Sonsuz Gece

Herkese merhaba karar verdim buradan devam edicem inşallah beyenirsiniz herkese iyi okumalar.

Gözümü açtığımda  hastanedeyim kim getirmişti nasıl gelmiştim hiç bilmiyordum en son hatırladım teras katında Bi adam beni aşaya atmıştı başka da bir şey hatırlamıyorum herkes   başımdaydı bir tek ailem yoktu onları gerçekten de çok özlemiştim herkes beni baya merak etmişti ben iyiydim bacagım dışında galiba kırılmıştı çünkü bacam alçıdaydı doktar yanıma gelip  nasıl olduğumu sordu iyiyim dedim.
Serumum bitmişti doktor hemşireye çağırıp Serumumu değiştirmesini söyledi hemşire hemen serumu değiştirip çıktı artık kendimi tam toplamıştı ama doktor biraz müşade altında tutucaktı nolur nolmaz diye.
Arkadaşlarımın hepsi odaya geçti her ağızdan bir ses çıkıyordu ve başımda ağrıyordu bir den bağırdım susun diye bir anda bir sessizlik oldu sonunda ya diye söyledim berat,
Nasıl oldu bu olay kim yaptı çabuk söyle?? Ben ise öylece suratına bakıyordum bu sefer o bana bağırdı ama ben hiç bir şey hatırlamıyodum herşey filim şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu.
Benim hiç düşmanım yoktu kim bana bu kadar düşman olabilirdi ben kime bir şey yapmıştım bütün gece uyumadan öylece bunları düşündüm her dakika hemşire gelip Serumumu kontrol ediyordu bir ara bana neden yatmadığımı sordu bende uykum yok diye geçiştirdim ama sabah ezanına kadar uyuyamadım yanımda kimse yoktu hepsi otele geri dönmüştü sabah sedef geldi elinde benim kıyafetlerimlr.
Saat 12 ye geliyordu ve ben hala hastanedeyim doktor çık demeden çıkamadım kıyafetlerimi giyip teras katına çıktım hava çok güzeldi zaman sanki hiç geçmiyordu çok sıkılmıştım hiç bir şey anlamıyordum kanatlarım var, Bir adam beni öldürmeye çalışıyor.
Noluyırdu kafam hiç almıyordu yerime döndümde yarım saat sonra doktor gelip çıka bilceyimi söyledi hemen beratı arayıp gelip beni almasını söyledim tamam detip kapatı hemen üstümü giyip bekledim yarım saat sonra berat gelip çıktık. Otele geldimizde odaya geçip biraz oturdum sonra kalkıp hazırlanıp aşa indim havuza girip biraz yüzdüm havuzda arkında vardı yanıma gelip beraber biraz konuştuk sonra havuzdan çıkıp yemek yemeye gittik.
Beraber yemek salonuna gittik tabaklarımıza bir kaç bir şey koyup boş masa aradık bir tane bulunca hemen oturduk. Arkınla baya iyi arkadaş olmuştuk gün geçtikçe bu başka şeylere döndü artık daha Bi yakındık her sabah beraber kalkıp kahvaltı yapıp bir likte geziyoduk beraber havuza girip çıkıyodu arkını arkadaşlarla da tanıştırdım onlarda baya sevdi arkını herkes arkına alışmıştı arkında onlarla çok iyi anlaştı tatilin ortalarına gelmişti 2 yada 3 güne tatil biticekti üzülüyordum keşke hiç bitmese arkını bana anlatamadığı çok şey vardı anlamıştım daha doğrusu aklını okumuştum ama söylemicektim kendisi bana anlatırdı bir şey olsaydı. Her şey çok güzel di.
Arkınla son bana son bir akşam yemeyi yiyelim dedi bende kabul etim restoranda yer ayırtmıştı akşam yemeyi için üstümü değişmek için odaya geçip ne giy emi kararlaştırdım üstümü giyinip asansörün yanına gidip beklemeye başladım aşa gidimde Arkın beni kapıda bekliyordu yanına gidip koluna girdim restoranta doğru yürümeye başladık restorantın önüne gelmiştik içeri geçip oturduk yemekler gelene kadar konuştuk yemekler gelmişti yemeye başladık yemeyi yerken baya eylenmiştik yemekten sonra kumsala gidip plajda yürüdük hava çok güzeldi arkında çok yakışıklıydı yorulmuştur bir yer bulup oturduk belki onu görecğim belki başka yerde karşılaşmıcaktık yanına oturmuştum biraz konuştuk benim uykum gelmişti galiba arkının kucanda uyuya kalmıştım beraber şenzoga uzanmıştık beni ısıtmak için baya sıkı sarılmıştı çok güzeldi berber sabaha kadar orada öylece yatmıştık kalktımda  yanımda yoktu gitmişti beni öylece bırakıp gitmişti öylece yerimde durdum daha kimse yoktu plajda ağlıyordum şimdi beni bırakıp gitmişti suya girip yüzmeye başladım taki ayağıma kıramp girene kadar yüzemiyordum daha çok batıyorudum kimse yoktu kimse yardım etmiyordu artık daha fazla duramadım suyun içinde kendimi bırakmıştım kimse yardım etmemişti öylece batıyorudum başka bir şey hatırlamıyordum gözümü açtımda hastanedeydim  nasıl gelmiştim bilmiyordum hiç bir şey hatırlamıyordum en son ben nerdeydim ve kiminleydim hatırlamıyordum. Kendime tam geldiğimde arkadaşlar başımdaydı onlarda ne olduğunu sordu ama ben hiç hatırlamıyorumdum.

Doktor geçici hafıza kaybı olduğunu söyledi. Hastaneden çıkmıştık ama burası neresi hiç hatırlamıyordum en son evde oturduğumu hatırlıyorum. Otele gelmiştik kızlarla odaya geçip uyuduk sanki hiç uyumamış gibiydim baya uyumuştum sabah saat 12 gibi kalktım aşa gidip kahvaltı yaptım ama hiç aç değildim yiyemedim kalkıp diğerlerinin yanına gittim. Kızlarla gezmeye çıktık uçurumun kenarına gittik orda biraz foto çektik. Orada biraz takldıktan sonra gidicektik akşam olmuştu kızlar hala foto çekiyordu kenara biraz yaklaştım manzara gerçektende çok güzeldi tam arkamı dönüp gidicektim ki kendimi düşerken buldum napcamı bilmiyordum arkamda iki kanat vardı bunlar bana mı ayiti hala napcamı bilmiyordum hala düşüyorumdum sonra uçmaya başladım çok güzeldi uçuyordum. Arkadaşların yanına gittim