intro

10.2K 200 0
                                    

သျှင်မင်းသစ်

သူ့သူငယ်ချင်း၂ယောက်က လွဲပြီး ဘယ်သူ့ကိုမှ စကားမပြော အဖတ်မလုပ်
သူ့ဘဝမှာ ဖုန်း စာအုပ် ကလဲဲပြီး ဘယ်သူ့ကိုမှ ဂရုမစိုက် အရပ် ၆'၂" စမတ်ကျပြီး ကျောင်းရဲ့ စာအတော်ဆုံး ကျောင်းသားလဲ ဖြစ်ပြီး ကျောင်းရဲ့ the whole kingလဲ ဖြစ်တယ် သူ့ကို ကျောင်းသား အချင်းချင်းက အချေသခင် လို့ ခေါ်ကြတယ်......

လီလီပန်း

အိမ်မှာ အချစ်တော်လေး အဖေ ဖြစ်သူက ငယ်ငယ်ကတည်းက ဆုံးသွားပြီး အမေနဲ့ အကိုက သဲသဲ လှုပ်ချစ် ထစ်ကနဲရှိ ပြာတိပြာရာ နဲ့ စိတ်ထဲရှိတိုင်း ထုတ်ပြောတတ်ပြီး ပြောပြီးရင်လည်း စိတ်ထဲ မထား ပျော်ပျော်နေတတ်တဲ့ ကောင်မလေး kpop သီချင်းတွေ အလွန်ကြိုက်ပြီး နားကြပ်နဲ့ အမြဲ နားထောင်တတ်တဲ့ ကောင်မလေး... အကို ဖြစ်သူကို ယောက်ျား ပေးစားဖို့ အမြဲ ကြံစည်နေတဲ့ ကောင်မလေး... လီလီပန်း လိုပဲ လှပတယ် ဖြူဖြူသေးသေး ခန္ဓာကိုယ် လေးနဲ့ လမ်းတကာ သလားနေတဲ့ ကောင်မလေး....

သွေးရတုမော်

လီလီပန်းကို အမြဲ အရိပ်တကြည့်ကြည့် နဲ့ စောင့်ရှောက်နေတဲ့ အကိုကြီး....
ညီမလေး ပေါက်ကရ လုပ်သမျှကို အမြဲ ဖြေရှင်း ပေးရတဲ့ အကိုကြီး သူ့ဘဝမှာ ညီမလေးက အရေးကြီးဆုံးလို့ ခံယူထားတဲ့ သွေး....

ဆက်ပိုင်ထွန်း

သျှင်မင်းသစ်ရဲ့ သူငယ်ချင်း အားကစားမှာ တော်ပြီး အမြဲ ကြိုးစားတဲ့ ကောင်လေး မိန်းကလေးတွေ တိုင်း ကြိုက်ကြတဲ့ နှင်းဆီခိုင်ကြီး....

ဘုန်းစစ်ပိုင်

ရည်းစားပွေလွန်တဲ့ ကောင်လေး သူ့ကို သဘောကျတဲ့ ကောင်မလေးတိုင်း လိုလိုကို အဖြေပြန်ပေးခဲ့တဲ့ ကောင်လေး

ရွှန်းလဲ့ဝသာန်

လီလီရဲ့ သူငယ်ချင်း ရိုးရှင်းလှပပြီး ကလေးဆန်တဲ့ ကောင်မလေး

မေချိုသန့်

ပေါက်ကရလုပ်တဲ့ ေနရာ လီလီနဲ့ အတိုင်ပေါက် အညီဆုံး အဖွဒ့ထဲမှာ အရပ်ရှည်ဆုံး

*****************************

သွ်င္မင္းသစ္

သူ႕သူငယ္ခ်င္း၂ေယာက္က လြဲၿပီး ဘယ္သူ႕ကိုမွ စကားမေျပာ အဖတ္မလုပ္
သူ႕ဘဝမွာ ဖုန္း စာအုပ္ ကလဲဲၿပီး ဘယ္သူ႕ကိုမွ ဂ႐ုမစိုက္ အရပ္ ၆'၂" စမတ္က်ၿပီး ေက်ာင္းရဲ႕ စာအေတာ္ဆုံး ေက်ာင္းသားလဲ ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းရဲ႕ the whole kingလဲ ျဖစ္တယ္ သူ႕ကို ေက်ာင္းသား အခ်င္းခ်င္းက အေခ်သခင္ လို႔ ေခၚၾကတယ္......

လီလီပန္း

အိမ္မွာ အခ်စ္ေတာ္ေလး အေဖ ျဖစ္သူက ငယ္ငယ္ကတည္းက ဆုံးသြားၿပီး အေမနဲ႕ အကိုက သဲသဲ လႈပ္ခ်စ္ ထစ္ကနဲရွိ ျပာတိျပာရာ နဲ႕ စိတ္ထဲရွိတိုင္း ထုတ္ေျပာတတ္ၿပီး ေျပာၿပီးရင္လည္း စိတ္ထဲ မထား ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ့ ေကာင္မေလး kpop သီခ်င္းေတြ အလြန္ႀကိဳက္ၿပီး နားၾကပ္နဲ႕ အၿမဲ နားေထာင္တတ္တဲ့ ေကာင္မေလး... အကို ျဖစ္သူကို ေယာက္်ား ေပးစားဖို႔ အၿမဲ ႀကံစည္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး... လီလီပန္း လိုပဲ လွပတယ္ ျဖဴျဖဴေသးေသး ခႏၶာကိုယ္ ေလးနဲ႕ လမ္းတကာ သလားေနတဲ့ ေကာင္မေလး....

ေသြးရတုေမာ္

လီလီပန္းကို အၿမဲ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ နဲ႕ ေစာင့္ေရွာက္ေနတဲ့ အကိုႀကီး....
ညီမေလး ေပါက္ကရ လုပ္သမွ်ကို အၿမဲ ေျဖရွင္း ေပးရတဲ့ အကိုႀကီး သူ႕ဘဝမွာ ညီမေလးက အေရးႀကီးဆုံးလို႔ ခံယူထားတဲ့ ေသြး....

ဆက္ပိုင္ထြန္း

သွ်င္မင္းသစ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း အားကစားမွာ ေတာ္ၿပီး အၿမဲ ႀကိဳးစားတဲ့ ေကာင္ေလး မိန္းကေလးေတြ တိုင္း ႀကိဳက္ၾကတဲ့ ႏွင္းဆီခိုင္ႀကီး....

ဘုန္းစစ္ပိုင္

ရည္းစားေပြလြန္တဲ့ ေကာင္ေလး သူ႕ကို သေဘာက်တဲ့ ေကာင္မေလးတိုင္း လိုလိုကို အေျဖျပန္ေပးခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလး

႐ႊန္းလဲ့ဝသာန္

လီလီရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း ရိုးရွင္းလွပၿပီး ကေလးဆန္တဲ့ ေကာင္မေလး

ေမခ်ိဳသန့္

ေပါက္ကရလုပ္တဲ့ ေနရာ လီလီနဲ႕ အတိုင္ေပါက္ အညီဆုံး အဖြဒ့ထဲမွာ အရပ္ရွည္ဆုံး

*****************************

အချေတော်ကိုကိုWhere stories live. Discover now