Suna şaşırmış bir şekilde bana baktı sonra da Osamu'ya.
(S):Ne kuzeni o benim sevgilim.
Bu sefer de Osamu şaşırdı. Sonra Atsumu lafa atladı.
Olum Suna sen herşeyi planlamadın mı? Gelmiş kızın karşısında şaşırmış gibi davranıyorsun.
Suna sinirli bir şekilde Atsumu'ya baktı.
Tanrım bu kadar mal olmak zorunda mısın?
Suna'ya döndüm.
+Bütün bunlar ne demek oluyor Suna?
- Senin benim hakkımda şüphelendiğini öğrendim. Biz de Osamu ile sana küçük bir şaka yapalım dedik. Ama mal bir arkadaşımız olduğunu hesaba katmamıştık.
+Ne yani diğer kızlar yalan mıydı?
- Benim gözüm senden başkasını kız olarak görmüyor. *yoldan geçen bir kızı gösterip. * bak o kız değil mesela bir erkek.
+ Suna tatlım çok romantiksin ama o zaten sadece saçları uzun olan bir erkek.
Osamu ve Atsumu gülmemek için kendilerini zor tutuyordu. Ama Suna istifini hiç bozmadan devam etti.
- Bak demek ki o kadar gözümü döndürmüşsünüz küçük hanım.
+ Ah beni utandırıyorsunuz beyefendi. dedim yeşilcam filmlerdeki diksiyonla konuşarak.
Hadi ama yuuuh olan var olmayan var diye bağırdı Atsumu.
Güldüm. Burası eğlenceli gelmişti.
Suna ben gülerken kolumdan çekti brni ve kendine doğru döndürdü. Onunla burun buruna geldim.
Biraz hırıltılı ama benim bile zor duyduğum bir ses ile
- Bu şüphelenmenin bir cezası olcak kediciğim.
Siktir aşırı utandım. Sanırım mor ile kırmızı arasındaki renk bendim şuan. Ahah ama ben de az şerefsiz değildim. Nefesimi düzenledim ve konuşmayı devam ettirdim.
Hmmh cezam nedir peki dedim flörtöz bir şekilde.
Bunu beklemiyordu. Yüzü garip bir hal aldı ve
Üzgünüm kedicik o günkü ruh halime bağlı. Ayrıca şuan dışarıdayız ama biraz daha zorlarsan sonu farklı olur.
Ondan naif bir şekilde ayrıldım. Yarım bir şekilde güldüm.
Ben gidiyorum görüşürüz çocuklar dedim.
- Beni öpmeden mi gideceksin?
+ Tamam tamam gel buraya.
Yanağına kısa bir öpücük kondurdum.Timeskip evde
Eve geldiğimde olayı abime anlattım. Meğersem o da işin içindeymiş.
+ Ya abi ciddi misin sen?
- İntikamım acı oldu.
+ üff gidiyorum ben.
Annemin yanına mutfağa gittim. Annem mutlu mutlu telefonla konuşuyordu. Beni görünce kocaman gülümsedi.
Kızım misafir gelecek hazırlan hadi. Abine de söyle o da hazırlansın.Hiç misafir kaldırasım yoktu. Anneme acı bana dermişcesine baktım. Annem umursamadı bile.
Abi git hazırlan misafir geliyo. Dedim ve daha o cümlesine başlamadan odasının kapısını kapattım.
Eşofman ve bol bir tshirt giydim ve odamda biraz telefona baktım. Suna yazmaya başladı.-Güzelim orada mısın?
+Evet buradayım. Birşey mi oldu?
-Hayır sadece sana birşey diyecektim. Ben misafirliğe gidiyorum ve orada senle yaşıt bir kız varmış.
+ Suna kıskanmam için yapıyorsan umurumda olmaz.
-Neden?
+ O kız benden iyi olsaydı onunla sevgili olurdun benimle değil. Demek ki ben en iyisiyim ve sen benimlesin.
-İşte benim kızım. Neyse evden çıkıyoruz hadi görüşürüz bebeğim.
+ gorusuruz optum
(Buradaki iltifatları çok şeetmeyin ben bana normalde iltifat edince ağağa yazıp teşekkür ediyorum disjwğwksğaöaş)
5 dk sonra
Annem misafirlerin geldiğini bize alt kattan seslendi.Aşağıya indiğimde onu görmeyi beklemiyordum açıkcası...
(Parantez notu: ABİCİM SİMDİ BU HİKAYEM ÇOK OKUNMUŞ VE BEN YAZMAYI BIRAKALI 1 YIL OLDU AYNI ŞEKİLDE YAZAMİCAM ve hikayeyi düzeltmeye çalışcam)
Şaşkınlıkla kapıdaki insanlara baktım. Suna da şaşırmıştı.