Chapter III.

605 37 5
                                    

Pov: Suzie

     Přijeli jsme domů a odemkli jsme dovnitř.
,,Tak kdo s kým bude spát?" zeptala jsem se Tommyho.
,,No... tak já si lehnu na gauč a jedna postel se uvolní." odpověděl mi Tommy a já jsem přikývka.
,,No tak teda někdo může spát se mnou." zamumlala jsem a kluci přikývli. Tommy se tomu zachechtal a já jsem ho probodla výrazem, ať toho nechá. Je mu to došlo, tak radši sklopil hlavu na zem.
,,Já radši půjdu najít nějaké volné deky." odpověděla jsem a opustila náš kroužek. Kluci jse tam začali bavit a smát, mezitím já jsem šla pro ty deky.
     Po asi deseti minutách jsem našla volné deky a šla s nimi za klukama.
,,Tak kde, kdo spí?" zeptala jsem se kluků.
,,Ranboo tě dostal za trest, tak spí s tebou." odpověděl mi a oni se tomu zasmáli.
,,Tak náš pokoj je nahoře, první dveře vlevo." oznámila jsem mu a otočila jsem se k nim zády.
,,Suzie! Počkej, půjdu ti pomoc." řekl a už mi bral deky.
,,Tak dík, ale nemusíš mi pomáhat." připomněla on zavrtěl hlavou. Vyšli jsme schody a otevřela jsem mu dveře.
,,Prosím tě, přelož mojí deku na půlku a dej si tam tu svoji a pak můžeš jít zas ke kluků. Já jdu k do Tommyho pokoje převléknou postel." oznámila jsem mu a oba dva jsme vyšli do místnosti. Nejprve jsem dala na zem deku a polštář a sundala jsem prostěradlo. Bílé a rovnou na něj přišel nově povlečený bílý polštář. Sundala jsem staré povlečení z deky a nandavovala červené posvleční.
,,Můžu dál?" ozval se hlas a já jsem se sebou cukla. Koukla jsem směrem ke dveřím a stál tam Wilbur.
,,Jo, ale nevím co tady budeš dělat." odpověděla jsem a pousmála jsem se.
,,Jenom jsem si s tebou chtěl popovídat." řekl a zavřel za námi dveře. Už jsem měla převléknutou peřinu, náznakem jsem ji složila a mírným předklonem jsem jí na posteli srovnávala. Kolem mých boků jsem cítila cizé ruce a mně se zrychlil dech. Wilburovy ruce si mě přitáhly blíže ke svému tělu. Srovnala jsem se a otočila jsem se k němu.
,,Um, tak už to máš hotový." vykoktala jsem ze sebe krátkou větu a vyklouzla jsem. Odešla jsem z místnosti a hned jsem si odechla za dveřmi. Sešla jsem schody a šla za klukama.
,,Převlékla jsem ti to jak to máš rád." oznámila jsem Tommymu a on se usmál.
,,Bílý polštář a červená peřina jako z minecraftu?" zeptal se, aby se ujistil. Já kývla hlavou a Ranboo se tomu pousmál. Začli jsme se různě bavit a po chvilce se k nám přidal i Wilbur.

<333
433

Maybe... I Fell In Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat