Fáj a Fülem.....

30 0 0
                                    

Áhhhhhhhhh oké.... Annak érdekében hogy ebben a részben ne csak nyilvános kivégzés legyen, szóljunk előbb pár szót valami értelmesebb téma óltárján. (Ne....ne olvasd vissza a mondatot, akkor sem lesz több értelme.)Én szeretem a meséket. A Disney, A Pixar illetve a Laika műveit imádom és szeretem. Ezek a mesék mindig tanítanak nekem valamit, de ha még se akkor is ott vannak a fülbemászó dallamok, a vicces és kreatív karakter és vagy a fájdalom...... Bizony. A mesék többségében van valami fájdalmas. Halott szülő, halottabb kis kedvenc, meg nem értett fő hős, meg értett fő gonosz stb... És én ezt egyszerűen IMÁDOM! Példának okáért a Kubo, aminek látványa és története, valamint karakterei annyira elkápráztattak hogy mai napig nem igen tudok ahhoz hasonló példával elétek állni. Viszont.... Ugye van ez a szép szentháromság: Disney,Pixar,Laika. Továbbá ott van a Dreamworks és egyéb olyanok akik tudják is mit csinálnak..... És ezek mögött sok-sok kilométerre ott battyog az istenverte NETFLIX! És ne kerüljön szar a gatyába, szeretem a Netflixet. A sorozatai és a filmjei számomra a kikapcsolódást jelentik. Majdnem minden eddig bemutatott film/sorozat fellelhető Netflixen, és ennek az az oka hogy én ott szoktam filmet táplálkozni. Viszont.....viszont van egy határ. Egy határ amiről meg voltam győződve róla hogy lehetetlen átlépni, ám a Netflix csak ugrott egy dupla szaltós seggest a határ másik oldalára, következzék tehát a Vivo!

Történetünk szerint Vivo, a boldog kis majom (Vagy mi a pókhálóba tekert ürülék is ő) aki utcai zenészként él társával, Andrés-al. Jól megy soruk, élik boldog életüket mint az aranyhangú páros, ám egy nap Andrés levelet kap régi társától, akinek búcsú koncertje a küszöbön. Az említett társ,Marta szeretne még egyszer utoljára fellépni Andrés-al. Andrés természetesen megörül, hisz ez azt jelenti hogy a szívében elnyomott érzelmek Marta iránt végre felszínre törnek. Vivo ellenben nem igazán lelkes a dolog miatt, ennek köszönhetően az álompáros össze veszik. Szerencsére a vita nem húzódik sokáig, Vivo elhatározza hogy segít Andrés-nak.......Aki azonban másnap meghal. Így hát Vivo-ra hárul a feladat hogy Andrés utolsó saját dalát el juttassa Martának, ezzel teljesítve gazdája utolsó kívánságát.

Huh...Hát.......Ő...... sokat el árul a filmről hogy a két legszimpatikusabb karakter egyike az elején meghal, a másik meg alig szerepel a filmben. Jó kérdés hogy akkor mit kapunk? Noooos.... Egy minimális jellemmel rendelkező majmot......És a mese világ legirrrrrrrritállóbb személyét egy 10 éves lány képében. Huh..... Oké... Okééé....Hát oké...Nem de komolyan oké. Nem lehet mindenki Disney, nem sikerülhet minden próbálkozás jól, ám ez a film olyan mintha a próbálkozni csak az animátorok akartak volna. A látvány ugyanis szép. Kellően Mexikói. Hova tovább, nekem a mocsaras táj is tetszett. SŐT! A zenék közbeni klipek látványvilága megfogó volt. Pozitívumként még fel tudnám hozni a környezetvédő sütis kislányok bohóckodását azzal a szerencsétlennel, aki sütit akart tőlük vásárolni. Öhm......Mint láthatjátok igyekszem pozitívokat mondani...de...de....DEEEEEEE... ATYA ÉG MI VOlT EZ A RETEK?! Nem rossz, nem borzadály, nem *****....Ez a film egy retek. Semmi értelme nincs a létezésének, és a folyamatos csökkenés a minőségben ezt tökéletesen alátámasztja. A film eleje egy szórakoztató, de melankólikus történettel kecsegtet, ami az öreg halálával válik még érzékenyebbé, hogy aztán tele fossa az egészet Gabi....Nem nem Gábor a szomszédból....Gabi.... Gabi a már szőrszál mentén említett 10 éves leány, akit egyszerűen csak nem értek....Nem értem mit keresett a filmben! Nem volt se vicces, sem elgondolkodtató, de még a hangja is olyan volt hogy a lábammal fogtam a fülemet amikor rá kezdett erre a valamire amit ő éneklésnek hív. Ráadásul kapott egy solo számot!  Van pár jelenete azonban ami miatt nem tudok teljesen haragudni rá. Gabi karaktere (Mint a legtöbb karakter) sablonokra épül. Ha ez nem lenne elég alig pakoltak rá valamit, azonban.....és ez fontos: A karakter egy igazi szerencsétlen..... És atya ég, DE ATYA ÉG tud magán nevetni. Nem roskad magába, nem áll meg minden kudarc után, csak megy és csinálja ugyan azt, tanulva a hibájából. A karakter így tehát bbbbborzalmasan idegesítő, túl pörgős csajszi, akinek van vagy 2 elfogadható jelenete. 

A film alapból nem lenne rossz, ám a mint feltűnt nem igazán beszéltem, csak pár karakterről. Ez azért van mert a film karakterei nem igazán kidolgozottak. Sokat elárul a filmről hogy Gabi karaktere (Az által hogy van egy halott apja) lett a legkomplexebb, de még az ő karakter leírása is simán rá fér egy szerencse sütire.... Ahhhhhhhhh de fááááááájt ez a film.

A dalok nem megjegyezhetőek, a karakterek untatnak, nincs csavar, alig van karakter fejlődés, a humor a rossz értelemben nevetséges és ebben a filmben el hangzott a tiltott szóóóóóóóóó: despacito........despacito.......Kibe *******DESPACITO?!!!!





















öhm ja......ha ezek után kérdés lenne: Nem, nem ajánlom. Vissza kell mennem a terapeutámhoz....





au revoir!!!!!











despacito..........MIÉRT?!









You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Művészet a SzemembenWhere stories live. Discover now