbest bırakacaktım ama sen kırmızıyı yani ölüm seçeneğini seçtin bu yüzden onu öldürecem yani senin yüzünden sen istediğin için kırmızıyı seçtiğin için ölecek bu zavallı.. bir kez daha birinin ölümüne sebep olacaksın..
Maria- h-h-hayır bunu yapamazsın bu kadar acımasız olamazsın kutularda ne olduğunu bilmiyordum sana yalvarırım yapma bak eğer yaparsan ben asla kendimi affedemem yapma lütfen Jk nolur yapma..
- ağlamaya başladım.. Jk adama yaklaştı ve yapma diye çığlık atmaya başladım.. ama o dinlemedi ve adamın boğazını kesti o anda donup kaldım bu kadarı benim için bile fazlaydı asla kıpırdayamıyordum ve yine kendimi suçlu hissetmeye başladım.. akan kanları izlerken kulağıma eğildi ve konuşmaya başladı..
Jk- çok kan akıyor değil mi tek sorumlusu sensin kırmızıyı sen seçtin.. ve bu ikinci kişi hahahha.
- cevap veremiyordum.. o anda gözlerim karardı ve gerisi karanlık-
Jungkook'tan
Maria'nın kendini suçlu hissetmesini bir kez daha sağladım neden bilmiyorum ama hayatını mahvetmek bana zevk veriyordu. Derken Maria bir anda bayıldı yere düşmeden yakaladım onu eve götürdüm ve odasına koydum. Arkadaşı yeji görünce hemen bağırmaya başladı..
Yeji- ne oldu Maria'ya ne yaptın ona haa !!???? Yeter artık ya sana diyorum ne yaptın?
Jk- depoya gidip bakarsan görürsün..
Yeji'den koşarak depoya gittim gittiğim de boğazı kesilerek öldürülmüş bir ceset vardı görünce dayanamadım hemen oraya kustum ve çığlık atıp ağlamaya başladım gözlerimi kapattım ama artık ömür boyu unutamayacağım bir görüntüydü bu.. çok fazla çığlık attığım için Jk pisliği hariç diğer bütün mafyalar yanıma geldi.
Jimin- ne oldu neden bu kadar bağırıyorsun iyi misin?
- onlara cesedi işaret ettim-
Suga- bunun için mi bu kadar bağırdın sadece bir ceset.
J hope- suga saçmalama kız alışkın değil böyle şeyler görmeye ayrıca korkması çok normal.
Jin- peki sen neden buraya geldin gelmeseydin görmezdin..
Yeji- o pislik Jk gönderdi beni nerden bilebilirdim ceset var..?
V- tamam hadi Lia ve Maria'nın yanına git biz burayı hallederiz.
Rm- Jimin sen ilgilen biraz korkmuş belli..
Jimin-tamam hyung.Devamı yarın... Beğenip takip etmeyi unutmayın lütfen sizleri çok seviyorum ❤️❤️💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Takıntısı
FanfictionKendi halimde hayalleri olan sıradan bir hayat yaşayan genç bir kızdım. Taa kii o suçlu ile karşılaşana kadar nerden bilebilirdim ona aşık olacağımı ? Ben artık bir suçluya aşığım en az onun kadar suçluyum aşkımın bedenimi ele geçirmesine izin verdi...