SUNA BENİM İÇİN BİTTİN...

53 6 0
                                    

Ah Suna ...dedim içimden "Sen benim için bittin."

Toparlandım ve Suna'ya mesaj attım.

Hey bebeğim buluşalım mı?

                                              Olur güzelim nerede?
Sen seç bu sefer :)

        Tamaam. Sizin okukun arkasındaki park uygun mu? (Gerçekte var mı bilmiom dkabldl)

Tamam 50dk a geliyorum üstümü değiştircem hadi öptüm görüşürüz :*

                                                                Tamam <3

Hemen koşarak soyunma kabinlerine gittim. Üstüme sihay bedenimi saran bir uzun kollu, altıma ise bordo bir etek giymiştim. Ve buluşacağımız yere doğru gitmeye başladım.

Orada kocaman bir ağaç vardı. Orada durdum. Ve Suna'yı beklemeye başladım. Bu planımın bir parçası değildi ama yine de yapmak istemiştim.

30 dakika olmuştu ama hala Suna yoktu. Demekki boşuna şüphelenmiştim. Gerçi kim sevgilisi ile buluşmadan 50 dakika önce diğer sevgilisiyle buluşur ki...

Tam bu düşüncelerimle boğuşurken arkamdan gelen kırık bir Yn sesi ile yerimde hopladım.

Yn neden buradasın?

Suna'nın yüzüne bakınca nedense bir iğrenme hissetmiştim. Ama yine de planıma drvam etmek zorundaydım.

Ama ben sana sürpriz yapacaktım. Buralardaysan da görme diye erkenden geldin mi diye kontrol etmek için bakmıştım diyip kollarımı boynuna dolamıştım.  Ah kim bilir kaç kız daha bu hareketi ona yapmıştır?

Suna  saçımı öpüp kokladı ve de sarılmıştı. Sonra kızı havaya kaldırıp etrafında döndürdü.

Senin bana sürpriz almana gerek yok sen zaten benim hayatımın en iyi sürprizisin.

İçimden tokat atıp kaç kişiye daha bunu dedin diye bağırmak haykırmak geldi ama yapmadım, yapamadım utandım.

Suna ile sarılmamız bitince onu öptüm. Planımı harekete geçirene kadar ona hala yakın davranacaktım.  Bu şekilde hiçbir şey anlamayacaktı.

(s):Hadi gel seni arkadaşlarımla tanıştırayım.

Olur dedim. Onlarla tanışırsam belki bir şekilde ağızlarından laf alabilirdim ya da açıklarını bulabilirdim.
Elimden tuttu ve beni kolunun altına aldı. Elini de omuzuma attı. Bu şekilde onun okuluna kadar yürüdük.

Ah keşke kabul etmeseydim dedim. Osamu da oradaydı çünkü.

Onların iyice yanına geldik. Ve bilin bakalım ne oldu?

(O) : Merhaba Suan'nın kuzeni. İsmini sormayı unutmuştum.

Oikawa'nın kardeşi olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin