SEVGİLİ GÜNLÜK...
Tamam anliyorum.herkes daima en çok angelineyi seviyor.sadece uzun boylu ince ve sarışın olduğu için mi?
Aslina bakarsanız uzun saplı SÜPÜRGELER'de böyle ama kimsenin bir süpürgeye canım cicim dediğini gôremezsiniz..
Gerçi ilkokuldayken bir hademeyi uzun saplı bir süpürgeyle bişey yaparken görmüştüm.ve hala uzun saplı bir süpürge gördüğümde rahatsız oluyorum.Lafın kısası:hademelerde bir insandır ve sevgililer günüde çok yalnız geçen bir gün olabilir.Bugün bu ay içinde bize oy pusulaları dağıtacaklarını duyurdular.EN SANATÇI EN KOMİK ve EN İYİ ARKADAŞ gibi kategorilerde insanlara oy verebilelim diyeymiş.
Tabii ki bu kategorilerden biride EN GÜZEL.Ve yemekte birileri"NİYE. EN GÜZEL oy pusulasının üstüne Angelienin adını basmıyorlar"diye konuşurken duydum."Onun kazanacağını herkes biliyor.o daima kazanır."
Bu korkunç şekilde gerçeklikten uzak bir düşünce;çünkü bir tren trajik olarak Angelinein yüzüne çarpsa,elimizde kucak dolusu hiçbir işe yaramayan oy pusulası kalır.ve sadece kendimi düşünmüyorūm; makinistde ,trenin önünden bir kucak dolusu ezilmiş harikalık silmek zorunda kalacak.
İzabella her zaman en akıllıyı kazanır ama bunun için cidden çok çalışır.bende hep en sanatçıyı kazanırım ve bende bunun için gerçekten sıkı çalışırım:bazen saatlerce pırıltılar içine gömülürüm.ya Angeline? Yok canım.EN GÜZELİ parmağını bile oynatmadan kazanır.Angeline için herşeyin kendiliğinden olması hiç adil değil..
Sahidende çabasız Güzel'e karşı bir tavır alma vaktimiz gelmedi mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...SEVGİLİ SALAK GÜNLÜK...
HumorBak senin geldiğin yerde işler nasıl dönüyor bilmiyorum ama buralarda insanlar KOCA BURUNLARINI başkalarının meselelerinden uzak tutarlar...,