Reggel van.
John B-nél aludtam.
A házban rajtam és JB-n kívűl senki sem tartózkodott.JJ nem jött "haza",Kie és Pope valószínűleg Kie-éknél aludtak,Sarah pedig haza ment a randi után.
A "tervhez" direkt John B pólójában voltam egész nap.Sarah-t nem zavarta a terv,sőt inkább szórakozott a gondolaton.
9:00-kor reggelit csináltam ,a többieknek is,hogyha majd jönnek tudjanak enni.
Az első befutó Sarah volt aki egy nagy csókkal fogadta szerelmét.Ahogy néztem őket az eszembe férkőzött az a gondolat ,hogy akár én és JJ is nézhetnénk ki ilyen édesen.De ez csak egy gondolat.
Nem sokkal utána megérkeztek a többiek is.
Mivel kicsit hűvös volt az idő ,ezért egy pokróc volt rajtam ami eltakarta John B pólóját.
Direkt csak reggelihez bújtam ki a takaró alól.
Amikor a többiek meglátták milyen ruházat van rajtam mindenki értetlenül bámult rám és John B-re ,kivéve Sarah.-Hogy hogy John B pólója van rajtad?-kérdezte kíváncsian Kie.
-Csak gondoltam az este után ezt veszem fel.-kacsintottam John B-re.
Erre a többiek ismét furán néztek.
Nem történt semmi éjszaka de ezt csak mi ketten tudjuk,na meg persze Sarah.-Úgy tudtam barátnőd van,de úgy látszik szereted az olcsó dolgokat megszerezni.-mondta JJ gúnyosan JB-nek.
-Tudod nem olcsó dolog,hanem egy kincs akit nem mindenki tud megtartani.-vágta a fejéhez John B.
-Nem értem mi bajod JJ.Semmi baj nincs abban ,hogy John B pólója van rajtam.
-Ohh tényleg nincs vele semmi baj,csak mondjuk az,hogy tegnap a kis Topper-ös akciód után kicsit furán jön ki.-mondta gúnyosan.-Plusz tegnap ilyenkor az én pólómban voltál.
-De mostmár máséban vagyok.-mondtam miközben oda mentem John B-hez és egy puszit adtam az arcára.
-Kurva...-motyogta magában JJ.
Ez mondjuk fájt.De sok minden fájt.
-Szerintem együnk.-törte meg a kínos csendet Kie.
Miután megreggeliztünk kitaláltuk,hogy egy kicsi bulit tartunk itthon.
-Szerintem kezdjük egy vetkőzős felelsz vagy mersszel.-dobta be az ötletet Sarah.
Mindenki belement a játékba.Hiába most kezdtük a bulit már mindenki be volt baszva kicsit.
-Én kezdek!John B felelsz vagy mersz?-kérdezte Pope.
-Felelek.
-Most akkor kivel is vagy együtt?
-Sarahval.-mondta egyszerűen John B.
-JJ felelsz vagy mersz?-kérdezte JB.
-Merek.
-Csókold meg azt a lányt akit már régóta leszeretnél kapni.
JJ felállt és oda ment...Kie-hez?!
Magához húzta és megcsókolta.
A csókot Kie szakította meg.-Jól van elég lesz nekem barátom van.-mondta majd ellökte JJ-t.
-Neked barátod van de én mégis téged kívánlak.-mondta JJ.
A szavai csak úgy hasítottak a szívem felé.
Hiába én kezdtem ezt a kis játszmát ez már nekem is sok.
Felpattantam a helyemről és sírva kifutottam a szakadó esőbe ,egészen a partig szaladtam.-Lis nem úgy gondoltam.-jött utánam JJ.
-De tudom,hogy úgy gondoltad.Neked mindig is Kie kellett!-mondtam a szemébe nézve mire mégjobban elkapott a sírás.
-Nem én kezdtem ezt a kis játékot John B-vel ,sőt Topperrel.-mondta JJ szívszorító hangon.
-Rendben akkor mesélek egy kicsit.-mondtam gúnyosan a szavai hallatán.-Egy évvel ezelőtt egy flúgos party-n Sarah-éknál kicsit többet ittunk Sarahval a kelleténél.Sarah-t felvitte Rafe de én még maradni akartam.Egyszer csak a semmiből egy erős szorítást éreztem a kezemen.Megfordultam és Topper állt velem szemben.Megfogott és beráncigált egy szobába.Azt mondta most szépen lefekszek az ágyra és engedelmeskedek neki vagy megpofoz .Azt tudni kell ,hogy Topper is be volt állva nem kicsit.Arra kényszerített,hogy feküdjek le vele.Én ellenkeztem ezért többször megpofozott olyan erősen ,hogy égett az arcom a fájdalomtól.Azt mondta,mondjam azt neki ,hogy "én csak téged foglak szeretni Topper örökre!".Azt mondta ,hogyha ezt kimondom nem erőszakol meg.Miközben a számba a vér és a könnyem keveréke folyt ,zokogva kimondtam azt a hülye mondtatot.-mondtam sírva miközben az eméleket meséltem.-Ezt eddig senkinek sem mondtam el,de gondoltam jobb ha tudod az igazságot.-mondtam mostmár zokogva JJ szemébe nézve.
JJ lesokkolódott.Nem szólt egy szót se,csak egy könnycsepp folyt végig helyes arcán.
-Lisa ne haragudj én ezt nem tudtam.-mondta bűnbánó hangon.-Ha te őszinte voltál én is az leszek.-mondta miközben nyelt egy nagyot.-Tegnap annyira ideges voltam rád,hogy majdnem lefeküdtem egy másik lánnyal,de amikor annál a résznél jártunk eszembe jutottál és egyszerűen nem tudtam megtenni,mert ott volt a fejemben az a gondolat,hogy én csak téged szeretlek és csak veled szeretnék lenni.-mondta miközben...
...Miközben közelebb lépett hozzám,a derekamnál fogva magához húzott és lágyan de mégis érzékien megcsókolta az ajkaim.
YOU ARE READING
Élet az Outer Banks-ben
Fanfiction"Én csak egy 16 éves lány vagyok,én csak itt akartam nyugodtan élni.De az Outer Banks az egész életemet felforgatta...."