Medya🛐🛐🛐
Nerden anladın duygusuz olmadığını?
Dedikleri, yaptıkları çok çok farklı ve duygu doluydu hissettim.
O zaman bize de hayırlı olsun demek düşer dedi ve göz kırptı.
NE saçmalamaa.
Bak sana bir fotoğraf göstereyim bunu Suna'nın telefonunu karıştırırken buldum. (Medya)
HASSİKTİR BU NE LAN
OHA O BAKLAVA MI
Oikawa lafa atladı
Hayır sac arası (bir tatlı çeşidi)
Çok komiksin abi
Aaa kızarmışsın sen.
NORMAL DEĞİL Mİ YA ŞU FOTOĞRAFA BAK SENİN BİLE YANAKLARIN KIZARDI HABERİN VAR DİMİ. O-OHA BURNUN KANIYO DJSOWJDODMSLSÖA
Olabilir ama ben İwa-chan'ı istiyorum.
Ooooou sizi birleştircem.
Bende Suna ve seni dedi ve göz kırptı. İliklerime kadar utanmıştım.
Time skip okul zamanı
Eveet sıkıcı derslerden sonra voleybol zamanı. Abimi bulmaya çalıştım. Tam o sırada bir kız topluluğu vardı.
Yine başlıyoruz...
ABİMİ SALIĞĞĞĞN
bağırmamla herkes bana bakmaya başladı. Sonrasında umursamayıp tekrar abimle ilgilenmeye başladılar.
Ne gerçekten mi diye göz devirdim. O sırada omzumda bir kafa hissettim. Kafanın kime t olduğuna bakarken resmen küçük dilimi yutacaktım. Bu Suna'ydı. Onun ne işi vardı ki?
Suna-san? Burada ne yapıyorsun?
Şu san eklerini kaldırsak mı dedi.
O-olur.
Soruna gelecek olursak hazırlık maçı yapacağız. Ama bu sefer sen oynama.
Tek kaşımı havaya kaldırdım.
Neden?
Çünkü beni izlemeni istiyorum.
Şuan öksürmemek için zor duruyordum.
B-beni-m gitmem gerek. Takımı toplamalıyım.
Yanından koşarak ayrıldım. Takımı topladım ve yerime oturup defterimi çıkardım. Hazırda bulunmasını istiyordum.
Sonra takımı etrafıma sardım. Konuşma yaptım,onları gazladım.
Şuan durum 1-1di. Hazırlık maçında 3 olan kazanıyordu.
Maç 2-1 kazanıyoruz.
Maç 2-2 olunca girmek istedim. Zaten yeterince not aldım. Koça söyledim. Beni maça alamayacağını söyledi.
Sinirle oturdum. Durum 20-18 di. Kaybediyorduk.
21-22 kazanıyorduk.
22-22 Suna sayesinde eşitlediler durumu. Smacı bastığında bana bakıp göz kırptı.
22-25 kazandık.
Ağlamak üzereydim. İwa ile abimin üzerine atladım. Sımsıkı sarıldım. Abim ile Atsumu el sıkıştı. Suna yanıma geldi.
Hadi ama yenildiğim için teselli etmeyecek misin?
Nasıl teselli edeceğim seni?
Belimi kavradı.