6.rész-ismerős érzés

371 21 7
                                    

A hasamban a pillangók nem bírtak lenyugodni.Nagyon "rég" éreztem ezt az ismerős érzést.
Amikor elváltak egymástól ajkaink csak semmi beszéd nélkül a karjaiba estem.Nagyon szeretem...

-Hiányoztál!-suttogta a füleimbe.

-Te is nekem!-motyogtam még mindig a mellkasába gyűrve a fejem.

Ezután vissza mentünk a többiekhez,akik valószínűleg tudták,hogy minden rendben lesz ezért mintha misem történt volna tovább játszottak és ittak.Nem hibáztatom őket,elég zűrös a kapcsolatunk JJ-vel.

-Na végre itt a gerle pár!-szólalt meg először John B.

-Hát még nem mondanám párnak...-próbáltam utalni arra az apró tényre,hogy nem járunk.

-Ezt majd este megbeszéljük.-mondta egy puszi kiséretében JJ.

(Amúgy ha valakinek nem lenne világos akkor most ilyen este 7 körül lehet és az estét a lefekvés idejéhez értem -szerk)

-Na gyertek ti is tovább játszani!-invitált minket Sarah.

-Okés,ki kérdez?-kérdeztem miközben bele ültem JJ ölébe.

Ez a helyzet váratlanul érte és amikor megéreztem magam alatt valami keményet picit lesokkoltam,hogy most mi lesz.Csak ránéztem JJ-re akk rájött ,hogy mi történt ezért csak pimasz mosolyra húzta a száját és homlokon puszilt.

-Na gerle pár folytatnánk!-szakította meg a pillanatot Kie.

-Ja igen bocs,akkor ki jön?-kérdeztem miközben fordultem vissza feléjük.

-Én és tőled kérdezek.-mondta Kie.

-Felelek.

-Meg volt már JJ-vel?-kérdezte egy részeg de perverz mosoly kiséretében.

-Még nem .-válaszolt helyettem JJ.

Még nem.
Uhh egyre kíváncsibb vagyok mit akar megbeszélni este.

-Hujujuj.-kezdtek cukkolni a többiek.

-Pope felelsz vagy mersz?-kérdeztem nem foglalkozva a többiekkel.

-Hmm..felelek.

-Amikor Kie-vel nem jötettek "haza" aludni,akkor mit csináltatok?-kérdeztem.

-A parton aludtunk.-mondta kicsit kipirulva Pope.

-Aludtatok.Persze persze!-kezdte el őket is cukkolni John B.

-Sarah felelsz vagy mersz?-terelte a témát Pope.

-Merek.

-Írd meg Toppernek ,hogy nagyon nagy szükséged van rá és adj meg neki egy címet,és mondd ,hogy ott várod.

-Na ez gonoszzzzz.-mondtam.

-Nem gonosz.Megérdemli!-fogta magához szorosabban a csípőm JJ.

Sarah írt Toppernek aki csak annyit írt,hogy 10 perc és az adott adott címen van.
Kicsit elfáradtam na meg persze kíváncsi voltam,hogy mit akar mondani JJ,szóval jó ötletnek tartottam lelépni.

-Srácok nektek jó bulit meg minden de mi mentünk aludni.-álltam fel JJ öléből aki ugyanúgy tett.

Ő is elköszönt és elindultunk a szoba felé.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 01, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Élet az Outer Banks-benOnde histórias criam vida. Descubra agora