Merhaba bu benim ilk kitabım. Çok heycanlıyım. Neyse fazla uzatmayacağım. Bu kitap iki deli genci anlatiyor. Bu kitap tamamen hayal ürünü bir kitap.
Neyse fazla uzatmadan bölüme geçelim.
Multi : Elis Çağla
Başlama tarihinizi buraya alalım lütfen 👉
İyi okumalar.
Bugün de her zaman ki gibi normal geçmeişti, odama geldim ve dolabın karşısına geçip gecelik lerimi aldım. Ardından odamdaki küçük banyoya girdim ve işlerimi haledip çıktım. Odama girdiğimde hemen yatağa atladım. Offf ışığı söndürmeyi unutmuştum. Yerimden kalkıp ışığı söndürdüm ve yatağa girdim. Şimdi siz benim uyuyacağımı düşünüyor sunuz ama hayır bende her de genç gibi gece yarılarına kadr uyanık kalmayı çok severdim.
Ama malesef benim üvey annem olacak kadın uyanık kalmama izin vermiyordu. Hayır anlamıyorum neden bana karışıyor ki ben 21 yaşında genç bir kızım. Ha bu arda ben size kendimi tanıtmayı unutum.
Ben Esil Çağla , 19 yaşındayım. Tıp fakültesinde okuyorum. Babamzengin bir iş adamı. Öz annemi 16 sene önce kaybetim. Babam üvey annem olacak kadın ve iki üvey kardeşim ile yaşıyorum. O üvey annem olacak kadın dan neferet ediyorum. Ben anne mi üç yaşımda bir araba kazasında kaybetmiştim. Ardından babam Sude ile evlenmişti ve ben 15 yaşıma kadar Sude den şidet görüyordum. Ama şimdi ona karşı gele biliyorum.
Düşüncelerim den sıyrılıp komedinin üzerindeki telefonuma uzandım. Zaten biraz daha o üvey annem olacak kadını düşünseydim sinirden ağlayacak tım.
Telefonumu açıp instagrama girdim. İnsatagramdan iki mesaj olduğunu gördüm. Mesaj lara tıkladım ve mesajın Erva dan olduğunu gördüm.
Erva : aşkım nasılsın ?
Erva : neyapıyorsun ?
Ben : iyim bitanem sen nasılsın
Erva : bende iyiyim aşkım. Baksana ne göndereceğim.
Erva : fotoğraf ( bir kız ve erkek arkadaşının fotoğrafı )
Ben : aaa bu bizim sınıftan Melis değil mi?
Erva : evet o
Fotoğrafa dikatlice baktım kız çok güzeldi kendim ve kızı yanyana düşündüm. Tek kelime ile çok çirkinim.
Ben : kız çok güzel değilmi
Erva : evet zaten böyle güzelere anca böyle yakışıklı lar bakar
Ben : aynen bizim gibi çirkin kızlara kim bakar ki
Erve : sen kendi adına konuş aşkım bikere ben gayet güzelim😎
Ben : evet Ervanın egosu yine tavan yaptı 😅
Erva : ya kızım biz okadar güzeliz ama erkekler gidip o boya küplerine aşık oluyor yaa
Ben : vallaha benlik sıkıntı yok ben evlenmeyi düşünmüyorum
Erve : ya ben, bana ne olacak bu gidişle evde kalıcam ya 🙁
Ben : off Erva ya evde kaldığın falan yok vakti gelince evlenirsin ne bu acele kızım 😅
Erva : yok yok çirkiniz biz sen haklısın
Erva yine depresyona giriyordu, tabi şimdi bu durum benim başıma patlayacaktı ama ben buna engel olacaktım tabiki hemen Erva ya yazıp instagram dan çıkacaktım.
Ben : aaa Erva benim çok uykum geldi ya hadi iyi akşamlar
Erva : kaç kaç sen, sen de beni bırak
Çok geç Erva depresyona girmişti bile
Ben : off Erva hadi hadi ben gidiyorum baay
Erva : baay 😒
Evet harika şimdi de bana trip atıyor du, Erva ile konuşmayı bıraktım ve telefonu kapatım. Kitap okumak için telefonu komedinin üzerine bırakacaktım ki telefona bildirim geldi, hemen bildirime baktım.
05********* : selam
Gece gece bana kim mesaj göndere bilir ki, aceba anonim falanmı? Yok canım benim gibi bir çirkine neden anonim yazsın ki?
Aceba kim?XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
EVET MERHABA ARKADAŞLAR UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZ DİR
YORUM YAPIP VOLTE VERMEYİ UNUTMAYIN CANLARIM 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİRKİNİM...
ChickLit05********* : tanışalım mı? Ben : bence benim gibi bir çirkin ile tanışmak istemezsin 05********* : çirkin kız yoktur Ben : var ben 05********* : peki o zaman fotoğraf at bakayım çirkin misin Ben : bence benim gibi bir çirkin kız görmek istemezsin...