O günden bugüne yaklaşık 2 hafta kadar zaman geçmişti.Bugün toplantı vardı.Saate baktım.7.27’mi!Hemen yataktan koşup banyoya fırladım.Duş almadan kıyafetlerimi giydim.Kahvaltı yapmak yerine ise atıştırmalık yedim.
Saate baktım 7.50 idi.Lanet olsun.Toplantıya geç kalacaktım.Daha az geç kalmak adına taksiye bindim.İnşallah fazla geç kalmazdım.
--
Şirkete vardığımda saat 8.10 idi.Neyse ki sadece 10 dakika kadar geç kalmıştım.Asansör ile toplantının yapılacağı bölüme çıktım.Toplantı kapısını tıklatıp içeri girdim.Herkes dönüp bana baktı.
“Şey,kusura bakmayın,geç kaldım.”
Selim Bey dişlerini gıcırdatarak konuştu.
“Selin,şuraya geçer misin?”
Korkmuştum.Başımı sallayıp boş kalan sandalyeye oturdum.Tanımadığım,yaşlı ve gözlüklü bir adam konuşmaya başladı.
“Eh,Selin Hanım’da geldiğine göre başlayabiliriz.Biz ‘Kıran’ ve ‘Sıraç’ holdinglerinden birisi ile anlaşma yapmak istiyoruz.Bunun için en iyisini seçeceğiz.”
Esmer,mavi gözlü bir adam konuşmaya başladı.
“İlk öncelikle ben Sıraç Holding’in genel müdür yardımcısıyım.Eğer bizi seçerseniz çok fazla kar yapmış olacaksınız.”
Selim Bey söze atıldı.
“Belki biz fazla kar yapacağınıza söz veremeyiz ama nezih ve güvenilir bir markayız.”
Esmer çocuk konuşmaya başladı.
“Biz de güvenilir bir markayız.Hiç adımız kötü bir şey adına çıkmadı.”
Bu sefer ben söze atladım.
“Çıkmamış olabilir ama çıkmayacağı malum.Hatta,çıktı bile.”
Herkes soran gözlerle bana bakıyordu.
Duvarda yer alan projeksiyona daha önceden bilgisayara atmış olduğum videoyu gösterime aldım.Başlat düğmesine basmadan konuşmaya devam ettim.
“Şimdi de Sıraç Holding’in ne kadar güvenilir(!) ve nezih olduğunu izleyeceksiniz.”
Selim Bey’e baktığımda dudağının kıvrıldığını gördüm.
Başlat düğmesine basıp yerime geçtim.Herkes pür dikkat izliyordu.Video bitmişti.
Yaşlı,gözlüklü adam yine konuşmaya başladı.
“Evet Toprak Bey,çok güvenilirmiş(!)Selim Bey,Selin Hanım;sizle anlaşma yapmaktan gurur duyuyoruz.”
Adının Toprak olduğunu öğrendiğim çocuk bir şeyler geveliyordu.Selim Bey ise imza atıyordu.İmza işlemi bittikten sonra bütün herkes gitmişti.Odada ben ve Selim Bey kalmıştık.
Projeksiyonu kapatmak için hamle yapacağım sırada Selim Bey arkama geçti.
“Çok başarılıydın,çirkin ördek yavrusu.”
Kulağımda onun nefesini hissetmiştim.Ürperdim.Selim Bey sırıtıp odadan çıktı.
Keşke biraz daha güzel olsaydım.O zaman o adama neler yaptıracağımı hayal bile edemezdi.
Ben daha önce neden hiç güzelleşme çabasına girişmemiştim ki?
Telefonumu alıp rehbere girdim.Liseden yakın arkadaşım olan Leyla’yı aradım.
“Alo?”
“Leyla,yardımına ihtiyacım var.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR BAHAR GÜNÜ
Novela JuvenilHayatını sadece ve sadece kariyeri için yaşamak için plan yapan bir kız.Güzellikten yoksun ve alımsız.İşe başarısıyla alınan genç kızın hayalleri suya düşer.Çünkü aşık olur ama bunun gerçekten aşk olmadığını sonradan öğrenecektir... -------- 15.03.2...