Nahát akkor folytassuk.Hol is hagytuk abba?Jaaaa igen!Épp szét rúgtam egy sorozatot azért hogy istenítsek egy másikat....Furcsa....Ez általában a csütörtöki programom.Na de most érek rá,most pörög az agy és most FOLYTATJUK!:
Monica és Chandler-Lily és Marshall:
OOOOké...oké....Aki az előző részt elolvasta könnyen hiheti hogy valami problémám van az Így Jártam Anyátokkal karaktereivel.Ééééééés ez van ahol igaz.Ugyan akkor meg kell értenetek hogy attól hogy pár irtózatosan irritáló vörösbegyet ki nem állhatok én alapból szeretem az Így Jártam Anyátokkal karaktereit.De előbb beszéljünk a másik sorozatról:
Monica a tisztaság mániás szakács aki kiskorában a család NAGY fekete báránya volt.Felnőtt ként így eléggé szenved a szülei miatt akik sose hajlandóak le szállni róla.Chandler pedig a mókamester akinek családi háttere nem kicsit botrányos. Anyja erotikus regényeket ír,míg apja (Későbbi 2. anyja) 20 éves szőke fiúkat hajkurászik és egy bárban énekel. Ha ez nem lenne elég válásukat hálaadáskor jelentették be.Ők ketten eléggé különböznek, viszont az évadok során közelebb kerülnek egymáshoz, míg végül egy ominózus Londoni estén megtörténik az ágyba csusszanás.A párosuk ráadásul remekül működik.A kapcsolatuk sose volt igazán csöpögő/cukormázas, ugyan akkor szívszorító pillanatok akadnak.(Például a leánykérés.).Nekem Chandler mindig is nagy kedvencem volt, és mikor először szereztem tudomást arról hogy ezek ketten össze jöttek, őszintén megrémültem.Féltem hogy kedvenc karakterem elnémul és beszólásai izzadság szagú bókolásba fognak át menni,és atya ég mennyire nem így lett!Egy szó mint száz forintnak ötven a fele,(Nem tudom hogy ez hogy jutott eszembe) szeretem ezt a párost.Ugyan akkor........
Lily a festő aki hinni akarja hogy amit csinál az nem borzalmas.Alapból ő a szerethető óvónő aki irtózatosan könnyen át tud váltani borzalmasan pervezbe.Marhall pedig az örök optimista környezet védő óriás,aki nem mellesleg a távoli Minnesotából származik.Ő egy kicsit nagyon babonás.Hisz a Jetiben, az UFO-k ban és Nesszi-ben. Ez persze alapból nem rossz.Mind a ketten szerethető karakterek alapból.Readásul az írok itt egy fokkal kreatívabbak voltak.Marshal és Lily ugyanis már egypárként kezdik a sorozatot.Nekem enyhe negatív érzeteim keletkeztek-e miatt,de az oka ennek inkább az hogy ha nem lehet nekik szurkolni hogy össze jöjjenek (Mivel ugye már a sorozat megkezdése előtt együtt voltak)Akkor marad az idegesítő vörösbegy és Ted kapcsolata.Ezt a készítők is érezhették,mármint azt hogy 2 párosnak jobb szurkolni mint 1-nek.A 2. évadban ugyanis Lily lelép megvalósítani az álmait,és ott hagyja Marshall-t a már nagyjából kész esküvőjükkel együtt.Persze aztán hamar együtt lesznek újra, így igazából ez egy abszolút felesleges döntés volt,aminek igazából a vége az lett hogy a rajongók közül kevesebben szimpatizáltak Lily-vel.Ugyan akkor a kedves álom párosuk az évadok során könnyen az ember szívéhez nő.A kémia ráadásul itt is megvan.Nem igazán tudom itt eldönteni hogy melyik páros a jobb.Lily-ék kapcsolata kissé meseszerű.Folyamatosan imádják egymást, sose érzik úgy hogy a kapcsolatuk elkezdene laposodni. Félre értés ne essék:Egyik sorozat se egy reality,és Monicáék kapcsolatát se lehetne azzal illetni hogy teljesen tükröz egy tényleges kapcsolatot,de az utóbbi talán egy fél fokkal talán még is reálisabb.
Joey-Barney:
Joey egy közép oké színész olasz származással. Nem túl okos,cserébe igazi nő csábász.Legnagyobb szerepe egy szappanopera volt.És akkor tisztázzunk valamit:Színészként színészt játszani vicces dolog....Ennyit akartam tisztázni....Azt hitted valami komolyabb dolog lesz?.....Mond csak:Biztos jó könyvet olvasol te?.....SZóóóóval Joey-t én nagyon szeretem.Végtelenül humoros karakter akinek mindig lehet szurkolni valahányszor előáll azzal hogy meghallgatásra megy.Nem mellesleg ő Chandler lakótársa is,így pedig kiküszöböl egy olyan csorbát amiről később fogunk beszélni.A karakter ugyan akkor végül nem ment sehova.Ugyan úgy végezte ahogy elkezdte:Alig dolgozó színészként,komoly kapcsolat vagy bármi egyéb nélkül...Ezzel szemben....
Barney egy valamit dolgozó figura,aki Ted legjobb barátjának vallja magát,nem foglalkozva olyan, az öltönyéről lepattanó tényekkel mint hogy pl:A barátságuk egy férfi Wc-ben lévő megszólítással kezdődöt!...Viszont...Joey karakteréhez hasonlóan Barney is egy nő csábász,nem túl okos férfi aki cserébe vonzza a nőket mint a lábam a szúnyogokat. (De komolyan.Olyan sok csípés van rajtam hogy ha egy vak ember végig taperolná a lábam,eltudná olvasni Máté evangéliumát)Az ő karaktere viszont kő gazdag,ami se nem pozitív se nem negatív igazából.Ami viszont itt a lényeg az a karakter lezárása.....Barney-t összecsapva zárták le.SPOILER:Az utolsó részben lesz egy gyereke,pont az után hogy elváltak Robinnal.És mint mondtam,ez egy összecsapott lezárás...De legalább lezárás!Ráadásul működik!A karakternek abszolút kellett ez a végkifejlet hogy az üzenete eljusson bármeddig is.Így végeredményben ez esetben az Így Jártam Anyátokkalnak adnám a pontot........
Phoebe-Barney(?):
Igen tudom.Engem is meglepett.Egy ideig szentül megvoltam győződve róla hogy Phoebeit kihagyták az Így Jártam Anyátokkal-ból,de ez nem igaz.Phoebe és Joey furcsa megkavarásából lett Barney.Míg Joey-tól a nőcsábászkodást vette át,addig Phoebe-től a meglepően szomorú gyerekkort,egy apával aki egyszer le ment tejért a boltba.....úgy 20 éve. Míg azonban Phoebe végül sikeresen feldolgozza azt hogy apja nem igazán volt mellette,addig Barney apa figurákat és barátokat keres mindenhol hogy ezzel vegye körbe magát.Ugyan akkor nem csak itt figyelhető meg ellentét:Míg Phoebe gyerek,és kamaszkora zűrös volt,amiben nem kicsit játszott szerepet az illegalitás,addig Barney egy mondhatni hippi-ként élte az életét.Végül mind a ketten letértek az elsőre választott útról.Konkrétan felnőtt korukra kis túlzással szerepet cseréltek.Megint csak nem tudom eldönteni hogy melyik sorozat dolgozta fel jobban ezt az egészet.Talán a pozitív kicsengés miatt én Phoebe-t dicsérném meg itt,mivel Barney-val ellentétben ő nem egy menő apát és egy tökéletes anyát kereset.Ő az Ő apját,és az Ő anyját kereste.
Naaaaaa.Véget ért eme VS trilógiánk 2. része.A harmadik,befejező rész még a héten napvilágot lát.Továbbá tervezek még valamit,de azt inkább csak az első igazi mérföldkőnél.Nemsokára találkozunk,addig is:Au Revoir!
STAI LEGGENDO
Művészet a Szememben
UmorismoTalán te se tudod pontosan hogy miért,de ide kattintottál. Hogy életed legnagyobb baklövése volt ez vagy csak egy átlagos kedd azt a leírás után eldönthetted: 2021 van, a film ipar olyan mint a haver akivel elvileg tartjátok még a kapcsolatot, de ig...