Reggel van.JJ még mindig hátulról ölel csak most a feje közvetlenül a fejem mögött van.Nem tudom,hogy alszik-e még.
-Jó reggelt Lis!-ad egy csókot a nyakamra.
Ahogy látom fent van.
-Jó reggelt J!-fordulok meg és adok egy puszit az arcára.
-Mindennap így akarok felkelni.-mondja miközben a hajamat a fülem mögé rakja.
Éppen én is mondani szerettem volna valamit csak Kie berontott a szobába.
-Drága szerelmeseim!Hasatokra süt a nap.Apropó Én és Pope ma Pope-éknál segítkezünk,John B és Sarah azt mondták "kibérelik" a házat maguknak.-mondj kacsintva.-Szóval el kell mennetek valahova!
-Akkor elmegyünk a hajóval.-dobja be az ötletet JJ.
-Adom.-mondom neki
Kie kimegy,hogy feltudjunk öltözni.Először JJ öltözik át,én tisztességesen elfordulok.Aztán én jövök.Na ezzel voltak gondok mert JJ állította,hogy ő nem fog elfordulni de én meg ragaszkodtam hozzá.
Végül addig nyaggattam míg elfordult.
Átöltöztem,de aztán rájöttem,hogy inkább JJ pólóját veszem fel egy picsa gatyával.Úgy se látszódik a póló hosszúságától gondoltam én.
Szóltam JJ-nek,hogy vissza fordulhat.-Most nem mondod komolyan,hogy azért kellett elfordulnom mert ugyanabban a cuccban maradsz?!-akad ki JJ.
-Nemmm,először átöltöztem aztán vissza,mert ez jobban tetszet.-mutatok a pólóra.
-Hm,és ugyanúgy nincs alattad semmi?-nyalja meg a szája szélét JJ.
-De van egy picsa gatya.-kezdek kuncogni előre félve JJ reakciójától.
-Wow!Látni akarom!-jelenti ki JJ miközben magához húz.
Beront JB.
-Oh ,hogy basszátok meg menjetek már valakihez és ott csináljátok most a ház a miénk!-mondja JB idegesen.
-Jó jó haver csak felöltöztünk.-mondja feltartott kézzel JJ miközben feláll.
-Ahogy látom levetkőzni is kedvetek támadt.-mondja gúnyos hangon JB.
-Na jól van megyünk is.Elvisszük a hajót.-mondom JB-nek.
-Nem nem.Ma a hajó is a miénk.Sarah-t randizni viszem!-jelenti ki JB.
Én csak megvontam a vállam és kimentünk JJ-vel.
Elindultunk.Csak nem tudom hova.-Akkor hova menjünk?Hozzánk nem mehetünk apám miatt.-mondja JJ.
-Nekem anya dolgozik,oda mehetünk.-mondtam majd elindultunk.
Szerencsémre nem lakok messze JB-től szóval hamar oda értünk.
Bementünk a házba aztán a szobámba.
Nagyba beszélgetünk amikor valaki megdobja az ablakot kővel.
Kinézek és meglátom,hogy Topper integet mosolyogva.-Topper az.-mondom JJ-nek.-Lemegyek megkérdezem mit akar.
-Megyek én is!-mondja JJ
Lementünk,kinyitottam az ajtót és ott állt Topper.
-Szia..sztok.-mondja meglepetten mikor meglátja JJ-t.
JJ a derekamra teszi a kezét és közelebb húz magához.Topper mikor ezt meglátja csak felvonja a szemét.
-Máris találtál mást?-kérdezi gúnyosan.
-Igen találtam és nem kellett találnom mást mert te soha nem voltál nekem!-mondom közelebb húzódva JJ-hez.
-Ohh tényleg?-vonja fel a szemöldökét Topper.-Egy éve még nem ez volt a véleményed az ágyamban.Khm idézem "Csak téged foglak szeretni Topper örökre!"-mondja ki azt amit renéltem nem fog.
Csak lesütöm a szemem amikor érzem,hogy JJ elenged.
Topper röhögve sarkon fordul és ott hagy JJ-vel.-Lisa ez meg mi volt?!
-JJ ne haragudj.-mondom könnyes szemmel.
-Miért ne haragudjak ?!Lefeküdtél vele?!Mit kerestél az ágyában?-kérdezi JJ szintén könnyes szemmel.
-Nem,nem feküdtem.Csak azért voltam az ágyában mert...Majdnem megtettem JJ sajnálom,hogy nem mondtam el eddig.De tényleg...-magyárztam amikor is JJ félbe szakított.
-Ne ,nem kell magyaràzkodni.Nekem nem.Figyelj én szeretlek de túl sok a zűr körülötted és én nem akarok bele bonyolodni.Jobb lesz ha ezt a két napot elfelejtjük és előröl kezdjük legjobb barátok ként,csak is barátok ként!-mondja JJ miközben nekem megint megszakad a szívem.
-JJ..Kérlek!-könyörgök neki sírva.
-Lisa hazudtál nekem és túl sok ez nekem a csókos ügy után.Majd holnap találkozunk John B-nél.
-Nee !JJ kérlek!-fogom meg a kezét de ő csak kirántja a szorításomból.
JJ elment.Végleg kilépett az életemből mint szerelmem.Nem tudom most mit csináljak.
L:Figyelj átmehetek?Beszélnünk kéne!
JB:Persze gyere nyugodtan !
(Már Sarah nincs ott :szerk.)Oda értem JB-hez.
Mindent elmeséltem neki.
Nem értette ezért miért borult ki JJ,mivel a múlton már nem tudok változtatni.
Igaza van.-Milyen volt ma Sarah-val?-terelem a témát.
-Nagyon jó!Figyelj van egy ötletem ami nem zavarná Sarah-t.
-Na mondjad.
-Nagyon közel kéne kerülnünk egymáshoz,hogy JJ higyje azt,hogy én jövök be neked és nézzük a reakcióját.
-Okés!De neked ez miből lenne jó?-kérdezem.
-Jó látni ,hogy a haverom szerelmes,de tudnád mennyit szivatott engem ,hogy mennyi csajt befűzött.Szóval lehet gonosz de szeretném látni,ahogy szenved kicsit.-vallja be JB amiért nem hibáztatom.
Sziasztok.Bocsánat a késésért .
Van pàr dolog amit elszeretnék mondani.
1.Mostanában lehet lesznek részek,de suli időben egyre kevesebb időm lesz.
2.Írok egy másik könyvet ,holnap talán kint is lesz majd nézzetek bele ha gondoljátok.
3.Bocsánat a helyes írási hibákért csak hajnali 2-kor írom ezt a részt.
4.Nagyon szépen megszeretném ezt köszönni,csodásak vagytok<3:
DU LIEST GERADE
Élet az Outer Banks-ben
Fanfiction"Én csak egy 16 éves lány vagyok,én csak itt akartam nyugodtan élni.De az Outer Banks az egész életemet felforgatta...."