Sevgili salak günlük;
Izabella ile bu sabah telefonda uzun uzun konuştuk bu babamı çıldırtıyor, çünkü bir baba olarak onun arkadaşlarıyla konuşmaları şöyle gelişir:
BABAM:Hey
ARKADAŞI:Hey
BABAM:, çim biçme makinası
ARKADAŞI: çim biçme makinası football
BABAM: benzin deposu,ingiliz anahtarı, futbol ,musluk tamiri
ARKADAŞI: eyvallah
BABAM: eyvallah
Son 4 yıldır konuşmadığı arkadaşı
Ama pazar günleri babam sadece gevşemeye ve hepimizi kendi haline bırakmaya çalışır. Çünkü bilir ki vaktinizi iyi değerlendirmeniz konusunda konuşmaya başladığı anda annemde onun vaktini iyi değerlendirmesi hakkında konuşmaya başlayacaktır. üstelik babam televizyon izleyip poposunun üstünde oturarak vaktini en iyi şekilde değerlendirmeye gerçekten odaklanmışken.onun içinde pazarları telefonda uzun uzun konuşabilirim.
Izabellayı aksan edinme fikrine razı etmeye çalışıyordum. çünkü birbirimizle aksanlı konuşursak ve kimse bizi anlayamazsa bunun havalı olacağını düşünüyordum. Sonra izabella bana başka bir okuldan ya da her neyse bir kız hakkında duyduklarından söz etti.
Ağzında keçe kalemle sınıfta uyuya kalmış kalem akmış ve dilinde ömür boyu kalacak mavi bir leke bırakmış. böylece kız ana dilini çıkardı zaman onunda sana dilini çıkarma hakkından sonsuza kadar yoksun kalmış kim bu şekilde yaşayabilir ki?
Isabellanın bu hikayelerle neyi kanıtlamaya çalıştığını hiçbir zaman anlayamamışımdır. sanırım buradaki bağlantı hikayenin bir ağızla yani aksanların çıktığı anayer ile ile ilintili olmasından kaynaklanıyor. ancak diğer okullardaki çocukları sevmeyen biri için izabella sahiden de onlar hakkında çok şey biliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...SEVGİLİ SALAK GÜNLÜK...
HumorBak senin geldiğin yerde işler nasıl dönüyor bilmiyorum ama buralarda insanlar KOCA BURUNLARINI başkalarının meselelerinden uzak tutarlar...,