Donate

402 15 27
                                    


Y/n pov

Był ciepły letni wieczór. Wróciłam zmęczona z pracy, usiadłam na łóżku i wstawiłam na twittera post.

ShadowPuppy

ShadowPuppy: Za chwilkę streamek kochani :3 uwu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ShadowPuppy: Za chwilkę streamek kochani :3 uwu

Polubione przez: oliwia.megan i 21948 innych użytkowników

Mareczek123: Śliczna jak zawsze <3

oliwia.megan: Hej piękna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kacperek69: Pamiętasz mnie bejbi?

pro.kubuś.fornite: Nie mogę się doczekać <3

Jak zwykle w komentarzach nie mogło zabraknąć moich simpów, ale dzięki nim mam pieniądze na życie. Usiadłam przy komputerze i odpaliłam streama.

Y/n: Hejka kochane misiaczki! :3 Dzisiaj będzie stream QnA. Zadawajcie pytania w donateach, a ja będę odpowiadała.

Przyszedł pierwszy donate:

pro.kubuś.fortnite: 20zł - Masz kogoś?

Y/n: Nie, jestem singielką.

Kolejny donate:

EdSheeranOfficial: 100zł - Uuu to dobrze się składa ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Y/n: O boże! Czy to prawdziwy Ed Sheeran?

Usłyszałam dźwięk przychodzącego połączenia z discorda, to był Ed Sheeran. Odebrałam.

Y/n: Ed? To ty?

Ed Sheeran: Tak, to ja, jesteś w domu sama?

Po tym pytaniu czat zaczął spamić.
Emilka.UwU: SHIP! SHIP! 

bartek2137: EdPuppy!!

kozaczek.pro.fortnite: ShadowSheeran!!

oliwia.megan: Ed Sheeran x ShadowPuppy!! SHIP!!

Czat oszalał. Zobaczyłam, że mam 300000 widzów!! Nie wiedziałam co odpowiedzieć, był moim idolem. Zestresowałam się.

Y/n: Umm... Tak jestem sama w domu.

Ed Sheeran rozłączył się, poczułam się samotnie brakowało mi go, mój największy idol nie odpowiadał na moje wiadomości. Pomyślałam, że był to jakiś okropny troll więc zignorowałam to i zaczęłam dalej prowadzić swój stream.

Po jakimś czasie usłyszałam dzwonek do drzwi, kto to mógł być?

Y/n: Przepraszam kochani ale muszę zobaczyć kto zadzwonił do drzwi.

Wstałam od krzesła i poszłam do drzwi zobaczyć kto tam był. Wyjrzałam przez wizjer, ku mojemu zdziwieniu nikogo tam nie było. Otworzyłam drzwi i wyszłam na dwór zobaczyć o co chodziło, rozejrzałam się ale nadal nikogo tam nie było. Odwróciłam się i poszłam z powrotem do mojego pokoju dalej streamować. 

Otworzyłam drzwi od mojego pokoju, na moim krześle gameingowym (Genesis Trit 500 RGB (czarny), z kodem AnderzejDuda dostaniecie 50% off, polecam serdecznie) siedział Ed Sheeran.

Ed Sheeran: To na tyle kochani widzimy się ponownie w Piątek o tej samej godzinie! Papa!

Ed wyłączył streema i siedząc z nogą na nodze powoli odwrócił się.

Ed Sheeran: Witaj kochana.

Y/n: ED SHEERAN? CO TY ROBISZ W MOIM DOMU??!!

Ed Sheeran: Kiedy wszedłem dzisiaj na twojego streama, coś do ciebie poczułem i uznałem, że muszę do ciebie przyjść.

Y/n: Ale skąd ty wiesz gdzie ja mieszkam?

Ed Sheeran: Nic nie mów.

Wstał i położył swój wskazujący palec na moich ustach. Poczułam motylki w brzuchu. Jego palec był tak krótki i miękki, zupełnie jak serdelka. Zapomniałam o wszystkim dookoła, w tej chwili liczyliśmy się tylko my.

Y/n: Ed Sheeran, musisz być zmęczony po tej całej podróży, przecież mieszkasz w Australii, a ja w Polce. Chcesz się czegoś napić ko... Znaczy Edzie Sheeranie?

Ed Sheeran: Jasne, napiłbym się mleka.

Zeszliśmy do kuchni. Gdy chciałam otworzyć lodówke, aby wyjąć z niej mleko, moja dłoń i dłoń Eda Sheerana się spotkały. Chcieliśmy otworzyć lodówkę w tym samym momencie. To było takie romantyczne, że aż się zarumieniłam. Ed spojrzał się głęboko w moje wielkie, brązowe oczy a ja w jego.

Ed Sheeran: Nie mogę już tego więcej ukrywać, kocham cię ponad życie, gdy pierwszy raz cię ujrzałem dostałem motylki w brzuchu, myślę, że powinniśmy być razem.

Y/n: OMG! Tak! Bardzo bym chciała.

Po tym doznaniu Ed Sheeran uśmiechnął się szeroko. Jego uśmiech jest bezcenny, kocham go ponad życie i nic tego nie zmieni,  jego bujne, rude loki powiewały lekko na mroźnym wietrze, pochodzącym z wnętrza lodówki. Nie wytrzymałam i zbliżyłam się do jego ust.



Przepraszamy za wszelkie uszczerbki na zdrowiu psychicznym, pisałyśmy to pod wpływem cukru. Przygotujcie się, bo następne rozdziały będą mocniejsze ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Perfect // Ed Sheeran x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz