Chapter-Fourteen

1.3K 195 10
                                    

At li's side
Jen-" ဘယ်ကနေဘယ်လိုရောက်လာတာလည်း "
Bam-" li ဆီကိုလာတာ.Bamနည်းလမ်းတွေသိခဲ့ပြီမို့ "
Li=" jenjenတို့ li omma လက်ရာလာစားကြည့်ကြပါလားအရမ်းအရသာရှိတာ "
ကလေးကတော့ပျော်နေတဲ့ပုံပင် အစွမ်းတွေရလာပြီးနောက်ပိုင်းကလေးအခုလိုအရမ်းပျော်နေတဲ့အချိန်ကရှားလာတယ် အစွမ်းတွေရတဲ့အချိန်တိုင်းနာကျင်နေရတာလေ
Ji-" ကျွေးပါအုံးjijiကို "
Liliကဟင်းကိုတူနဲ့သေချာယူပြီးjiကိုခွံကျွေးတော့
Ji-" ommo အရမ်းအရသာရှိတာဘဲ "
Rose-" ဒါဆိုတို့ကိုလည်းကျွေးပါအုံး "
Li-" လာrosie "
  အစားအသောက်ကြိုက်တဲ့ roseအတွက်တော့အကြိုက်တွေ့နေတာပါဘဲ
Li- " လာ jenjenလည်းလာစားကြည့် "
Jen-" jenလာပြီကလေး "
သုံးယောက်သားကလေးဘေးမှာသယာထိုင်ပြီးအတူတူစားနေခဲ့တယ်
Li- " hyungကအခုliliနဲ့အတူတူနေမှာမဟုတ်လားဟင် "
Bam-" အာ..အဲ့တာက hyungကသမန်းဝံပုလွေလေအဲ့လိုနေလို့မရဘူး ဒီနယ်မြေထဲမှာဆိုပိုလို့တောင်မရဘူး အဲ့တော့ဒီနယ်မြေရဲ့တဖက်ကရေတံခွန်မှာသီးသန့်နေရာရှိဆယ်အဲ့မှယနေမှာ မပူပါနဲ့hyungကliနဲ့နေ့တိုင်းတွေ့မှာ "
Li=" အဲ့လိုလား😁ကေျနပ်တယ် "
Ji-" မင်းတို့တွေနဲ့စကားခနပြောသင့်တယ် စာဖတ်ခန်းထဲမှာပြောကြရအောင် "
Bam-" ကောင်းပီလေ li ခနနေလဲ့အုံးနော် "
Li=" nae "
Bamတို့လည်းစာကြည်ခန်းထဲရောက်လာတော့
Jen-" မင်းအခုထိငါတို့ကိုမရှင်းမရှင်းလုပ်နေတုန်းဘဲ liလေးကဘာမျိုးနွယ်လည်း "
Bam-" Bamပြောပြီးပြီလေအချိန်တန်ရင်သိလာရမှာ အသက်18မပြည့်သေးလို့.... ပြီးတော့ မင်းတို့သုံးယောက်လုံးရဲ့နယ်မြေနဲ့သူနဲ့ကဆက်စပ်နေတယ်...အဲ့တာကပိုဆိုးတယ် "
Rose-" ဘယ်လို...ဆက်စပ်နေတယ်ဟုတ်လား ဘယ်လိုဆက်စပ်တာလည်းပြောပြ "
Bam -" ငါလည်းမင်းတို့ကိုအဲ့အကြောင်းအရာကိုအခုမရှင်းပြနိုင်သေးဘူး ငါ့အဖေကိုယ်တိုင်ကမပြောခိုင်းတာအချိန်တန်လို့သိရမယ့်အချိန်ရေုက်မှပြောပြခွင့်ရှိမှာ ဒါliလေးရဲ့လုံခြုံရေးဘဲ "
Ji-" မင်းကိုငါတို့ကဘယ်လိုယုံသင့်လည်း မင်းကသမန်းဝံပုလွေနော်ပြီးတော့တော်ဝင်သွေး မင်းဦးလေးကဘာကြောင့်မှန်းတော့မသိပေမယ့်liလေးကိုအရမ်းလိုချင်နေတာတောင်မင်းကကာကွယ်ပေးနေတာဟုတ်ရောဟုတ်ရဲ့လား"
Bam-" မင်းတို့အဲ့လိုမပြောနဲ့ ငါ့ညီကိုငါတို့ပြုစုပျိုးထောင်ခဲ့ရတာငါတို့ဘဲသိတယ် ငါ့ညီကအရမ်းဖြူစင်တယ်အဖြစ်မှန်တွေသိရင်သူမခံစားနိုင်မှာဆိုးရတယ် အဲ့တာကြောင့်မို့အကုန်လုံးကိုလျှို့ဝှက်ထားရတာ မင်းတို့နားလည်ဖို့မျှော်လင့်တယ် အခုလိုရှင်းပြနေရတာလည်းငါတစ်ယောက်တည်းနဲ့ငါ့ညီကိုမကာကွယ်နိုင်လောက်ဘူး တော်ဝင်သွေးဆိုပေမယ့် ငါ့ဦးလေးကမသေမျိုးလေ အဲ့တော့ငါမင်းတို့အကူအညီကိုလိုတယ် "
Jen-" liကိုစောင့်ရှောက်တာက ကိစ္စမဟုတ်ဘူး liကအခုအစွမ်းတွေတဖြည်းဖြည်းရလာနေပြီ သူအရမ်းနာကျင်နေတာ အဲ့အတွက်နည်းလမ်းမရှိဘူးလား "
Bam-" မရှိဘူး ငါအကုန်လေ့လာပြီးပြီ သူ့စွမ်းအားတွေအကုန်ထွက်လာမှာနာကျင်တာသက်သာမှာ"
Ji-" ဒါဆိုကလေးကအဲ့အတိုင်းဆက်နာကျင်နေမယ်ဆိုတဲ့သဘောလား "
Bam-" ဟုတ်တယ် သူအ့သက်ဆယ့်ရှစ်မပြည့်မချင်းအခုလိုဘဲဆက်နာကျင်နေအုံးမှာ "
Rose-" တို့တွေမကြည့်နေနိုင်ဘူး ကလေးကအခုနောက်ပိုင်းစကားတောင်နည်းလာပြီနာလွန်းလို့တစ်ယောက်တည်းခံစားနေရတာ သူနာကျင်နေရင်တို့တွေကပိုခံစားရတယ် "
Bam-" ငါလည်းခံစားရတာဘဲ ငါငယ်ငယ်တည်းကကြည့်လာတဲ့ငါ့ညီပါ အခုကနည်းလမ်းကိုမရှိတော့တာ ပြီးတော့ငါ့ဦးလေးကလည်းသူအသက်ရှင်နေမှန်းသိသွားပြီ အဲ့တာအခုသူ့ကိုလိုက်ရှာနေတယ် ဒီနယ်မြေကဘဲလုံခြုံတာ အဲ့တာကြောင့်မို့ liကိုသေချာစောင့်ကြည်ရမှာ"
Ji-" li လေးကိစ္စကအဲ့လောက်ထိလျှို့​ဝှက်ထားဖို့လိုလို့လား "
Bam-" လိုတယ် li ကငါတို့နဲ့လုံးဝမတူညီလို့ဘဲ ပြီးတော့......liအကြောင်းကိုအစအဆုံးသိတဲ့လူကငါ့appaပြီးရင် နတ်က္ခတာရာဆရာမကြီးဘဲ "
Jen-" အန်တီnora မဟုတ်လား "
Bam-" အင်းဟုတ်တယ်အခုသူမရှိသေးဘူးလေ သူအာရုံစုတဲ့အချိန်မဟုတ်လား "
Jen-" မင်းကဘယ်လိုသိတာလည်း z
Bam-" appa ပြောပြတာ သူလည်းမကြာခင်ပြန်ရောက်လာလိမ့်မယ်liအသက််ရှစ်ပြည့်ခါနီးကျရင်ပေါ့ "
Ji-" တို့တွေအဲ့ကျရင်အကုန်သိရပြီမဟုတ်လား "
Bam-" အဲ့ကျရင်အကုန်သိရမှာ ဒါဆိုliကိုကြည့်ပေးထားပါအုံးမနက်ဖြန်ကျပြန်လာခဲ့ပါ့မယ် ပြောချင်တာရှိရင်ရေတံခွန်နားကကျောက်ဆောင်မှာBamတို့ရှိတယ် "
Jen-" Bam တို့ဆိုတာ z
Bam-" bamတပည့်တွေ li ကိုကာကွယ်ဖို့appaတာဝန်ပေးထားတဲ့ သမန်းဝံပုလွေတွေလေ မပူပါနဲ့သူတိူ့က jeonတို့နဲ့မတူဘူး li လေးကိုကာကွယ်ကြတာ ငယ်ငယ်ကတည်းကliလေးကိုစောင့်ရှောက်နေကြတဲ့သမန်းဝံပုလွေတွေပါစိတ်မပူကြပါနဲ့ "
Rose-" li ကိုစောင့်ရှောက်ပေးရတယ်ပေါ့သမန်းဝံပုလွေတွေက တစ်ခါမှသမန်းဝံပု​လွေ​တွေကအဲ့လိုစောင့်ရှောက်ပေးတာမကြားဖူးဘူး "
ဟုတ်ပါတယ်သမန်းဝံပုလွေတွေကဘယ်သူနဲ့မှတည့်တဲ့အမျိုးအနွယ်​မှမဟုတ်တာသူတို့အရှင်ကလွဲပြီးဘယ်သူ့ကိုမှမစောင့်ရှောက်တက်ကြဘူးလေ
Bam-" liကမင်းတို့ငါတို့ထင်တာထက်ပိုပြီးပြည့်စုံတဲ့ကံဇာတာတွေအရမွေးဖွားလာတာ မတူညီဘူးလေ ကဲဒါဆိုငါပြန်ပြီ မနက်ဖြန်ကျရင်လာခဲ့ပါမယ် "
ပြောရင်းနဲ့အရှေ့ကနေထွက်သွားပြန်သည် jiတို့သုံးယောက်လည်းစဥ်းစားမထိတော့စာအုပ်တွေဖတ်သမျှလည်းliလေးရဲ့အမျိုးအနွယ်ကိုမသိရ အကြောင်းအရာတစ်ခုကတော့liအတွက်ရှိနေလိမ့်မည် liကိုစောင့်ရှောက်ဖို့ကသာအဓိကမဟုတ်လား .....။
#Chapter-fourth(end)
#ပုံမှန်upနိုင်အောင်အကြံတွေအကုန်ထုတ်ရေးနေတယ်နော်😉

Your Everything Must Be Mine....🔥Where stories live. Discover now