06 Cuma...

103 9 0
                                    

Sevgili salak günlük ;
Harika bir haber bugün bize Wodehouse( vodhous) orta okulundaki ısıtma ya da havalandırma sisteminin veya herneyse bir şeyin acayip sorun yarattığını söylediler sözde bir türk korkunç yada zehirli kötü kokuymuş. Tamirin haftalarca süreceğini düşündükleri için çocukları yakındaki farklı okullara dağıtacaklarmış uskumru ortaokulu da bunlardan biriymiş. Yabancılar geliyor diye oldukça heyecanlıyım. buralı olmayan insanlara bayılırım ve eminim ki onların hepsi de buralı olmadıkları için hayli heyecanlılardır. Biliyorum ki ben de buralı olmasaydım bir hayli heyecanlı olurdum. Yani buradaki tek sorun benim buralı olmam ve onlar buralı değil ben de onların bu özelliklerini seviyorum.
Sadece birkaç kilometre öteden geliyorlar ama acaba aksanları varmıdır diye merak ediyorum. Örneğin ingiltere fransa dan birkaç santimetre uzakta ama farklı diller var. Izabella vodhouslu çocuklardan yana kuşkulu eşyalarımızı alacaklar mı sanıyor. Izabellanın hain ağabeyleri var, bu yüzden de daima birilerinin eşyasını alacağını ya da ona bir şey fırlatacağını sanıyor.
Belkide izabella bu yüzden haksız olarak her yerin buradan beter olduğuna inanıyordur; oysa ben haklı olarak heryerin buradan iyi olduğunu biliyorum.( bir maymunla dans edemezsiniz yada yüksek topuklu giyemezsiniz gibi garip yasaları olan yerler hariç ikimizde o yerlerin daha beter olduğu konusunda hemfikiriz .
Karol teyze bu akşam bir ara bize uğradı. Linda zayıflama broşürleri vardı birisi ona kilo aldığını ve gelinliğin üstüne olmayacağını söylediği için üzülüp duruyordu.
Hepimiz bunun olsa olsa düğününü kıskanan biri olduğunu söyledik. Izabella da bize yemeğe gelmişti neyse ki oradaydı yan yana iki gelinliği giyecek kadar iri yarı olan kuzeninden söz ederek karol teyzeyi neşelendirdi.karol teyzeye bunu yapan terzilerin adını bulabileceğini aynı zamanda çadırda yaptıklarını söyledi.Hani karol teyze balayında kampa gitmeyi düşünüyorsa diye.
Izabellada herşeyin bir cevabı vardır. Sanırım en yakın arkadaşım olduğu için hayli şanslıyım. Ayrıca aile üyesi olmayanların annemin yemeklerine vücutlarının nasıl tepki vereceğini tahmin edemediğimiz için izabella bizdeyken babam pizza'ya da ona benzer bir şey alalım diye ısrar ediyor ki bu da bir şans. Yemekten sonra izabella ile birlikte kokuluya yabancı kelimeler öğretmeye çalıştık. kokulu kedilerden nefret eder bende ona tek bildiğim ispanyolca kelimeyi söyleyip"gato"dedim. Kedi demek. Ama hiç tepki vermedi izabella onun sağır olduğunu düşünüyor. Sonra izabella bir parça bildiği işaret dilini denedi. Tesadüf işte oda kedi demek.kokulu havayı koklayınca izabellada bu durumun onun sağır olduğunu kanıtladığını söyledi. Kedi kokusu almak için kokluyormuş.
Ama ben kokulunun sağır olduğunu sanmıyorum. Ellerinizi ne zaman yüzünüze götürür seniz kokulu elinizde yiyecek olduğunu sanıyor ve acaba nedir diye tetikte bekliyor.
Sonra da onu yere düşürmenizi ne kadar çok istediğine karar veriyorki buda bir köpeğin en sevdiği yemek yeme biçimidir. Eğer bir köpek restoranı açacak olursam garsonlar köpeklerin ısmarladığı yemeği yiyecekler ve masaların önünden ileri geri geçip duracaklar. Her seferinde de yemeğin bir kısmı yere düşürecekler.Ha birde köpeklerin su bardakları tuvaletten doldurulacak çünkü kokulu bundan da hoşlanıyormuş gibi görünüyor.

...SEVGİLİ SALAK GÜNLÜK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin