09 Salı...

56 8 1
                                    

Sevgili salak günlük;
Bugün clotte yemekte bizimle oturdu fransızca bir isim sanırım bu yüzden onu fransız usulü patates yerken görünce şaşırmadım sabahları kahvaltıda fransız usulü kızarmış ekmek veriyor mu diye sordum ama anında pişman oldum çünkü bana tıpkı küçük kuzenim burnuna bir şey sokarken yakaladım da baktığı gibi baktı.
Neyseki izabella oradaydı.
sohbet etmekte üstüne yoktur. neyin peşindesin bakalım diye sordu izabella. tamam bu soru sohbet açma yolundaki çabalarından biri olmayabilirdi. peşinde mi dedi clotte bir şirinlikle. İzabellanın hain abileri yüzünden nasıl herkesten doğal olarak şüphelendiğini açıklamak zorunda kaldım.Clotte sadece kocaman gülümseyerek "ah hain abilerle hesaplaşmayı bilirim biraz" dedi.
Ben kimsenin küçük kız kardeşi değilim onun için bu ikisinin dilinden konuşmuyordum ama clottenin isabellaya söylediklerinin bir kısmını anlama yine de başardım. Örneğin:
" ipe sadece bir ilmik at. Ondan fazlasını atarsan onları acile gönderebilirsin."
Ve....
" bozulmuş kedi maması kullanan en kötüsü budur ellerine bulaştırma seni kör edebilir.".
" polise söylerlerse bir sonrakinin çok daha kötü olacağını anlamalarını sağla.".
Izabella hepsini tek tek yazdı ve clotte gittiğimde dedi ki .
o bu dünyaya gelmiş en iyi küçük kız kardeş olabilir. benim asla hayal edemediğim bir ihanet intikam düzeyi var .izabella biraz kkarol teyzenin nişanlandığını söylediği gündeki haline benziyordu.

...SEVGİLİ SALAK GÜNLÜK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin