2.rész-Már megint buli?!

466 29 5
                                    

                                  Éjszaka

"Ne ,ne!Apu kérlek ne hagyj itt!KÉRLEK!!NEE!APUUU!-zokogok álmomban"

-Hé Lis nyugi ez csak egy rémálom,itt vagyok kicsim!Itt vagyok.Shhh...-keltett fel és nyugtatott le JJ.

-Áhh.Köszönöm!-ölelem meg hálásan JJ-t.-Várj te kicsimnek szólítottál?-kérdeztem furcsán vissza emlékezve arra amit JJ mondott.

-Öhmm...Tiszta izzadság a pólód.Tessék itt az enyém,vedd fel ezt!-adja oda JJ a pólóját .

-Ne terelj JJ!-szólok rá.-Átveszem akkor a pólót,elfordulsz?-kérdezem

-Ahj minek forduljak el.Láttam már egy csomószor lányt melltartóban és bugyiban.-kacsint JJ.

Erre csak megforgatom a szemem.

-Csak ,hogy nincs rajtam melltartó-mondom neki gúnyosan-De te biztosan láttál már így is lányokat százszor -vetem neki oda kissé harapósan.

-Ez gonosz volt!De ha nincs rajtad melltartó,igaz nem mintha zavarna,de mivel nem vagyok annyira bunkó ,elfordulok-mondja JJ miközben elfordul.

-Köszönöm

Átvettem JJ pólójára.

-Jó éjt-mondja majd átkarolja a derekam

-Jó éjszakát JJ

Tudom hülyeség de így ,hogy JJ átkarolt sokkal biztonságosabban aludtam el.

                                   Reggel

-Jó reggelt gerle pár-ordít oda nekünk John B.

-Pont te beszélsz itt a gerle párról-nézek rá gúnyosan.-Hallottunk titeket.

Erre csak John B nevetett és kiment.

Felkeltettem JJ-t és együtt kimentünk a többiekhez.Már kora reggel piáltak.

-Kértek?-dob oda mindkettőnknek Sarah egy-egy sört.

-Nincs más választásom.-kapom el az italt.

-Hé Lisa az JJ pólója rajtad?-kérdezi gyanakodva Kie.

-Öhm igen,az övé-nézek JJ-re

-Lisa gyere csak velünk egy kicsit!-szól oda nekem Sarah.

Bementünk miközben a fiúk is faggatták JJ-t.

-Na mi van köztetek?-szegezi nekem a kérdést Kie.

-Semmi.Csak rémálmom volt és ő ide adta a pólóját mert az enyém tiszta víz lett.-mondtam ártatlanul.

-Jaj drágám megint az a rémálom?-kérdezi Sarah miközben megölel.Nem válaszolok,ő is tudja erre a választ.

-Viszont van még valami....-mondom kuncogva

-Na mondddd ,mi azzz-.nyaggatnak egyszerre

-Miközben nyugtatott kicsimnek hívott,és mikor rákérdeztem terelte a témát.-nézek rájuk mosolyogva.

-Uhhhh-zsongtak be egyből a lányok.

*Fiúknál*(egyben JJ szemszöge)

-Na mi az megdöntötted?-vereget hátba John B

-Nem.Ő nem olyan!-veszem védelmembe nem is tudom miért Lisát.

-Hujuj nyugi tesó csak megkérdeztem!-nyugtat egyből John B.

-Bejön neked?-teszi fel a kérdést Pope.

-Azt hittem neked Kie jön be.-szól bele John B.

-Nem ,nem Kie jön be.-nézek Pope-ra megnyugtatóan.

Élet az Outer Banks-benWo Geschichten leben. Entdecke jetzt