Kadınlar hisli varlıklardır. Bir erkek için dünyanın en mutlu anında üzülebilir hatta ağlayabilirler. En küçük şeyle kırılıp, en küçük hediyeyle çok mutlu olabilir. Bir kadın için ailesi önde olmak üzere en yakın arkadaşı, sevgilisi çok değerlidir. Onlar için her şeyi yapabilirler. Mutlu olmaları için çabalaması bir yana mutsuz olduklarında onlarla beraber üzülür ya da mutlu etmek için elinden gelenin fazlasını yaparlar. En yakınları dışındakilere pek sorunlarını anlatmaz; hiç beklemediği anda, hiç beklemediği bir insana sorunlarını anlatabilir o insanın davranışlarına karşı duygu besleyebilir. Daha önce dediğim gibi çok küçük şeylerle mutlu olabilir hatta bunlar şunlar olabilir; kahve, yağmur, kitap üçlüsü mükemmel üçlüleridir. Bunlar dışında; jelibon, milkshake, sıcak çikolata, süpriz, ilgi, kıskanılmak, sabah uyandığında telefonunda gördüğü uzun yazı, güldürülmek, alışveriş, güzel kokular, bakış, saçlarının okşanması, çiçek ( papatya mesela ), oyuncak ayı, sarılmak v.b. Bunları yapmak bir erkeğin en büyük görevi olmakla beraber büyük aşka sahip olması için gereken etkenlerdir. Kadınlar narin varlıklardır; önce ruhlarının, sonra bedenlerinin saygıyla okşanmasını ister. Kadınlar çok masraflı görünse de aslında bunları yapmak hiç masraflı değil hatta ve hatta kolaydır. Saydıklarımı yapan bir erkeğe çok bağlanır ve kaybetmemek için elinden gelenin fazlasını yapar. Kadınlar ince varlıklardır, kırmak yerine yanlarında olup sağlamlaştırmak gereklidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Mesajlar İyi Hissettirir. :3
De TodoAşk adamı olmak için,önce adam olmak gerekir. Zira, herkes aşık olabilir de, adam olmak herkese nasip olmaz.