"Bence onlar benim için güzel."

33 0 1
                                    

Multimedia Selin ve elbisesi.

Dün işten 1 haftalığına kadar izin almıştım ve gece geç saatlere kadar internetten yabancı dizi izlemiştim.Durmak bilmeyen zil sayesinde de uyanmıştım ayrıca.

Gözlerimi ovuştura ovuştura yatağımdan kalkıp kapıya gittim.Leyla çantasını bana uzatıp odama doğru koştu.Çantasını askılığa koyduktan sonra odama girince şaşırmıştım.Leyla dolabımdaki kıyafetleri her yere dağıtmıştı ve hala daha buna devam ediyordu.

"Ay!İnsanın hiç mi güzel kıyafeti olmaz?!"

"Bence onlar benim için güzel."

"Senin için.Ama bun kıyafetlerle tatlım,asla beğenilmezsin.Evde kalırsın sonra."

Leyla'nın dediğiyle ağzım 'o' şeklinde açıldı.

"Yani belki ben evlenmek istemiyorsam?"

"Yeme beni,neden beni arayıp yardım istedin?Kesin biri var deme?"

"Ne münasebet!Yok öyle bir şey."

Leyla bana 'tabi canım,öyledir' bakışı atıyordu.Kesin yüzüm kızarmıştır.

"Hazırlan!Alışverişe gidiyoruz."

"Ama daha kahvaltı yapmadım?"

"Boşver kahvaltıyı onu sonra yaparız."

--

Leyla ile beraber taksiden inip Ankara'nın büyük bir Avm'sine gelmiştik.

"Önce kahvaltıyı yaparız,sonra alışveriş yaparız?"

Başımı salladım.Gerçekten kurt gibi açtım.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra rastgele bir dükkana girdik.Leyla bana elbise bakıyordu.Bende onu takip ediyordum.

"Bu güzel mi?"

Leyla'nın gösterdiği elbiseye baktım.Tanrım!Bu çok...açıktı.Hatta hiç giymesem daha iyidir.

"Ben bunu?Lütfen daha sade bir şeyler bak."

Leyla yüzünü somurtup başka elbiselere bakmaya devam etti.Ben de elbiselere göz atıyordum.Gözüme bir elbise takıldı.Aslında iş için bir elbise değildi ama şirketteki uzun bacakların kıyafetlerinin yanında daha iyi kalıyordu.

Leyla'ya gösterdim.

"Bu iyi mi?"

Leyla başını 'eh' anlamında salladı.

"O zaman bunu alıyoruz.Sen benim için seçebilirsin."

--

Ayakkabı,elbise ve makyaj malzemelerini almıştık.Bunlar bana pahalıya patlamıştı ama sorun etmiyordum.Maaşım yüksekti zaten.

"Şimdi ne yapacağız?"

Leyla saçlarımı elledi ve yüzünü buruşturdu.

"Saçların uzun ama bakımsız.Bunları kestirmen lazım."

Üzülmüştüm ama bir işe girişmiştik.

"Tamam."

--

Kuafördeki aynadan yansımama bakıyordum.Saçlarım kısalmıştı ve daha güzel bir havası vardı.

"Leyla,bana yarın makyajın nasıl yapılacağını öğret.1 hafta dayanamayacağım.Ertesi gün işe gideceğim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR BAHAR GÜNÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin